Monet miehet ovat liian hitaita löytämään parisuhdetta
Lähes kaikki tuntemani sinkkumiehet ovat yksinkertaisesti liian hitaita muodostamaan parisuhteita. Kun he pohtivat uskaltaako naista lähestyä tai seurustellessa odottavat vakaata parisuhdetta ennenkuin lapsia voi hankkia, niin joku nopeampi vie heidän naisensa. Ei naisilla ole ikuisesti aikaa odotella miehen vakiintumista.
Sitten itketään, kun naista ei löydy. Kilpailu on kovaa ja hitaat eivät selviydy. Jos ei ole valmis laittamaan itseään likoon, niin ei myöskään saavuta mitään.
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on hyvin oikeassa. Jos nainen on edes etäisesti pantavan näköinen niin tällä on uusi mies kierrossa jo hyvissä ajoin ennen kuin vanha suhde on edes kunnolla saatettu hautaansa. Kaikki vähääkään hyvät ovat jatkuvasti varattuina ja jos niitä mielii saada niin täytyy alkaa lämmittelemään jo niiden ollessa varattuja.
Juuri tämän raadollisen kilpailun olen kokenut miehenä niin uuvuttavaksi, että olen jättäytynyt pois siitä kokonaan. Ainakin minulle jatkuva yritys erilaisten viritelmien ylläpitämiseksi on hyvin stressaavaa ja monin osin koen sen myös ihmisarvoa alentavana. Ajatus siitä, että minun pitäisi armottomalla kilpailulla ja erilaisia tansseja suorittamalla jotenkin todistaa kelpoisuuteni toiselle, tuntuu hyvin epämiellyttävältä.
Pelin henki on kuitenkin se, että miehen on panostettava täysillä tähän kilpailuun, tai vaihtoehtoisesti oltava yksin. Itse valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon olla yksi näistä "liian hitaista" miehistä ja vaikka elämäni onkin nykyään paljon vähemmän stressaavaa, niin samalla se on usein myös selvästi yksinäisempää.
Toki jokainen saa toimia niinkuin haluaa. Tuskin ketään , miestä tai naista, tulee kukaan kotoa parisuhteeseen hakemaan. Täytyy olla aktiivinen, osoittaa kiinnostusta ja halua seurusteluun jne. Eikä lopputuloksesta ole takuita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, samaa mieltä oon ap:n kanssa.
Tiedän muutamia todella hyviä miehiä jotka ovat kolmenkympin puolella eivätkä ole sitoutuneet kehenkään vuosikausiin vaikka tarjolla on ollut paljon hyviä naisia.Ei voi ymmärtää
Jos nyt puhutaan yleisellä tasolla koskien sekä miehiä että naisia niin nykyisin yhä harvempaa ihmistä kiinnostaa parisuhde ja sitoutuminen. Lisääntymisestä puhumattakaan. Tinderustä saa kertakäyttöseksiä ja fbtä niin paljon kun haluaa. Kaikenlaisia suristimia on kehitetty niin miehille kuin naisille. Miksi nähdä vaivaa ja ehdoin tahdoin pilata elämäänsä suhteilla?
Näitä miehiä joita en ymmärrä haluaisivat kyllä parisuhteen ja perheen. En suinkaan ihmettelisi sitä jos joku on sinkku ja haluaa sellaisena pysyä. Mitä ihmeteltävää siinä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on hyvin oikeassa. Jos nainen on edes etäisesti pantavan näköinen niin tällä on uusi mies kierrossa jo hyvissä ajoin ennen kuin vanha suhde on edes kunnolla saatettu hautaansa. Kaikki vähääkään hyvät ovat jatkuvasti varattuina ja jos niitä mielii saada niin täytyy alkaa lämmittelemään jo niiden ollessa varattuja.
Juuri tämän raadollisen kilpailun olen kokenut miehenä niin uuvuttavaksi, että olen jättäytynyt pois siitä kokonaan. Ainakin minulle jatkuva yritys erilaisten viritelmien ylläpitämiseksi on hyvin stressaavaa ja monin osin koen sen myös ihmisarvoa alentavana. Ajatus siitä, että minun pitäisi armottomalla kilpailulla ja erilaisia tansseja suorittamalla jotenkin todistaa kelpoisuuteni toiselle, tuntuu hyvin epämiellyttävältä.
