Sanna Kiiski avautuu karmeista Tinder treffeistä!
Sanna Kiiski on ilmeisesti julkaissut kirjan jossa avautuu karmeista Tinder treffeistä. https://www.is.fi/viihde/art-2000006452556.html
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä tollaset tyypit pystyy helposti karsimaan jo muutaman viestin perusteella. Seksin vonkaajia on toki tullut vastaan mutta mitään dickpickejä en ole saanut. Erikoista, jos niitä jollekin koko ajan lähetellään ja lähtee näiden kans vielä tapaamaan? Tosin päällisin puolin hyvin käyttäytyviä kuspäitä löytyy Tinderistä sitten vaikka kuinka paljon. Olin vuosia tinderissä ja nyt seurustelen sieltä löytyneen miehen kanssa. Eikä koskaan tullut vastaan profiilia k'^vän kuvalla, että se nyt on ainakin täyttä sontaa.
Haetko seuraa vain omalta alueelta? Niitä kuvia löytyy enemmän tietyistä kaupunginosista.
No joo, tarvitse kuin katsoa millaisia otsikoita iltis on kirjoittanut naisesta ja voi päätellä, ettei taida olla kaikki muumit laaksossa.
Itseäni hymyilytti tuo, miten statuksen perään Kiiski näyttää olevan. Miehet joista hän kertoi tuossa artikkelissa olivat:
1) Audimies
2) Komea maltalainen liikemies
3) Nuori jalkapalloilija
4) Juristi
Vierailija kirjoitti:
En usko näistä jutuista ainuttakaan. Riittää kun katsoo rouvan kuvaa...
Niipä, eihän rumille ja vanhoille naisille koskaan ehdotella, eikä heitä raiskata eikun
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, vaikka naiset yrittävät muuta väittää.
Kummasti Kiiskellekin kelpasi deitiksi vain Toimitusjohtaja, jonka verotulotkin varmaan googlattiin ennen juttelun etenemistä.
Älä liioittele, kyllä hänelle kelpasi myös nuori futari.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin kliseisiä että olisko keksittyä koko kirja. Onko rahapulassa? Tuolla saa helposti julkisuutta
Ajattelin ihan samaa. Tuo Audi juttu kuulosti niin kliseeltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että Sanna varoitti muita Tinderistä. Nyt ainakin naiset tietävät mitä odottaa.
Järkyttää vaan tuo Tinderiin hakeutuneiden miesten tyhmyys ja sivistyksen puute.
Ei tulisi mieleenkään olla missään tekemisissä ”dickpickkejä” lähettelevän moukkamaisen ääliön kanssa.Parhaiten naismarkkinoilla pärjäävät hauskat juttumiehet, verbaaliakrobaatit jotka osaavat luoda lämpimän tunnelman. Näiden miesten ei tarvitse tyrkyttää itseään, naiset juoksevat muutenkin perässä.
Luuletteko te, että tuollaista käytöstä olisi, jos iso osa naisista ei sitä hyväksyisi. Todennöisesti toisessa tilanteessa nuo voat juuri niitä hauskoja juttumiehiä... Mitä suositumpi, sitä mulkumpi, keskimäärin näin.
Nykyään ei kannattaisi uskoa kaikkea lukemaansa. Vahva epäilys, että ainakin värikynää on käytetty, koska "mä voin, eikä kukaan muuta voi". Näin tarinoiden ja luovan huomiohakuisuuden aikana kannattaa olla todella kriittinen. Sanonpahan vain.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hymyilytti tuo, miten statuksen perään Kiiski näyttää olevan. Miehet joista hän kertoi tuossa artikkelissa olivat:
1) Audimies
2) Komea maltalainen liikemies
3) Nuori jalkapalloilija
4) Juristi
Tämä. Sanna itse valitsee noita kusipääidiootteja.
Vaatimaton kiltimpi mies ei kelpaa.
”Mutta hei, nyt mä tiedän, kuka sä olet! Sä olet Sanna Kiiski ja sä olit ennen Huomenta Suomessa!” Täydellinen turn off. Ihan kauhea pakokauhu valtasi minut, koska olen tullut suorastaan allergiseksi julkisuudelle viime vuosina, Kiiski kirjoittaa.
On tullut niin allergiseksi julkisuudelle, että kirjoittaa kirjan spermashoteista ja muista panohommista ja markkinoi sitä julkisuudessa ihan itse.
Kirjan miehet voivat olla m*lkkuja, mutta Kiiski itse vaikuttaa huomiohu*ralta.
Vakka on kantensa valinnut.
En voi ymmärtää mitä liikkuu miehen päässä, joka ottaa munansa esiin ravintolassa tai missän julkisesti.
Tuollaiset miehet käyvät treffeillä ja naiset tykkäilee tinderissä. Itse en herätä naisissa mitään mielenkiintoa. On tää maailma niin täynnä vääryyttä..
M37
Taitaa olla popsinut sieniä tuo tyttö, sen verran voimakkaat hallut.
allerginen julkisuudelle kirjoitti:
"Ihan kauhea pakokauhu valtasi minut, koska olen tullut suorastaan allergiseksi julkisuudelle viime vuosina, Kiiski kirjoittaa."
Kirja ja lehtijuttu toki auttaa julkisuuden välttelyssä. Miehen vika, kun tunnisti. Itsellä ei olesi tuota ongelmaa, kun en ollut koko ihmisestä kuulutkaan.
Mitenköhän Tinderissä lähetetään yksityisviestejä? Kuinkahan lienee juttujen totuuspohjan kanssa yleisemminkin? Onko totta, toisen kokemaa vai puhdasta sepitystä?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla popsinut sieniä tuo tyttö, sen verran voimakkaat hallut.
Tai sitten Sanna antaa ymmärtää...
Vierailija kirjoitti:
allerginen julkisuudelle kirjoitti:
"Ihan kauhea pakokauhu valtasi minut, koska olen tullut suorastaan allergiseksi julkisuudelle viime vuosina, Kiiski kirjoittaa."
Kirja ja lehtijuttu toki auttaa julkisuuden välttelyssä. Miehen vika, kun tunnisti. Itsellä ei olesi tuota ongelmaa, kun en ollut koko ihmisestä kuulutkaan.
Mitenköhän Tinderissä lähetetään yksityisviestejä? Kuinkahan lienee juttujen totuuspohjan kanssa yleisemminkin? Onko totta, toisen kokemaa vai puhdasta sepitystä?
Matchin jälkeen avautuu yhteys toiseen osapuoleen. Sieltä niitä yksityisviestejä voi laittaa.
Sitä en tiedä, miten tinderissä voi kuvia laittaa privana, olen luullut ettei mitenkään.
Mielestäni Sannan jutut on kuin vanhuksen pieru: puolet passkaa.
Kyllä meikän bs-sensorit värisee, kun noita Sannan väitetysti koettuja asioita lukee. Varmaan jokainen ymmärtää, miten helppoa on keksiä myyviä tarinoita Tinderistä. Tässä tapauksessa ne eivät tosin edes vaikuta kovin uskottavilta.
Jos kunnon miehen haluaa niin tinder ei ole oikea paikka etsiä. Tuollaisia kuvatunlaisiahan siellä juurikin on suurelta osin.
Kielii syvästä miesvihasta, jos tuollaisia juttuja keksii julkisuuteen. Toki täysin mahdollista.