Kenen tunnetun henkilön kuolemasta kuullessasi suusi loksahti auki?
Itselleni kävi näin, kun kuulin Dimitri Sjöbergin kuolemasta. Ei se olisi kuitenkaan yllättänyt, jos olisin ollut tietoinen hänen ongelmistaan.
Kommentit (110)
On heitä monta, mutta Leena Kaskelaa kaipaan yhä.
Sammy ja veljensä Kirka- molemmat yllättivät poismenollaan. Samoin tietysti Diana. Ja muistan Olof Palmeen murhan, mikä järkytti.
Vierailija kirjoitti:
Kuningatar Elizabeth
Sama juttu. Olihan hänen kuolemansa toki ihan odotettavissa kun ikää oli, mutta kyllä se silti hätkähdytti.
Michael Jackson oli aika isku, vaikka aika odotettavissa.
Miten Jacksonin kuolema oli odotettavissa kun mies terve ja vasta 50.v?
Järkytyn sitä mukaa kun luen tätä ketjua. Missä kiven alla olen ollut, kun täällä tulee vastaan kuolinuutisia. Mm. Roxeten laulaja ja Leena Kaskela. Onko sitä niin turtunut otsikoihin, että ei mene edes tajuntaan ne otsikot kaupan jonossa tms.
Vierailija kirjoitti:
George Michael.
Nyt loksahti leuka. En tienny että on kuollut...
Gösta Sundqvistin kuolema yllätti. Ja surettaa yhä.
Nykänen eli niin, ettei haimaongelmat yms olleet yllätys. Yllätyksenä tulivat tietenkin prinsessa Diana, Kirka, David Bowie, Chris Cornell, Michael Hutchence.
Elvis Presley 1977
Prinsessa Diana
Kirka
Lindholm
No mä olin ihan äimän käkenä kun luin että Jerry Lewis kuoli ÄSKETTÄIN. Luulin hänen kuolleen jo vuosikymmeniä sitten..
Vierailija kirjoitti:
Miten Jacksonin kuolema oli odotettavissa kun mies terve ja vasta 50.v?
Terve? Naamasta näki (puheista nyt puhumattakaan) ettei tervettä päivää oltu nähty viimeiseen 20 vuoteen. Ihme, että kroppa kesti niinkin kauan kuin kesti.
Vierailija kirjoitti:
Juice, Kari Tapio
Minäkin järkytyin Juicen kuolemasta, vaikkakin Juice kyllä tuhosi itseään tupakalla ja alkoholilla tarmokkaasti koko ikänsä...
Chester Bennington. Linkin Parkista siis. Nuorena kuuntelin paljon Linkin Parkia ja tuli jotenkin puskista tuo tieto kun luin, varsinkin kun kyseessä itsemurha. Surullista.