Pelin henki on kuitenkin se, että miehen on panostettava täysillä tähän kilpailuun, tai vaihtoehtoisesti oltava yksin. Itse valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon olla yksi näistä "liian hitaista" miehistä ja vaikka elämäni onkin nykyään paljon vähemmän stressaavaa, niin samalla se on usein myös selvästi yksinäisempää.
Toki jokainen saa toimia niinkuin haluaa. Tuskin ketään , miestä tai naista, tulee kukaan kotoa parisuhteeseen hakemaan. Täytyy olla aktiivinen, osoittaa kiinnostusta ja halua seurusteluun jne. Eikä lopputuloksesta ole takuita.
Ei tietenkään kotoa ketään kukaan hae ja meilläkin on ovi kerrostalon rappukäytävään aina muutenkin lukittu. Lähinnä tarkoitin sitä epäsuhtaa ja naisten passiivista roolia mikä pariutumisessa vieläkin voimakkaasti vallitsee. Itse olen elämäni aikana tehnyt varmasti satakunta aloitetta joista neljä ovat johtaneet parisuhteeseen. Vastaavasti minulle on tehty aloitteita yhden käden sormilla laskettava määrä. Ymmärtänet, että tällainen treffailukulttuuri on aika uuvuttavaa mikäli ei siitä "valloittamisen" huumaavasta tunteesta niin välitä, ja toivoisi enemmänkin molemminpuolista kiinnostusta ja panostusta siihen tutustumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ps. huomaan että nykyisin palstalta poistetaan kaikki viestit jotka eivät miellytä naisia, vaikkei niissä olisi mitään epäasiallista.
Tästä on tulossa palstamammojen kivakivakerho jossa he voivat kompata toisiaan ilman että sekaan tulee vastaväitteitä. On vain yksi mielipide, naisten mielipide, oikea mielipide.
(Minä kirjoitin viestin jossa puhuttiin siitä että mieheltä odotetaan yhä soidinmenojen esittämistä ja sosiaalista kilpailua, naisten ollessa passiivisia halujen kohteita jotka kilpailuttavat uroksia. Toki silti vaaditaan tasa-arvoisia oikeuksia ja samanlaista arvostusta.)
Luin sen viestin ja olet mun mielestäni oikeassa.
Suurin osa miehistä ei todellakaan nauti soidinmenojen esittämisestä tai kilpailemisesta. Muutama naistenmies nauttii, koska ne ovat koukussa itse jahtiin ja saavat egolleen pönkitystä siitä kun onnistuvat valloituksessa.
Syy miksi miehet suostuu kuvioon on hyvät perseet, terhakat tissit ja hehkeät kasvot. Siis nuoruus ja seksikkyys. Miehillä alkaa stondata, ja järki lentää ulos ikkunasta.
Kun ikää tulee lisää niin miehet rauhoittuvat ja naisten vetovoima vähenee, ja näin tapahtuu jo 21-22v ikävuoden jälkeen. Omat luokkakaverinaiset oli järjestään hotimpia opintojen alkaessa kuin niiden päättyessä, jolloin ikää oli vielä alle 25.
Sitten miehet alkaa miettimään että haluanko esittää soidinmenoja naisen takia ja millainen suhde on luvassa jos se alkaa tuollaisista lähtökohdista? Mitäpä jos nainenkin olisi aloitteellinen, ja ehkä jopa todistaisi jotenkin että on kiinnostunut nimenomaan musta eikä lapsihaaveiden toteuttamisesta?
Katsos kun se että haluaa naisen ei tarkoita että haluaa millaisen tahansa naisen hinnalla millä hyvänsä...
Miehissä on varmasti sitten eroja. Hyvähän olisi että noin olisi. Sanotaan mitä sanotaan mutta yliseksuaalivietin laimeneminen tavalliseksi on kyllä mukavaa.
M90
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se miesten nopeus pariutumiseen vaikuttaa. Metoo estää mihiltä aloitteen tekemisen. Onko sillä merkitystä odottaako mies naisten aloitetta hitaasti vai nopeasti?
