Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet miehet ovat liian hitaita löytämään parisuhdetta

Vierailija
25.03.2020 |

Lähes kaikki tuntemani sinkkumiehet ovat yksinkertaisesti liian hitaita muodostamaan parisuhteita. Kun he pohtivat uskaltaako naista lähestyä tai seurustellessa odottavat vakaata parisuhdetta ennenkuin lapsia voi hankkia, niin joku nopeampi vie heidän naisensa. Ei naisilla ole ikuisesti aikaa odotella miehen vakiintumista.

Sitten itketään, kun naista ei löydy. Kilpailu on kovaa ja hitaat eivät selviydy. Jos ei ole valmis laittamaan itseään likoon, niin ei myöskään saavuta mitään.

Kommentit (323)

Vierailija
181/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se miesten nopeus pariutumiseen vaikuttaa. Metoo estää mihiltä aloitteen tekemisen. Onko sillä merkitystä odottaako mies naisten aloitetta hitaasti vai nopeasti?

Meetoo ei estä aloitteen tekemistä vaan seksuaalisen häirinnän. Jos et osaa erottaa aloitetta ja seksuaalista häirintää toisistaan niin on todellakin parempi, että pysyt erossa naisista.

Liian pitkä katse voi olla jonku mielestä seksuaalista häirintää. Se on kato miten asiat koetaan.

Se on häirintää vain jos et lopeta tuijottamista pyydettäessä.

Sinusta. Joku muu on eri mieltä asiasta.

Ei pelkästään minusta.

"Yleisin määritelmä seksuaaliselle häirinnälle oli selvästi ilmaistun torjumisen huomiotta jättäminen."  https://www.taloustutkimus.fi/ajankohtaista/uutisia/mita-seksuaalinen-h…

"Kohteen suhtautumisella on merkitystä, sillä käytöksen täytyy olla ei-toivottua. Jokin käyttäytyminen, kuten fyysinen häirintä, koskettelu tai käsiksi käyminen voidaan pääsääntöisesti ymmärtää ei-toivotuksi. Myös verbaalinen häirintä voi olla selvästi ei-toivottua. Esimerkiksi homottelu ja huorittelu on luonteeltaan tällaista. Usein sanallinen käyttäytyminen voi olla tulkinnanvaraista. Joku voi kokea sen häiritseväksi, kun taas toisen tarkoitus on olla hauska. Tällöin on tarpeen ilmaista se, että käytös on ei-toivottua."  https://www.riku.fi/rikosuhripaivystys/riku-lehti/riku-lehti-1-2018/met…

Vierailija
182/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ttua te ämmät mietitte miesten parisuhdehalukkuutta?

Olkaa tyytyväisiä että kaikille naisille löytyy hyvä mies ja se on sitten miesten ongelma kuinka ylijäämät selviytyy.

Aivan kaikissa suurissa kaupungeissa on muutenkin reilusti enemmän sinkkumiehiä kuin naisia. Esimerkiksi Helsingissä saataa alle 30-vuotiasta naista kohden on 86 miestä ja noista siis iso osa jää yksin!

Eipäs puhuta puuta heinää. Nimenomaan stadissa on massiivisesti enemmän sinkkunaisia kuin samanikäisiä sinkkumiehiä!

Nyt jotain rajaa tuolla paskanpuhumiselle.

Ja jos Helsingissä on 100 naista kohden 86 miestä niin naisiahan on paljon enemmän! Esim 10 000 naista ja 8600 miestä, kummathan jåä enemmän ilman?

Meillä oli lukiossa tyttöjen ja poikien suhde noin 70-30. Kuitenkin vain kaksi poikaa meinasi jäädä ilman paria. Maailma on jännä

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se miesten nopeus pariutumiseen vaikuttaa. Metoo estää mihiltä aloitteen tekemisen. Onko sillä merkitystä odottaako mies naisten aloitetta hitaasti vai nopeasti?

Meetoo ei estä aloitteen tekemistä vaan seksuaalisen häirinnän. Jos et osaa erottaa aloitetta ja seksuaalista häirintää toisistaan niin on todellakin parempi, että pysyt erossa naisista.

