Monet miehet ovat liian hitaita löytämään parisuhdetta
Lähes kaikki tuntemani sinkkumiehet ovat yksinkertaisesti liian hitaita muodostamaan parisuhteita. Kun he pohtivat uskaltaako naista lähestyä tai seurustellessa odottavat vakaata parisuhdetta ennenkuin lapsia voi hankkia, niin joku nopeampi vie heidän naisensa. Ei naisilla ole ikuisesti aikaa odotella miehen vakiintumista.
Sitten itketään, kun naista ei löydy. Kilpailu on kovaa ja hitaat eivät selviydy. Jos ei ole valmis laittamaan itseään likoon, niin ei myöskään saavuta mitään.
Kommentit (323)
Eli keskustelussa on kyse miten pitkä seurusteluaika tarvitaan että suhteesta voi olla varma. Jotta voidaan jättää ehkäisi pois ja yrittää lasta. Ymmärrän kysymyksen koska ei jollain 35v ylöspäin olevalla naisella ole aikaa vuosien seurusteluihin ennen lapsen yrittämistä eikä saman ikäisellä miehelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi korona tappaa enimmäkseen miehiä, niin kohta on vara valita, kun ikänsä röökiä polttaneet jännikset tippuu pois. Silloin meillä kilteillä miehillä riittää vientiä :)
Pitää ehdottaa venäläiselle kaverille josko hän voisi perustaa rakkauden täytteisen bussiyhtiön. Bussi lähtisi aina liikenteeseen jostain Rovaniemen perukoilta ja menisi Tallinnaan. Ensikertalaiset voisivat ekana kokeilla onneaan Viron päässä sekä halutessaan hypätä jonkun toisen bussiyhtiön kyytiin, mikäli Virossa ei nappaa. Joo! Nyt vaan toivotaan ettei tämä korona epidemia kestä liian kauaan ;)
Jos mies haluaa seksiä hänen ei tarvitse kuin mennä hotelli Vantaalle. Siellä ette ole turhan nirsoja ja ulise parisuhteesta.
Nyt oli puhe kumppaniehdokkasta eikä maksullisista.
ok, tulkkasin bussimatkan tallinaan jotenkin väärin. Miten se siis liittyy rakkauteen?
Suomalainen mies kiinnostaa Venäjällä ja Itä-Euroopassa ihan muutenkin kuin vain maksullisten rahoittajana. Menneet miespolvet ovat jättäneet jälkeensä hyvän maineen aviomiehinä. Toivottavasti olisivat yhä edelleenkin maineensa arvoisia miehiä :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v*ttua te ämmät mietitte miesten parisuhdehalukkuutta?
Olkaa tyytyväisiä että kaikille naisille löytyy hyvä mies ja se on sitten miesten ongelma kuinka ylijäämät selviytyy.
Aivan kaikissa suurissa kaupungeissa on muutenkin reilusti enemmän sinkkumiehiä kuin naisia. Esimerkiksi Helsingissä saataa alle 30-vuotiasta naista kohden on 86 miestä ja noista siis iso osa jää yksin!
Eipäs puhuta puuta heinää. Nimenomaan stadissa on massiivisesti enemmän sinkkunaisia kuin samanikäisiä sinkkumiehiä!
Nyt jotain rajaa tuolla paskanpuhumiselle.
Ja jos Helsingissä on 100 naista kohden 86 miestä niin naisiahan on paljon enemmän! Esim 10 000 naista ja 8600 miestä, kummathan jåä enemmän ilman?
Helsingin ongelmana on korkeasti koulutettujen miesten puute. Tästä oli meinaa uutisissakin etteivät naiset siksi löydä ketään, koska ovat itse paljon koulutetumpia. Kenties Ruotsista voisi löytyä ratkaisu? Käsittääkseni Ruotsin Tinderissä heiluu uramiehiä, korkeasti koulutettuja sun muita suomalaiseen makuun paljon paremmin soveltuvampia ehdokkaita.
No miksi et ota asiasta selvää vaan provoilet ja uliset täällä?
