Kenen tunnetun henkilön kuolemasta kuullessasi suusi loksahti auki?
Itselleni kävi näin, kun kuulin Dimitri Sjöbergin kuolemasta. Ei se olisi kuitenkaan yllättänyt, jos olisin ollut tietoinen hänen ongelmistaan.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
John Lennon. Seisoin kadulla ja luin uutisen kaupan ikkunasta Iltasanoman lööpistä. Olin ihan että mitä ???!!!
Ja oli se Elviksenkin kuolema aika yllätys.
Noihin aikoihin olin niin nuori etten ollut tottunut vielä kuolemiin. Nythän on jo oma suku ja lapsesta asti tunnetut julkkikset melkein kaikki kuolleet.
Elvis ei ole kuollut.
Viimeisin oli Gorbatshov. Luulim, että oli kuollut jo aikoja sitten.
Aika moni kuolema on itseäni koskettanut. Moni sama kuin muillakin eli Matti Nykänen, Anthony Bourdian, Diana, kuningatar Elisabet...
Mutta myös Mona-Liisa Nousiainen (e. Pursiainen).
Seuraan aktiivisesti urheilua, niin Nykäsen ja Nousiaisen kuolema tuntui tosi pahalta, koska oli kuin he olisivat olleet läheisiäkin tuttuja
Vierailija kirjoitti:
Aika moni kuolema on itseäni koskettanut. Moni sama kuin muillakin eli Matti Nykänen, Anthony Bourdian, Diana, kuningatar Elisabet...
Mutta myös Mona-Liisa Nousiainen (e. Pursiainen).
Seuraan aktiivisesti urheilua, niin Nykäsen ja Nousiaisen kuolema tuntui tosi pahalta, koska oli kuin he olisivat olleet läheisiäkin tuttuja
Mona-Lisan oma sukunimi oli kyllä Malvalehto.
Kuningatar Elisabet. Tuoreeltaan mietin että miten ihmeessä on mahdollista että yksi maailman eniten lääkäreiden valvonnassa oleva ihminen, vaikkakin iäkäs putoaa kahdessa päivässä työkunnosta kuolemaan. Jos julkisuuteen kerrottu kuolinsyy todella pitäisi paikkaansa niin kuningas Charlesilla olisi todella kova mietinnän paikka että uskaltaako hän luottaa oman terveytensä samojen lääkärien käsiin.
Jos taas tänään julkisuudessa olleet syöpäjutut pitävät paikkansa, tilanne muuttuu paljon ymmärrettävämmäksi.
Kuningatar Elisabet.
Olihan hän vanha, mutta olin ajatellut että hän eläisi sataan ikävuoteen asti.
Hänen kuolemansa oli myös yhden kokonaisen aikakauden päätös. Kyllä se vähän hiljaiseksi veti.
Olen nähnyt kuolleita ihmisiä joiden suu on loksahtanut auki.
"Dimebag" Darrell Abbott
Siinä oli kyllä semmoinen lähtö että ei mitään järkeä
Soundgardenin lahjakas Cris Cornel. Löytyi hotellihuoneesta itsemurhattuna hirttämällä, niinkuin anthony bourdain, Avicii, joy divisionn ian curtis, prodigyn keith flint ja kymmenet muut viihdeteollisuuden ammattilaiset..