Monet miehet ovat liian hitaita löytämään parisuhdetta
Lähes kaikki tuntemani sinkkumiehet ovat yksinkertaisesti liian hitaita muodostamaan parisuhteita. Kun he pohtivat uskaltaako naista lähestyä tai seurustellessa odottavat vakaata parisuhdetta ennenkuin lapsia voi hankkia, niin joku nopeampi vie heidän naisensa. Ei naisilla ole ikuisesti aikaa odotella miehen vakiintumista.
Sitten itketään, kun naista ei löydy. Kilpailu on kovaa ja hitaat eivät selviydy. Jos ei ole valmis laittamaan itseään likoon, niin ei myöskään saavuta mitään.
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on nykyään niin vakavia. Ei löydy huumorinpilkettä ja vitsailumielialaa yhtään.
Ulistaan vain ja ei osata hassutella kovaan ääneen.
Pitää mennä juttelemaan typyille ja puhua päälle kovaa.
Ei ne muuten innostu.
Juokaa paljon kahvia ennen kun lähdette riiuttelemaan.
Entä jos ei tykkää kahvista?
M37
Ota vaikka vodka paukku ja tilaa taksi :D
Vodkapaukku ja kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki tuntemani sinkkumiehet ovat yksinkertaisesti liian hitaita muodostamaan parisuhteita. Kun he pohtivat uskaltaako naista lähestyä tai seurustellessa odottavat vakaata parisuhdetta ennenkuin lapsia voi hankkia, niin joku nopeampi vie heidän naisensa. Ei naisilla ole ikuisesti aikaa odotella miehen vakiintumista.
Sitten itketään, kun naista ei löydy. Kilpailu on kovaa ja hitaat eivät selviydy. Jos ei ole valmis laittamaan itseään likoon, niin ei myöskään saavuta mitään.
Voi luoja että on ihmeelliset aatteet?
Siis pitää lapsia ruveta tekemään epävakaassa parisuhteessa? Meinaakos Ap että lasten tulo on se mikä muuttaa epävakaan suhteen vakaaksi?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ps. huomaan että nykyisin palstalta poistetaan kaikki viestit jotka eivät miellytä naisia, vaikkei niissä olisi mitään epäasiallista.
Tästä on tulossa palstamammojen kivakivakerho jossa he voivat kompata toisiaan ilman että sekaan tulee vastaväitteitä. On vain yksi mielipide, naisten mielipide, oikea mielipide.
(Minä kirjoitin viestin jossa puhuttiin siitä että mieheltä odotetaan yhä soidinmenojen esittämistä ja sosiaalista kilpailua, naisten ollessa passiivisia halujen kohteita jotka kilpailuttavat uroksia. Toki silti vaaditaan tasa-arvoisia oikeuksia ja samanlaista arvostusta.)
Luin sen viestin ja olet mun mielestäni oikeassa.
Suurin osa miehistä ei todellakaan nauti soidinmenojen esittämisestä tai kilpailemisesta. Muutama naistenmies nauttii, koska ne ovat koukussa itse jahtiin ja saavat egolleen pönkitystä siitä kun onnistuvat valloituksessa.
Syy miksi miehet suostuu kuvioon on hyvät perseet, terhakat tissit ja hehkeät kasvot. Siis nuoruus ja seksikkyys. Miehillä alkaa stondata, ja järki lentää ulos ikkunasta.
Kun ikää tulee lisää niin miehet rauhoittuvat ja naisten vetovoima vähenee, ja näin tapahtuu jo 21-22v ikävuoden jälkeen. Omat luokkakaverinaiset oli järjestään hotimpia opintojen alkaessa kuin niiden päättyessä, jolloin ikää oli vielä alle 25.
Sitten miehet alkaa miettimään että haluanko esittää soidinmenoja naisen takia ja millainen suhde on luvassa jos se alkaa tuollaisista lähtökohdista? Mitäpä jos nainenkin olisi aloitteellinen, ja ehkä jopa todistaisi jotenkin että on kiinnostunut nimenomaan musta eikä lapsihaaveiden toteuttamisesta?
Katsos kun se että haluaa naisen ei tarkoita että haluaa millaisen tahansa naisen hinnalla millä hyvänsä...
Kaikilla on täysin hyvä vaihtoehto olla kokonaan ilman. Täysin oma valinta. Tosiasiassa ne miehetkin on paljon hotimpia ja kiinteämpiä ja tuuheampitukkaisia parikymppisenä. Minna ksi kukaan ottaisi jotain 30 v köntystä.
Joopa joo. Kyllä kokemuksesta mies tietää, että naiset alkavat kunnolla kiinnostua vasta 25+ iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, samaa mieltä oon ap:n kanssa.