Samaa voisi kysyä muutamalta palstavakkarilta jotka riehuu av:llä. Kuulemma puolalaiset naiset menee heittämällä kaikkien muiden naisten ohi. Niin, miksiköhän ei voida mennä sinne puhtoiseen Puolaan? Sanopa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi korona tappaa enimmäkseen miehiä, niin kohta on vara valita, kun ikänsä röökiä polttaneet jännikset tippuu pois. Silloin meillä kilteillä miehillä riittää vientiä :)
Pitää ehdottaa venäläiselle kaverille josko hän voisi perustaa rakkauden täytteisen bussiyhtiön. Bussi lähtisi aina liikenteeseen jostain Rovaniemen perukoilta ja menisi Tallinnaan. Ensikertalaiset voisivat ekana kokeilla onneaan Viron päässä sekä halutessaan hypätä jonkun toisen bussiyhtiön kyytiin, mikäli Virossa ei nappaa. Joo! Nyt vaan toivotaan ettei tämä korona epidemia kestä liian kauaan ;)
Jos mies haluaa seksiä hänen ei tarvitse kuin mennä hotelli Vantaalle. Siellä ette ole turhan nirsoja ja ulise parisuhteesta.
Nyt oli puhe kumppaniehdokkasta eikä maksullisista.
ok, tulkkasin bussimatkan tallinaan jotenkin väärin. Miten se siis liittyy rakkauteen?
Suomalainen mies kiinnostaa Venäjällä ja Itä-Euroopassa ihan muutenkin kuin vain maksullisten rahoittajana. Menneet miespolvet ovat jättäneet jälkeensä hyvän maineen aviomiehinä. Toivottavasti olisivat yhä edelleenkin maineensa arvoisia miehiä :P
eli vittuilet, tämä selvä.
Mene vain Gambiaan hakemaan itsellesi puoliso, passinne on hyvässä maineessa siellä.
Mitä ihmettä nyt taas? Olen muuten mies. Ei ihmekään, jos joudut tyytymään maksullisiin tuollaisella naisia vihaavalla asenteella.
Eihän kukaan osta lehmääkään, jos haluaa maitoa vain silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ihan mieleen mun raikulipoikatuttuni, jolle tuli yllätyksenä, että kun hän 38-vuotiaana alkoi ajatella vakiintumista ja perhettä, nuoret naiset eivät enää kiinnostuneet ja samanikäiset ja vanhemmat eivät enää kuvitelleet lapsia...
No naisilla se on helpompaa... kakarat voi tehdä jonku paskiaisen kanssa, sitten ukko pihalle, lapset jää kuitenkin itselle aina ja elareita keräämään.
Sitten ihmettelette kun miehet alkavat suhtautua epäilevästi naisiin
Osalla meistä naisista tulee dnasta perheen perustaminen. Määrittelemätön pakko saada vauva / lapsi. Ollaan suhteessa jonka uskoo olevan ja kestävän ja sitten mies kauhistuu vastuuta ja pakenee. Se 160 euron elari menee siihen lapseen niin että heilahtaa ja sitähän sinä lapseton vain itsellesi eläjä et tiedä.
Suurin osa avioeroista on naisen päätös. Silti selität että mies pakenee ja haukut minua.
Mahdat olla ylpeä itsestäsi.
Mitä elarin suuruuteen tulee niin uutisia: se määritellään varallisuuden ja elatuskyvyn eron mukaan.
Nainen haluaa eron koska mies joko makaa sohvalla tekemättä mitään tai on kavereittensa kanssa jossain tärkessä puuhassa. Kotona ollessaan tiuskii ja äyskii kun on siivotonta, aina samaa mautontonta ruokaa ja lapset meluaa eikä itse osallistu arkeen mitenkään kun kato ne kaverit = vastuun pakoilua.
Mahdat olla ylpeä itsestäsi.
Elarit menevät tulojen mukaan, minimi noin 160€/lapsi. Exmies tienasi alle 3000€/kk ja lastenvalvojan kanssa sovittiin minini. En tiedä olisiko voinut olka suurempi, luotin valvojaan.
Jep, hyvin valittu mies. Ei ollenkaan jännis
Jep, hyvin valittu mies joka esitti suhteen alussa noin 5v. Hyvin se veti.
Toi sun vähättelevä linjaus varmasti karkottaa ihmiset ympäriltäsi. Mutta ethän sä siitä vastuussa ole, ihmiset ei vaan kestä sua.