Meetoo ei estä aloitteen tekemistä vaan seksuaalisen häirinnän. Jos et osaa erottaa aloitetta ja seksuaalista häirintää toisistaan niin on todellakin parempi, että pysyt erossa naisista.
Liian pitkä katse voi olla jonku mielestä seksuaalista häirintää. Se on kato miten asiat koetaan.
Se on häirintää vain jos et lopeta tuijottamista pyydettäessä.
Sinusta. Joku muu on eri mieltä asiasta.
Ilmeisesti sinä olet, mutta olet kyllä aika yksin outoine mielipiteinesi. Sivusta.
You may not have heard the term “street harassment”, but if you’re a woman in Australia, you’ve probably experienced it: whistles, stares, unwanted comments
eli isossa maailmassa pitänee kysyä lupa saako esimerkiksi kehua, sillä kuka pystyy etukäteen päättää onko kommentti unwanted vai ei.
Niin, tai jos on normaalilla älyllä varustettu tavallinen ihminen, niin kykenee itse päättelemään, mitä eroa on huudella kadulla kommentteja tuntemattomille heidän takamuksistaan ja kehua ystävän uutta kampausta.
Tämä on helppo tapaus. Lotta-sisaren takamusta ei sovi arvioida ääneen. Uutta kampaustapa voikin ja saakin.
M90
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muutamia todella hyviä miehiä jotka ovat kolmenkympin puolella eivätkä ole sitoutuneet kehenkään vuosikausiin vaikka tarjolla on ollut paljon hyviä naisia.Ei voi ymmärtää
Jos nyt puhutaan yleisellä tasolla koskien sekä miehiä että naisia niin nykyisin yhä harvempaa ihmistä kiinnostaa parisuhde ja sitoutuminen. Lisääntymisestä puhumattakaan. Tinderustä saa kertakäyttöseksiä ja fbtä niin paljon kun haluaa. Kaikenlaisia suristimia on kehitetty niin miehille kuin naisille. Miksi nähdä vaivaa ja ehdoin tahdoin pilata elämäänsä suhteilla?
Täälläpä ollaan pirteänä jo aamusta:D Tuo on ihan totta. Miehille ainakin tuo vakituinen seksin saanti piisaa monille hyvin pitkälle. Tietenkin tuo on yhteiskunnan kannalta kovin puusilmäistä ajattelua ja taatusti tulee kostautumaan ajan kuluessa.
mies52v
Olen tuon ekan kommentin kirjoittaja ja nuo minun tuntemani miehet eivät ole irtoseksin perässä, sen tiedän. Ovat joko kokemattomia tai kokemukset ovat olleet hyvin harvinaisia. Heillä on se näkemys ja ajatus että seksi kuuluu vakiintuneen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä miehiä joita en ymmärrä haluaisivat kyllä parisuhteen ja perheen. En suinkaan ihmettelisi sitä jos joku on sinkku ja haluaa sellaisena pysyä. Mitä ihmeteltävää siinä olisi?
Tylsä tilasto mässäilijä saapuu kehiin. Tilastollisesti avioliittojen määrä on vähenemään päin, samoin syntyvyyskin vaikka näemmä käväisimmekin hetkellisesti huipulla. Omalla tavallaan perinteiset arvot ovat etenevissä määrin katomaan päin, jolloinka tradlifeä kannattavien on aina vain haastavampaa saada puolisoa ilman ulkomailla poikkeamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo hyvät naiset eivät sitten ole napanneet niitä hyviä miehiä?
Koska saamattomista vätyksistä ei ole parisuhteessa mitään iloa. Äiskä voi järkätä teille vätyksulle kaiken valmiiksi. Kellään muulla ei tätä velvollisuutta ole. Jokainen makaa niinkuin petaa.
Ja puhut nyt nimenomaan hyvistä miehistä?
Minä puhun hyvistä miehistä joku toinen vätyksistä
Niinhän me ollaan. Minultakin on mennyt jo 73 vuotta suhdetta etsiessä. Onneksi sen ajan olen saanut käyttää ihan itse haluamallani tavalla vapaudesta ja elämän iloista nautiskellen. Eipä kukaan natise, kun huomenna kipaisen hakemassa itselleni perjantaipullon! Aahh elämän ihanuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku kannattelee vuonna 2020 sitä ummehtunutta roolimallia, jossa miehen täytyy näyttäytyä armottomana ja röyhkeänä saalistajana, ja nainen esittäytyy passiivisena saalistuksen kohteena?
