Kenen tunnetun henkilön kuolemasta kuullessasi suusi loksahti auki?
Itselleni kävi näin, kun kuulin Dimitri Sjöbergin kuolemasta. Ei se olisi kuitenkaan yllättänyt, jos olisin ollut tietoinen hänen ongelmistaan.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Eeva Ahtisaaren lähtö yllätti.
Elossa...
Jussi Hakulisen kuolema yllätti ja järkytti. Musiikkinsa oli niin tärkeää pikkulapsesta asti.
Voi Marilyn, sitä ei ollut uskoa millään todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Henna-Riikka Siitosen.
Tarkoittanet Hanna-Riikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi varmaan Nykänen & Lindholm, kun mitään etukäteisvaroitusta ei ollut ilmassa.
molemmat oli kyllä juoneet etukäteisvaroitusta kaksin käsin viimeiset 30 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Anthony Bourdain, vaikka Anthonyssa olikin persoonana tietynlaista melankoliaa niin silti tuo itsemurha tuli täysin puskista.
Jep, tuo jotenkin oikein riipaisi itseäkin. Toki myös Jaroslav Torpedon lentokoneen tippuminen kosketti ja siinä meni kerralla koneellinen tunnettuja tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Jacksonin kuolema oli odotettavissa kun mies terve ja vasta 50.v?
Terve? Naamasta näki (puheista nyt puhumattakaan) ettei tervettä päivää oltu nähty viimeiseen 20 vuoteen. Ihme, että kroppa kesti niinkin kauan kuin kesti.
Hyvänen aika; ei hänellä kroppa pettänyt, kuoli nukutusaineen käyttämiseen unilääkkeenä.
Kuoli itseasiassa lääkärin virheeseen. Lääkäri sai tuomionkin.
... niin, ja se lääkärin virhe oli se propofolin käyttäminen unilääkkeenä. Propofol aiheutti kuoleman. Voi hyvä isä että on nyt vaikeeta.
Martti Talvela, oopperalaulaja. Kuoli tyttärensä häissä, sydän petti.
Kirka. Jostain syystä kuulin kuolemasta vasta, kun oli jokin muistokonsertti 1v kuoleman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tony Halmeen poislähtö oli järkytys koko perheelle.
Itse en yhtään suostunut järkyttymään kun ko nuori eläkeläinen kuoli.
Katsoin uuden Triangle of sadnesin ja se oli aika hyvä. Päänäyttelijä nuorehko nainen kuoli päänsärkyyn niinkuin hollywoodissa on nykyään tapana.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/da934c7e-3ebd-4653-bae5-8e2413…
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kanervan
Huoli pois pääsi lämpöiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Dianan
Niin kolarista selvittyään pintanaarmuilla sairaalassa kuoli tsekkauksessa.
John Lennon. Seisoin kadulla ja luin uutisen kaupan ikkunasta Iltasanoman lööpistä. Olin ihan että mitä ???!!!
Ja oli se Elviksenkin kuolema aika yllätys.
Noihin aikoihin olin niin nuori etten ollut tottunut vielä kuolemiin. Nythän on jo oma suku ja lapsesta asti tunnetut julkkikset melkein kaikki kuolleet.
Linkin Park Chester, minulla oli siihen aikaan todella rankka vaihe elämässä ja kyllä kuolema usein kävi mielessä. Uskon ymmärtäväni tunteen ja ahdingon joka itsemurhaan voi johtaa.
Myös Michael Jackson, koska hän oli musiikillisesti suurimpia Idoleitani.