Oli varmaan toki mestarihuijari tuo sun exäs. Vika ei ollut sinussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku kannattelee vuonna 2020 sitä ummehtunutta roolimallia, jossa miehen täytyy näyttäytyä armottomana ja röyhkeänä saalistajana, ja nainen esittäytyy passiivisena saalistuksen kohteena?
Ei sitä roolimalli tarvi kannatella. Mutta kun olin sinkkuna (35v) ja kysyin tapailukumppanilta (kumppaneilta) kuuluuko lapset heidän suunnitelmiinsa monen vastaus oli:"en tiedä vielä/ehkä joskus myöhemmin". Tässä vaiheessa oma mielenkiintoni loppui, koska mielestäni miehien (ikä 37-40) pitää tietää haluaako lapsia vai ei.
Mikset ollut aikaisemmin liikkeellä? Vai 0menikö nuoruus jänniksien kanssa k- tivolissa hauskaa pitäessä? Tuossa iässä naisen ikä alkaa painaa vastaan. Jos mies haluaa lapsia niin hän katsoo nuoremman jonka kanssa onnistumisen todennäköisyys on suurempi. Kukaan ota riskiä että ottaa yli-ikäisen mahon ja hukkaa vuosia turhaan.
Miehet kuvittelevat, että voivat hankkia nuoremman naisen tuosta vain. Yllätys tulee, kun nuoret naiset eivät halua vanhaa miestä. Eikä todella kannata ottaa vanhempaa miestä sillä riski joutua omaishoitajaksi on suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa tyytyväisiä että kaikille naisille löytyy hyvä mies ja se on sitten miesten ongelma kuinka ylijäämät selviytyy.
Aivan kaikissa suurissa kaupungeissa on muutenkin reilusti enemmän sinkkumiehiä kuin naisia. Esimerkiksi Helsingissä saataa alle 30-vuotiasta naista kohden on 86 miestä ja noista siis iso osa jää yksin!
Millä perusteella mies on hyvä vain siksi että on suhteessa? Entinen avokkini mm. hakkasi ja jouduin turvakotiin. Ja Suomessa n. puolet avioliitoistakin päättyy eroon ja monissa suhteissa petetään jne.
Kaltaisesi miehet vaikuttavat niin tyhmältä että päähän sattuu kun lukee logiikkaanne..
Logiikkahan menee ojaan jo siinä että naiset seurustelevat kaikenmaailman hakkaajien kanssa ja palstalla haukkuvat kilttejä miehiä, jotka eivät hakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään teitä ”kilttejä” ei huolita vaikka olisitte maailman viimeiset jäljellä olevat miehet. Naiset on ennemmin keskenään tai yksin kuin teidän kanssa.
Fine. Sitten niiden on turha vinkua, vikistä ja vollottaa kuinka miehet on sikoi jne.
Siis nimenomaan te ”kiltit” miehethän olette niitä sikoja. Naiset haluavat tavallisen, normaalin ihmisen (naisen tai miehen) eikä katkeraa misogynistiä joka vääntää tuubaansa vauvafoorumille. Jälkimmäinen on yhtä kuin tämä teidän muovaamanne kiltin miehen karikatyyri.
Kaikki kiltit miehet eivät ole katkeria misogynistejä, mutta he saavat ihan saman kohtelun tällä palstalla jos kehtaavat yrittää minkäänlaista keskustelua siitä, että miksi parisuhteeseen valitaan ne pettävät ja hakkaavat miehet mieluummin. Joten lopettakaa se vikinä niistä sikamiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella mies on hyvä vain siksi että on suhteessa? Entinen avokkini mm. hakkasi ja jouduin turvakotiin. Ja Suomessa n. puolet avioliitoistakin päättyy eroon ja monissa suhteissa petetään jne.
Kaltaisesi miehet vaikuttavat niin tyhmältä että päähän sattuu kun lukee logiikkaanne..
Logiikkahan menee ojaan jo siinä että naiset seurustelevat kaikenmaailman hakkaajien kanssa ja palstalla haukkuvat kilttejä miehiä, jotka eivät hakkaa.
Oletko katkera läheisriippuvaisille naisille? Usein nuo naiset ovat pahasti alistettuja ja omaavat pahoja mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään teitä ”kilttejä” ei huolita vaikka olisitte maailman viimeiset jäljellä olevat miehet. Naiset on ennemmin keskenään tai yksin kuin teidän kanssa.