Tiedän muutamia todella hyviä miehiä jotka ovat kolmenkympin puolella eivätkä ole sitoutuneet kehenkään vuosikausiin vaikka tarjolla on ollut paljon hyviä naisia.Ei voi ymmärtää
Jos nyt puhutaan yleisellä tasolla koskien sekä miehiä että naisia niin nykyisin yhä harvempaa ihmistä kiinnostaa parisuhde ja sitoutuminen. Lisääntymisestä puhumattakaan. Tinderustä saa kertakäyttöseksiä ja fbtä niin paljon kun haluaa. Kaikenlaisia suristimia on kehitetty niin miehille kuin naisille. Miksi nähdä vaivaa ja ehdoin tahdoin pilata elämäänsä suhteilla?
Täälläpä ollaan pirteänä jo aamusta:D Tuo on ihan totta. Miehille ainakin tuo vakituinen seksin saanti piisaa monille hyvin pitkälle. Tietenkin tuo on yhteiskunnan kannalta kovin puusilmäistä ajattelua ja taatusti tulee kostautumaan ajan kuluessa.
mies52v
Olen tuon ekan kommentin kirjoittaja ja nuo minun tuntemani miehet eivät ole irtoseksin perässä, sen tiedän. Ovat joko kokemattomia tai kokemukset ovat olleet hyvin harvinaisia. Heillä on se näkemys ja ajatus että seksi kuuluu vakiintuneen suhteeseen.
Onnea. Olet löytänyt varmaankin kultakimpaleita, ellei sitten tuo kokemattomuus johdu..saamattomuudesta. Tuo on harvinaista, jos tuo on omasta tahdosta tullutta valintaa..ehkä jostain lahkosta?
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on hyvin oikeassa. Jos nainen on edes etäisesti pantavan näköinen niin tällä on uusi mies kierrossa jo hyvissä ajoin ennen kuin vanha suhde on edes kunnolla saatettu hautaansa. Kaikki vähääkään hyvät ovat jatkuvasti varattuina ja jos niitä mielii saada niin täytyy alkaa lämmittelemään jo niiden ollessa varattuja.
Juuri tämän raadollisen kilpailun olen kokenut miehenä niin uuvuttavaksi, että olen jättäytynyt pois siitä kokonaan. Ainakin minulle jatkuva yritys erilaisten viritelmien ylläpitämiseksi on hyvin stressaavaa ja monin osin koen sen myös ihmisarvoa alentavana. Ajatus siitä, että minun pitäisi armottomalla kilpailulla ja erilaisia tansseja suorittamalla jotenkin todistaa kelpoisuuteni toiselle, tuntuu hyvin epämiellyttävältä.
Pelin henki on kuitenkin se, että miehen on panostettava täysillä tähän kilpailuun, tai vaihtoehtoisesti oltava yksin. Itse valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon olla yksi näistä "liian hitaista" miehistä ja vaikka elämäni onkin nykyään paljon vähemmän stressaavaa, niin samalla se on usein myös selvästi yksinäisempää.
Toki jokainen saa toimia niinkuin haluaa. Tuskin ketään , miestä tai naista, tulee kukaan kotoa parisuhteeseen hakemaan. Täytyy olla aktiivinen, osoittaa kiinnostusta ja halua seurusteluun jne. Eikä lopputuloksesta ole takuita.
Ei tietenkään kotoa ketään kukaan hae ja meilläkin on ovi kerrostalon rappukäytävään aina muutenkin lukittu. Lähinnä tarkoitin sitä epäsuhtaa ja naisten passiivista roolia mikä pariutumisessa vieläkin voimakkaasti vallitsee. Itse olen elämäni aikana tehnyt varmasti satakunta aloitetta joista neljä ovat johtaneet parisuhteeseen. Vastaavasti minulle on tehty aloitteita yhden käden sormilla laskettava määrä. Ymmärtänet, että tällainen treffailukulttuuri on aika uuvuttavaa mikäli ei siitä "valloittamisen" huumaavasta tunteesta niin välitä, ja toivoisi enemmänkin molemminpuolista kiinnostusta ja panostusta siihen tutustumiseen.
No eihän siinä epäsuhdassa mitään muuta vikaa ole kuin oma pyrkimyksesi päästä liki jokaisen kohtaamasi naisen pöksyihin. Sata aloitetta kertoo siitä että et käytä juuri minkäänlaista harkintaa eikä sulla ole tunteita pelissä. Neljä koettua parisuhdettakin on toki melko paljon ja siinä valossa u.lina on vähän hämmentävää. Miettisit, miksi suhteesi eivät kestä.