Liian pitkä katse voi olla jonku mielestä seksuaalista häirintää. Se on kato miten asiat koetaan.

Ilmeisesti sinä olet, mutta olet kyllä aika yksin outoine mielipiteinesi. Sivusta. 

You may not have heard the term “street harassment”, but if you’re a woman in Australia, you’ve probably experienced it: whistles, stares, unwanted comments 

eli isossa maailmassa pitänee kysyä lupa saako esimerkiksi kehua, sillä kuka pystyy etukäteen päättää onko kommentti unwanted vai ei.

Sosiaalisesti rajoittuneiden ja idioottien varmaan kannattaa. Terveellä järjellä varustettu normaali ihminen kyllä osaa olla vislailematta ja laukomatta alentavia kommentteja ihan normitapojen puitteissa. 

Puhutaan nyt siitä tuijottamisesta. Väitin että liian pitkä katse voi olla häirintää, teidän mielestänne vain jos ei lopeta kiellettäessä. Tämän päälle halvekuistte "omituisten mielipiteiden" vuoksi.

Nyt vänkäät mukaan vislailun ja rumien puhumisen. Tyypillistä naiselle.

Vierailija
184/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään minusta.

"Yleisin määritelmä seksuaaliselle häirinnälle oli selvästi ilmaistun torjumisen huomiotta jättäminen."  https://www.taloustutkimus.fi/ajankohtaista/uutisia/mita-seksuaalinen-h…

"Kohteen suhtautumisella on merkitystä, sillä käytöksen täytyy olla ei-toivottua. Jokin käyttäytyminen, kuten fyysinen häirintä, koskettelu tai käsiksi käyminen voidaan pääsääntöisesti ymmärtää ei-toivotuksi. Myös verbaalinen häirintä voi olla selvästi ei-toivottua. Esimerkiksi homottelu ja huorittelu on luonteeltaan tällaista. Usein sanallinen käyttäytyminen voi olla tulkinnanvaraista. Joku voi kokea sen häiritseväksi, kun taas toisen tarkoitus on olla hauska. Tällöin on tarpeen ilmaista se, että käytös on ei-toivottua."  https://www.riku.fi/rikosuhripaivystys/riku-lehti/riku-lehti-1-2018/met…

Ja ausseissa on tehty tällainen mainos.

https://mumbrella.com.au/men-who-stare-at-women-on-public-transport-cal…

Kuvaisitko kuinka sinun tarinasi istuu tähän?

Vierailija
185/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa mieltä oon ap:n kanssa.

Tiedän muutamia todella hyviä miehiä jotka ovat kolmenkympin puolella eivätkä ole sitoutuneet kehenkään vuosikausiin vaikka tarjolla on ollut paljon hyviä naisia.

Ei voi ymmärtää

Jospa he kokeavat että mahdollinen parisuhde ei lisäisi heidän omaa onnellisuuttaan ja he haluavat mielummin päättää itse miten aikansa ja rahansa käyttää.

Vierailija
186/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat #metoo-eunikkeja, demiseksuaaleja, epävarmoja tai muita beetoja.

Vierailija
187/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet miehen omaisuudesta menee erossa naiselle. Parasta siis hidastella parisuhteen aloituksessa esim yhden elämän verran

Mikä ihmeen miehen omaisuus? Onko kaikilla miehillä naimisiin mennessä joku satumainen omaisuus? Ja jos on enneståän oikeaa omaisuutta esim talo niin tekee siitå avioehdon. Avioliitossa puolisoilla on toistensa elatusvelvollisuus.

Meillä omaisuus eli asunnot yms on puoleksi molempien tietenkin. Ja jos minulla on välillä ollut pienemmät tulot kuin miehellä niin se johtuu siitä että olen ollut hoitamassa meidän yhteisiä mieheni aivan hulluna haluamia lapsia. Ja siitä olen ottanut takkiini esim eläkkeessä ja etenemismahdollisuuksissa.