Kyllä - naiset.
Röyhkeä ja armoton saalistaja joutuu vain olemaan sulavampi versio kivikautisesta, joka käyttää raa'an voiman sijaan supliikkitaitoja ja sosiaalista dominanssia noustakseen muiden miesten yläpuolelle.
Mutta yhäkin "tasa-arvoiset ja vahvat" naiset haluavat mieluiten heittäytyä passiiviseksi, miehen esittäessä soidinmenot. Eri asia on kuinka moni nykynainen on tämän arvoinen. Ennen se saalistuksen kohde oli nuori ja hoikka, eikä pyöreä kolmekymppinen jolla on taustalla Tinder-panoralli tulevaa aviomiestä komeampien pelimiesten kanssa.
Asiaa! Tosin molemmissa sukupuolissa riittää nätä "passiivisia", jotka odottavat, että se prinssi/prinsessa maagisesti löytää heidät kotoaan lymyilemästä. Osin kyse on siitä, että ihminen haluaa tuntea itsensä "haluttavaksi", eikä miksikään "kun en ketään muutakaan saanut" -valinnaksi. Someaika on myös pilannut romanttisen rakkauden. Ihmiset ikäryhmässä 20-50 deittailevat ja sekstailevat kymmenien ihmisten kanssa per vuosi etsiessään "sitä oikeaa". Näin ei ollut ennen somea. On ihan ymmärrettävää, että moni kokee asian vähän ahdistavaksi, kun kuulee tämän historian uudesta kumppanista. Someaikana ei ole kiinteää sitoutumista, suhteisiin ei panosteta, kyllästytään nopeasti ja hoidetaan ero WhatsApp:in kautta ja sitten blokataan. And NEXT!
"Tapasin muuten ihan täydellisen miehen, mutta sillä ei oo AUTOA. En voisi kuvitellakaan vakavaa suhdetta sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole omaa autoa" (vuosikausia epätoivoisesti kumppania etsivän tuttavanaisen kommentti)
Ennen riittikin että on autoileva mies :)
Kiintoisa ajatus tuo somehistoria. Somehistoriaton olisi varmaan plussaa useimmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kotoa ketään kukaan hae ja meilläkin on ovi kerrostalon rappukäytävään aina muutenkin lukittu. Lähinnä tarkoitin sitä epäsuhtaa ja naisten passiivista roolia mikä pariutumisessa vieläkin voimakkaasti vallitsee. Itse olen elämäni aikana tehnyt varmasti satakunta aloitetta joista neljä ovat johtaneet parisuhteeseen. Vastaavasti minulle on tehty aloitteita yhden käden sormilla laskettava määrä. Ymmärtänet, että tällainen treffailukulttuuri on aika uuvuttavaa mikäli ei siitä "valloittamisen" huumaavasta tunteesta niin välitä, ja toivoisi enemmänkin molemminpuolista kiinnostusta ja panostusta siihen tutustumiseen.
No eihän siinä epäsuhdassa mitään muuta vikaa ole kuin oma pyrkimyksesi päästä liki jokaisen kohtaamasi naisen pöksyihin. Sata aloitetta kertoo siitä että et käytä juuri minkäänlaista harkintaa eikä sulla ole tunteita pelissä. Neljä koettua parisuhdettakin on toki melko paljon ja siinä valossa u.lina on vähän hämmentävää. Miettisit, miksi suhteesi eivät kestä.
Nimim. Kaksi aloitetta tehnyt, kolme saanut ja kolmessa suhteessa ollut mies.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Etanat ei pääse kovin pitkälle ..
Paitsi että kohdatessaan lajitoverin etanat parittelevat pitkään ja hartaasti, toisin kuin i n c e l it, jotka eivät ikinä parittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä laitoin itsestäni kuvia jakoon nettiin kun olin 25.
Useat naiset lähestyivät minua ja paras sai minut sitten.