Nimim. Kaksi aloitetta tehnyt, kolme saanut ja kolmessa suhteessa ollut mies.
Älä nyt ala hyvä mies sekoilemaan :D Aika harvassa olisi parisuhteet maailmassa, jos jokainen mies olisi yhtä epäaktiivinen kuin sinä. Se, että sinulla on noin käsittämätön onnistumisprosentti, kertoo ainoastaan siitä että olet valehtelija.
Ihan uteliaisuudesta, montako aloitetta tuo sinun tarinasi mies on saanut elämänsä aikana naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet sinkkumiehet ovat syystäkin sinkkuja, parhaat on jo valittu. Finninen naama, alkoholi- ja peliriippuvuus + pahaksi äitynyt nettiprnon suurkulutus.. Siinäpä vasta paketti. Lisäksi nämä yhyyy olen ikisinkku tapaukset eivät liiku kotinsa ulkopuolella, ei tytöt kotiovelle kävele!
Onneksi ne parhaat naisetkin on valittu :)
Miettikääs sinkkunaiset sitä
Kaikista parhaat moneen kertaan?
ei varsinaisesti
eronneeseen naiseen pätee sanonta: joku jossain on saanut tarpeeksi hänen paskastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi korona tappaa enimmäkseen miehiä, niin kohta on vara valita, kun ikänsä röökiä polttaneet jännikset tippuu pois. Silloin meillä kilteillä miehillä riittää vientiä :)
Pitää ehdottaa venäläiselle kaverille josko hän voisi perustaa rakkauden täytteisen bussiyhtiön. Bussi lähtisi aina liikenteeseen jostain Rovaniemen perukoilta ja menisi Tallinnaan. Ensikertalaiset voisivat ekana kokeilla onneaan Viron päässä sekä halutessaan hypätä jonkun toisen bussiyhtiön kyytiin, mikäli Virossa ei nappaa. Joo! Nyt vaan toivotaan ettei tämä korona epidemia kestä liian kauaan ;)
Jos mies haluaa seksiä hänen ei tarvitse kuin mennä hotelli Vantaalle. Siellä ette ole turhan nirsoja ja ulise parisuhteesta.
Vieläköhän se on auki?
Huomisesta alkaen ei tarvii ees pelätä törmäävänsä johkin maalaiseen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi korona tappaa enimmäkseen miehiä, niin kohta on vara valita, kun ikänsä röökiä polttaneet jännikset tippuu pois. Silloin meillä kilteillä miehillä riittää vientiä :)
Pitää ehdottaa venäläiselle kaverille josko hän voisi perustaa rakkauden täytteisen bussiyhtiön. Bussi lähtisi aina liikenteeseen jostain Rovaniemen perukoilta ja menisi Tallinnaan. Ensikertalaiset voisivat ekana kokeilla onneaan Viron päässä sekä halutessaan hypätä jonkun toisen bussiyhtiön kyytiin, mikäli Virossa ei nappaa. Joo! Nyt vaan toivotaan ettei tämä korona epidemia kestä liian kauaan ;)
Jos mies haluaa seksiä hänen ei tarvitse kuin mennä hotelli Vantaalle. Siellä ette ole turhan nirsoja ja ulise parisuhteesta.
Vieläköhän se on auki?
Huomisesta alkaen ei tarvii ees pelätä törmäävänsä johkin maalaiseen 😂
maaseutu alkaa tullinpuomista
Eli naiset ovat sitä mieltä että sanonta "nainen menee vahvimman virran mukana" on totta?
Nainen on saalis, mies saaalistaja. Mies on kyvykäs subjekti, nainen haluttava objekti.
Nopein saa naisen itselleen omistukseensa.
Tämä. Pari kertaa ollut tilaisuus, mutta äärimmäisen ujona en ole uskaltanut käyttää tilaisuutta. Tilaisuus siis sellainen, että nätti nainen hymyilee söpösti ja katsoo kulmien alta. Tavalla, jota ei voi olla huomaamata.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei tykkää kahvista?
M37
Entä jos ei tykkää typyistä?
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset ovat sitä mieltä että sanonta "nainen menee vahvimman virran mukana" on totta?
Nainen menee rahan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muutamia todella hyviä miehiä jotka ovat kolmenkympin puolella eivätkä ole sitoutuneet kehenkään vuosikausiin vaikka tarjolla on ollut paljon hyviä naisia.Ei voi ymmärtää
Miksi nuo hyvät naiset eivät sitten ole napanneet niitä hyviä miehiä?
Ongelmia sisälukutaidossa? Koska eivät ole kelvanneet näille miehille. Kyllä sen tuosta tekstistä lapsikin ymmärtää ekalla lukemisella.