Vierailija
188/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet miehen omaisuudesta menee erossa naiselle. Parasta siis hidastella parisuhteen aloituksessa esim yhden elämän verran

Mikä ihmeen miehen omaisuus? Onko kaikilla miehillä naimisiin mennessä joku satumainen omaisuus? Ja jos on enneståän oikeaa omaisuutta esim talo niin tekee siitå avioehdon. Avioliitossa puolisoilla on toistensa elatusvelvollisuus.

Meillä omaisuus eli asunnot yms on puoleksi molempien tietenkin. Ja jos minulla on välillä ollut pienemmät tulot kuin miehellä niin se johtuu siitä että olen ollut hoitamassa meidän yhteisiä mieheni aivan hulluna haluamia lapsia. Ja siitä olen ottanut takkiini esim eläkkeessä ja etenemismahdollisuuksissa.

Kaupan kassalta snacks-osaston apulaishoitajaksi?

Mitä maailma sinussa menettikään...

Vierailija
189/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku kannattelee vuonna 2020 sitä ummehtunutta roolimallia, jossa miehen täytyy näyttäytyä armottomana ja röyhkeänä saalistajana, ja nainen esittäytyy passiivisena saalistuksen kohteena?

Kyllä - naiset.

Röyhkeä ja armoton saalistaja joutuu vain olemaan sulavampi versio kivikautisesta, joka käyttää raa'an voiman sijaan supliikkitaitoja ja sosiaalista dominanssia noustakseen muiden miesten yläpuolelle.

Mutta yhäkin "tasa-arvoiset ja vahvat" naiset haluavat mieluiten heittäytyä passiiviseksi, miehen esittäessä soidinmenot. Eri asia on kuinka moni nykynainen on tämän arvoinen. Ennen se saalistuksen kohde oli nuori ja hoikka, eikä pyöreä kolmekymppinen jolla on taustalla Tinder-panoralli tulevaa aviomiestä komeampien pelimiesten kanssa.

Asiaa! Tosin molemmissa sukupuolissa riittää nätä "passiivisia", jotka odottavat, että se prinssi/prinsessa maagisesti löytää heidät kotoaan lymyilemästä. Osin kyse on siitä, että ihminen haluaa tuntea itsensä "haluttavaksi", eikä miksikään "kun en ketään muutakaan saanut" -valinnaksi. Someaika on myös pilannut romanttisen rakkauden. Ihmiset ikäryhmässä 20-50 deittailevat ja sekstailevat kymmenien ihmisten kanssa per vuosi etsiessään "sitä oikeaa". Näin ei ollut ennen somea. On ihan ymmärrettävää, että moni kokee asian vähän ahdistavaksi, kun kuulee tämän historian uudesta kumppanista. Someaikana ei ole kiinteää sitoutumista, suhteisiin ei panosteta, kyllästytään nopeasti ja hoidetaan ero WhatsApp:in kautta ja sitten blokataan. And NEXT!

"Tapasin muuten ihan täydellisen miehen, mutta sillä ei oo AUTOA. En voisi kuvitellakaan vakavaa suhdetta sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole omaa autoa" (vuosikausia epätoivoisesti kumppania etsivän tuttavanaisen kommentti)

Vierailija
190/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee ihan mieleen mun raikulipoikatuttuni, jolle tuli yllätyksenä, että kun hän 38-vuotiaana alkoi ajatella vakiintumista ja perhettä, nuoret naiset eivät enää kiinnostuneet ja samanikäiset ja vanhemmat eivät enää kuvitelleet lapsia...

No naisilla se on helpompaa... kakarat voi tehdä jonku paskiaisen kanssa, sitten ukko pihalle, lapset jää kuitenkin itselle aina ja elareita keräämään.

Sitten ihmettelette kun miehet alkavat suhtautua epäilevästi naisiin

Osalla meistä naisista tulee dnasta perheen perustaminen. Määrittelemätön pakko saada vauva / lapsi. Ollaan suhteessa jonka uskoo olevan ja kestävän ja sitten mies kauhistuu vastuuta ja pakenee. Se 160 euron elari menee siihen lapseen niin että heilahtaa ja sitähän sinä lapseton vain itsellesi eläjä et tiedä.