Eli pitää osata markkinoida itseään. Minun aikaan oli vain messanger ja irc-galtsu.
Liian vanhana ei enää kelpaa typyköille.
Minut sai laadukas ja hyvätuloinen typykkä. Ihan mihinkä tahansa ei kannata tyytyä.
T: M41
Naiset tykkää kyllä kuvista, sen olen huomannut.
Erilaisissa maisemissa. Joskus rannalla, kalliolla, steissillä, kaveriporukan päällä, baarissa, kaveriporukan välissä, parkkipaikalla, kavereiden alla, hienon auton päällä ilman paitaa sixpäk kiiltävänä ja huulillakin kosteutta: "ou jeah baby, auta mut pois tän päältä. Pelkään korkeita paikkoja."
Tota on tullut tehtyä nuorempana. Voi etsiä oikein hienon auton (ei todellakaan tarvitse olla oma auto).
Kallis hieno auto ja siihen päälle ilman paitaa vain farkut jalassa.
Vähän kosteutta huulille ja sixpackille myös.
Leveä haara-asento ja kädet pään taakse ristiin loikoilemaan. Kaveri ottaa kuvia erilaisissa asennoissa. Myös persepystyssä asento saattaa rikkoa muurit.
Sitten vain puhelinnumero tai messangertunnari siihen, niin naiset alkaa viestaamaan.
Ikinä ei varmasti maailmanhistoriassa ole mies saanut seksiä niin paljon kuin messangerin aikakautena.
Kuvia vaan itsestä. Antaa kuvien puhua puolestaan. Vietin niin villin nuoruuden että ainoastaan harmittelen sitä että olisin tahtonut jäädä ikuiseksi parikymppiseksi.
Naiset ja typyt tykkää kuvista ja ottaa itse yhteyttä. Pitää vain odotella sen jälkeen ja vastata viesteihin.
T: m38
En jaksa enää yrittää edes tutustua keneenkään kun aina pitää todistella, että on oikeasti kiinnostunut eikä ole sarjamurhaaja tai muuten friikki. Naisilla niin paljon huonoja kokemuksia miehistä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee kuvitelma, että naisten miesmaku jotenkin mystisesti muuttuisi. Itse olen aina pitänyt luotettavista ja rauhallisista miehistä. Hölösuupellet eivät sytytä yhtään. Yhdenillan suhteita en ole koskaan harrastanut, en osaa kuvitella edes seksiä tuntemattoman kanssa. Ja lisäksi olen huolehtinut siitä, että olen itse tienannut hyvin.
edustat varmasti kaikkia naisia asiassa, aivan kuten se hölösuu naisten naurattaja edustaa kaikkia miehiä
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää yrittää edes tutustua keneenkään kun aina pitää todistella, että on oikeasti kiinnostunut eikä ole sarjamurhaaja tai muuten friikki. Naisilla niin paljon huonoja kokemuksia miehistä.
M37
Kannattaa ottaa seksikkäitä kuvia itsestä erilaisissa tilanteissa.
Vähän huulet auki raollaan. Ajatuksena että upsis tein sen taas ja pääsiäismuna vaikka työtuolin alle vähän auki raotettuna.
Sitten kavereiden päällä ja kavereiden välissä ja kavereiden alla kuvia myös jakoon.
Naiset on hulluna kuviin. Ne tykkää klikkailusta.
Miehet on nykyään niin vakavia. Ei löydy huumorinpilkettä ja vitsailumielialaa yhtään.
Ulistaan vain ja ei osata hassutella kovaan ääneen.
Pitää mennä juttelemaan typyille ja puhua päälle kovaa.
Ei ne muuten innostu.
Juokaa paljon kahvia ennen kun lähdette riiuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on nykyään niin vakavia. Ei löydy huumorinpilkettä ja vitsailumielialaa yhtään.
Ei ne muuten innostu.
Entä jos ei tykkää kahvista?
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne muuten innostu.
Entä jos ei tykkää kahvista?
M37
Ota vaikka vodka paukku ja tilaa taksi :D
Jotkut asiat ovat ikuisia ja muuttumattomia vaikka niistä yrittäisi kuinka vängätä.