Sivusta
Mutta sitten kelpuuttivan jonkun huonomman joka toimi nopeasti vai?
Ehkä ne miehet eivät kelvanneet sille ketä he tavoittelivat ja siksi jäivät yksin. Se hyvä nainen joka kelpasi jollekin muulle ei ollut silloin miehen mieleen. Tunteet kehittyy kaikille omaa tahtiaan. Ei niitä voi kiirehtiä sillä että nyt olisi tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi sitoutua johonkin joka ei itsestä tunnu oikealta tai jos ei itse halua sitoutua? Ilmeisesti kannata järkiliittoja vaikka ilman tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi sitoutua johonkin joka ei itsestä tunnu oikealta tai jos ei itse halua sitoutua? Ilmeisesti kannata järkiliittoja vaikka ilman tunteita.
Nainen löydetään, mies valitaan.
Kertoo kaiken tarpeellisen asenteista: mies ei voi olla onnellinen ja kokonainen ilman naista. Nainen taas pärjää oikein hyvin ilman miestä.
Silti tässäkin nainen ulisee mitä mies hänen mukaansa ulisee kun mies ei saa naista.
Jännä juttu etten tahdo löytää tuollaisia ketjuja missä mies valittaisi naisen puutettaan.... näitä miesvihaketjuja jossa lauma naisia uliseen miehistä löytyy lähes yhtä monta päivässä kuin kannabisdementikon pilvijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on nykyään niin vakavia. Ei löydy huumorinpilkettä ja vitsailumielialaa yhtään.
Ulistaan vain ja ei osata hassutella kovaan ääneen.
Pitää mennä juttelemaan typyille ja puhua päälle kovaa.
Ei ne muuten innostu.
Juokaa paljon kahvia ennen kun lähdette riiuttelemaan.
Miehet ovat käytännön kautta oppineet vakaviksi. Osa on saanut liikaakin palautetta siitä etteivät ole tarpeeksi vakavia vaan hassuttelevat liikaa. Osa on joutunut paskamyrskyyn kun on hassutellut väärästä asiasta tai väärällä tavalla. Nykyään löytyy niin paljon ammattiloukkaantujia, että pitää oikeasti olla varovainen mitä, kenelle ja miten sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Pari kertaa ollut tilaisuus, mutta äärimmäisen ujona en ole uskaltanut käyttää tilaisuutta. Tilaisuus siis sellainen, että nätti nainen hymyilee söpösti ja katsoo kulmien alta. Tavalla, jota ei voi olla huomaamata.
Kun tarpeeksi usein tulee nolatuksi lukiessaan söpön hymyn ja pitkän katseen kiinnostukseksi, oppii vähitellen olemaan reagoimatta niihin.
yksin parempi kirjoitti:
Mitä sitten? Mitä se sulle kuuluu mitä kukin tekee elämässään?
Monella miehellä aukeaa silmät viimeistään 45-vuotiaana, kun ollaankin yhä lapsettomia sinkkuja tai ollaan parisuhteessa, mutta ei olla aikaisemmin haluttu lapsia, vaan vasta tuossa iässä. Olisi ollut hyvä olla vähän aktiivisempi aikaisemmin. Miehen biologinen kello tulee siitä, että hän ei enää löydä lasta haluavaa naisystävää, eikä naiset halua suuren ikäeron suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs ylipäänsä jahkailuun taipuvainen kaverini möhli mahdollisen tilaisuuden nuorna miesnä josku päälle parikymppisenä. Opiskelija-aikoinaan tutustui johonkin naiseen kaveriporukoiden kautta pintapuolisesti mutta kuitenkin niin, että nainen teki tiettäväksi jonkinlaisen kiinnostuksensa ja vaihtoivat puhelinnumeroita yms. Kaveri pohti huolellisesti tilannetta reilun vuoden ajan, kunnes rohkaistui soittamaan naiselle. Yllätys, tämä seurusteli jo jonkun kanssa.
Kertoo aika paljon että miehellä on YKSI mahollisuus elämässään kun taas naisilla on varaa odotella prinssiä saapuvaksi.
Tota, miten onnistuit asian noin päin vääntämään? Tässähän naisella ei ollut varaa/aikaa odotella toisin kuin jahkaavalla miehellä.
Ei naisen tarvinnut ottaa aloitetta suhteeseen miehen kanssa, josta piti vaan odotteli kunnes tuli joku aloitteellinen mies hurmaamaan jalat alta. Kun mies yritti samaa, niin hän nukkui onnensa ohitse ja siitä häntä täällä soimataan.
No jos luet ap:n vuodatuksen niin eipä sekään teille kelpaa.