Ja tämä on syy miksi miehet jotka eivät kelvanneet naisille parikymppisinä, alkavat olemaan niin skeptisiä naisten suhteen.

Ainoa syy miksi he kelpaisivat kolmekymppisinä, on tuo mainitsemasi. Naiset eivät itse edes tajua etteivät he sitä miestä rakasta, vaan perhehaaveitaan.

Siksi niitä avioeroja tulee niin paljon. Kun ruuhkavuodet hellittävät hieman, tajutaan ettei se mies koskaan sytyttänytkään. Ja voi olla ettei siinä vaiheessa sytytä nainenkaan.

Tuo ja sitten tämä

"Minä ainakin pidin nuorena hauskaa siinä joidenkin miesten niin kamalasti pelkäämässä k-tivolissa."

Sitten etsitään se elättäjä ja samat naiset ihmettelee kun mies miettii mikähän nyt tuli kun muutama vuosi sitten samat tytöt nauroi päin näköä ettei koskaan edes katsois lakimiehen suuntaan, ne on niin booooriiiing. Kunnes selviää tuntilaskutus, ja mitä se on senioreilla.

Taas takerrutaan tuohon beta-maksaja rooliin. Huoh! -.-

Eipä ihmekään ettei ketään löydy! Tiedä vaikka deitti olisi vailla vain alfoja taikka ihan vain normaalia miestä ilman mitään lisätermejä..

Vierailija
191/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet sinkkumiehet ovat syystäkin sinkkuja, parhaat on jo valittu. Finninen naama, alkoholi- ja peliriippuvuus + pahaksi äitynyt nettiprnon suurkulutus.. Siinäpä vasta paketti. Lisäksi nämä yhyyy olen ikisinkku tapaukset eivät liiku kotinsa ulkopuolella, ei tytöt kotiovelle kävele!

Onneksi ne parhaat naisetkin on valittu :)

Miettikääs sinkkunaiset sitä

Kaikista parhaat moneen kertaan?

Vierailija
192/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee ihan mieleen mun raikulipoikatuttuni, jolle tuli yllätyksenä, että kun hän 38-vuotiaana alkoi ajatella vakiintumista ja perhettä, nuoret naiset eivät enää kiinnostuneet ja samanikäiset ja vanhemmat eivät enää kuvitelleet lapsia...

No naisilla se on helpompaa... kakarat voi tehdä jonku paskiaisen kanssa, sitten ukko pihalle, lapset jää kuitenkin itselle aina ja elareita keräämään.

Osalla meistä naisista tulee dnasta perheen perustaminen. Määrittelemätön pakko saada vauva / lapsi. Ollaan suhteessa jonka uskoo olevan ja kestävän ja sitten mies kauhistuu vastuuta ja pakenee. Se 160 euron elari menee siihen lapseen niin että heilahtaa ja sitähän sinä lapseton vain itsellesi eläjä et tiedä.

Ja tämä on syy miksi miehet jotka eivät kelvanneet naisille parikymppisinä, alkavat olemaan niin skeptisiä naisten suhteen.

Ainoa syy miksi he kelpaisivat kolmekymppisinä, on tuo mainitsemasi. Naiset eivät itse edes tajua etteivät he sitä miestä rakasta, vaan perhehaaveitaan.

Siksi niitä avioeroja tulee niin paljon. Kun ruuhkavuodet hellittävät hieman, tajutaan ettei se mies koskaan sytyttänytkään. Ja voi olla ettei siinä vaiheessa sytytä nainenkaan.

Tuo ja sitten tämä

"Minä ainakin pidin nuorena hauskaa siinä joidenkin miesten niin kamalasti pelkäämässä k-tivolissa."

Sitten etsitään se elättäjä ja samat naiset ihmettelee kun mies miettii mikähän nyt tuli kun muutama vuosi sitten samat tytöt nauroi päin näköä ettei koskaan edes katsois lakimiehen suuntaan, ne on niin booooriiiing. Kunnes selviää tuntilaskutus, ja mitä se on senioreilla.

Mitä ihmeen elättäjää? Luitko yhtään koko viestiä?? Selvästi sanoin, että mies on kotona kun minä rakennan uraa ja elätän perheemme täysin. Tukia ei ole, koska emme asu Suomessa. En todellakaan ole ainoa, ei naiset Suomessa mitään elättäjää tarvitse kun ovat kaikki itsekin töissä ja tienaavat hyvin. Ei Suomessa ole mitään kotiäitikulttuuria, naiset ovat paljon paremmin koulutettujakin. Suomessa ei valitettavasti oikein onnistu se naisen ostaminen vaimoksi.

Vierailija
193/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on hyvin oikeassa. Jos nainen on edes etäisesti pantavan näköinen niin tällä on uusi mies kierrossa jo hyvissä ajoin ennen kuin vanha suhde on edes kunnolla saatettu hautaansa. Kaikki vähääkään hyvät ovat jatkuvasti varattuina ja jos niitä mielii saada niin täytyy alkaa lämmittelemään jo niiden ollessa varattuja.

Juuri tämän raadollisen kilpailun olen kokenut miehenä niin uuvuttavaksi, että olen jättäytynyt pois siitä kokonaan. Ainakin minulle jatkuva yritys erilaisten viritelmien ylläpitämiseksi on hyvin stressaavaa ja monin osin koen sen myös ihmisarvoa alentavana. Ajatus siitä, että minun pitäisi armottomalla kilpailulla ja erilaisia tansseja suorittamalla jotenkin todistaa kelpoisuuteni toiselle, tuntuu hyvin epämiellyttävältä.

Pelin henki on kuitenkin se, että miehen on panostettava täysillä tähän kilpailuun, tai vaihtoehtoisesti oltava yksin. Itse valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon olla yksi näistä "liian hitaista" miehistä ja vaikka elämäni onkin nykyään paljon vähemmän stressaavaa, niin samalla se on usein myös selvästi yksinäisempää.

Vierailija
194/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikin on kyllästynyt niin erohan on vaan win-win tilanne. Kumpikin saa jatkaa elämäänsä niinkuin parhaaksi näkee. Ei se parisuhde mikään elinkautinen ole. Se jatkuu vain tasan niin pitkään kuin molempia kiinnostaa.

Vierailija
195/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ps. huomaan että nykyisin palstalta poistetaan kaikki viestit jotka eivät miellytä naisia, vaikkei niissä olisi mitään epäasiallista.

Tästä on tulossa palstamammojen kivakivakerho jossa he voivat kompata toisiaan ilman että sekaan tulee vastaväitteitä. On vain yksi mielipide, naisten mielipide, oikea mielipide.

(Minä kirjoitin viestin jossa puhuttiin siitä että mieheltä odotetaan yhä soidinmenojen esittämistä ja sosiaalista kilpailua, naisten ollessa passiivisia halujen kohteita jotka kilpailuttavat uroksia. Toki silti vaaditaan tasa-arvoisia oikeuksia ja samanlaista arvostusta.)

Osallistuminen toimintaan on kaikille vapaaehtoista. Jos ei kiinnosta panostaa ja yrittää, ole ilman.

Vierailija
196/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ja sitten tämä

Mitä ihmeen elättäjää? Luitko yhtään koko viestiä?? Selvästi sanoin, että mies on kotona kun minä rakennan uraa ja elätän perheemme täysin. Tukia ei ole, koska emme asu Suomessa. En todellakaan ole ainoa, ei naiset Suomessa mitään elättäjää tarvitse kun ovat kaikki itsekin töissä ja tienaavat hyvin. Ei Suomessa ole mitään kotiäitikulttuuria, naiset ovat paljon paremmin koulutettujakin. Suomessa ei valitettavasti oikein onnistu se naisen ostaminen vaimoksi.

Tässä puhutaankin suomen kulttuurista. Tässäkin ketjussa on väläytelty yhdeksi ongelmaksi sitä, että naisille kelpaa muu kuin paremmin tienaava mies. Entäs sitten kun niitä ei ole? Ei täyty laatutoiveet ja se on miesten vika.

Vierailija
197/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ja sitten tämä

Taas takerrutaan tuohon beta-maksaja rooliin. Huoh! -.-

Eipä ihmekään ettei ketään löydy! Tiedä vaikka deitti olisi vailla vain alfoja taikka ihan vain normaalia miestä ilman mitään lisätermejä..

Mitä siinä on takertumista? Elämän realiteetteja.

Vierailija
198/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkästään miehet ovat hitaita ja se johtaa heillä sinkkuuteen, niin eikö se tarkoita myös sitä, että lähes yhtä suurissä määrin sinkkuina viihtyvät naiset ovat yhtälailla hitaita, koska ovathan hekin yhä sinkkuja?

On toki siistiä, että kirjoitat miehistä. Tulee vain hieman sellainen menneen patriarkaalisen maailman fiilis kun asia esitetään tuolla tavoin. Eli tulit vastaanneksi tietämättäsi esittämääsi kysymykseen. Maailma on muuttunut. Olemme nyt kaikki yhtä hitaita.

Vierailija
199/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ps. huomaan että nykyisin palstalta poistetaan kaikki viestit jotka eivät miellytä naisia, vaikkei niissä olisi mitään epäasiallista.

Tästä on tulossa palstamammojen kivakivakerho jossa he voivat kompata toisiaan ilman että sekaan tulee vastaväitteitä. On vain yksi mielipide, naisten mielipide, oikea mielipide.

(Minä kirjoitin viestin jossa puhuttiin siitä että mieheltä odotetaan yhä soidinmenojen esittämistä ja sosiaalista kilpailua, naisten ollessa passiivisia halujen kohteita jotka kilpailuttavat uroksia. Toki silti vaaditaan tasa-arvoisia oikeuksia ja samanlaista arvostusta.)

Luin sen viestin ja olet mun mielestäni oikeassa.

Suurin osa miehistä ei todellakaan nauti soidinmenojen esittämisestä tai kilpailemisesta. Muutama naistenmies nauttii, koska ne ovat koukussa itse jahtiin ja saavat egolleen pönkitystä siitä kun onnistuvat valloituksessa.

Syy miksi miehet suostuu kuvioon on hyvät perseet, terhakat tissit ja hehkeät kasvot. Siis nuoruus ja seksikkyys. Miehillä alkaa stondata, ja järki lentää ulos ikkunasta.

Kun ikää tulee lisää niin miehet rauhoittuvat ja naisten vetovoima vähenee, ja näin tapahtuu jo 21-22v ikävuoden jälkeen. Omat luokkakaverinaiset oli järjestään hotimpia opintojen alkaessa kuin niiden päättyessä, jolloin ikää oli vielä alle 25.

Sitten miehet alkaa miettimään että haluanko esittää soidinmenoja naisen takia ja millainen suhde on luvassa jos se alkaa tuollaisista lähtökohdista? Mitäpä jos nainenkin olisi aloitteellinen, ja ehkä jopa todistaisi jotenkin että on kiinnostunut nimenomaan musta eikä lapsihaaveiden toteuttamisesta?

Katsos kun se että haluaa naisen ei tarkoita että haluaa millaisen tahansa naisen hinnalla millä hyvänsä...

Kaikilla on täysin hyvä vaihtoehto olla kokonaan ilman. Täysin oma valinta. Tosiasiassa ne miehetkin on paljon hotimpia ja kiinteämpiä ja tuuheampitukkaisia parikymppisenä. Minna ksi kukaan ottaisi jotain 30 v köntystä.

Vierailija
200/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee kuvitelma, että naisten miesmaku jotenkin mystisesti muuttuisi. Itse olen aina pitänyt luotettavista ja rauhallisista miehistä. Hölösuupellet eivät sytytä yhtään. Yhdenillan suhteita en ole koskaan harrastanut, en osaa kuvitella edes seksiä tuntemattoman kanssa. Ja lisäksi olen huolehtinut siitä, että olen itse tienannut hyvin.