Fine. Sitten niiden on turha vinkua, vikistä ja vollottaa kuinka miehet on sikoi jne.
Siis nimenomaan te ”kiltit” miehethän olette niitä sikoja. Naiset haluavat tavallisen, normaalin ihmisen (naisen tai miehen) eikä katkeraa misogynistiä joka vääntää tuubaansa vauvafoorumille. Jälkimmäinen on yhtä kuin tämä teidän muovaamanne kiltin miehen karikatyyri.
Kaikki kiltit miehet eivät ole katkeria misogynistejä, mutta he saavat ihan saman kohtelun tällä palstalla jos kehtaavat yrittää minkäänlaista keskustelua siitä, että miksi parisuhteeseen valitaan ne pettävät ja hakkaavat miehet mieluummin. Joten lopettakaa se vikinä niistä sikamiehistä.
Heitä on yritetty auttaa ja tukea naisen löytämisessä, tosin turhaan.
Ainakin minä laitoin itsestäni kuvia jakoon nettiin kun olin 25.
Useat naiset lähestyivät minua ja paras sai minut sitten.
Eli pitää osata markkinoida itseään. Minun aikaan oli vain messanger ja irc-galtsu.
Liian vanhana ei enää kelpaa typyköille.
Minut sai laadukas ja hyvätuloinen typykkä. Ihan mihinkä tahansa ei kannata tyytyä.
T: M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, samaa mieltä oon ap:n kanssa.
Tiedän muutamia todella hyviä miehiä jotka ovat kolmenkympin puolella eivätkä ole sitoutuneet kehenkään vuosikausiin vaikka tarjolla on ollut paljon hyviä naisia.Ei voi ymmärtää
Niin mitä ei voi ymmärtää? Sitä etteivät kaikki miehet ja naiset ole kaltaistasi elämänkoululaista ihmiskarjaa jota vaan "ohjataan" lisääntymään kuten jotain broilereita?
Kyse ei ole siitä etteivätkö he haluaisi parisuhdetta ja perhettä. He vain jahkailevat sen valinnan päätöksen ja sitoutumisen kanssa.
Ei kyse ole mistään päätöksestä ja sen seurauksena taianomaisesti syntyvästä perheestä. Ei se suhde kehity, jos ei siinä ole aktiivisesti mukana.
Tutkimuksessa puolella suomalaisista miehistä oli välttelevä kiintymystyyliltään. Samaa tyyliä kutsutaan myös itseriittoiseksi tyyliksi. Voin kertoa, että tällainen suhde on hyvin raskas. Eksäni odottivat jotain mystistä minun rakentamaani suhdetta ilman omaa osallistumista.
Hmm, kerrotko lisää? Tämä kiinnostaa, koska minun suhteeni tuntuvat päättyvän siihen, etten lopulta osaa antaa suhteeseen jotain sellaista mitä nainen kaipaa, muttei oikein osaa itsekään määritellä. Mitä omissa suhteissasi on ollut se puuttuva asia mitä mies ei antanut suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä laitoin itsestäni kuvia jakoon nettiin kun olin 25.
Useat naiset lähestyivät minua ja paras sai minut sitten.
Eli pitää osata markkinoida itseään. Minun aikaan oli vain messanger ja irc-galtsu.
Liian vanhana ei enää kelpaa typyköille.
Minut sai laadukas ja hyvätuloinen typykkä. Ihan mihinkä tahansa ei kannata tyytyä.
T: M41
Naiset tykkää kyllä kuvista, sen olen huomannut.
Erilaisissa maisemissa. Joskus rannalla, kalliolla, steissillä, kaveriporukan päällä, baarissa, kaveriporukan välissä, parkkipaikalla, kavereiden alla, hienon auton päällä ilman paitaa sixpäk kiiltävänä ja huulillakin kosteutta: "ou jeah baby, auta mut pois tän päältä. Pelkään korkeita paikkoja."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko katkera läheisriippuvaisille naisille? Usein nuo naiset ovat pahasti alistettuja ja omaavat pahoja mt-ongelmia.
Mikähän siinä on, ettei se läheisriippuvuus koskaan kohdistu hyvin kohtelevaan mieheen? Sehän olis win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se miesten nopeus pariutumiseen vaikuttaa. Metoo estää mihiltä aloitteen tekemisen. Onko sillä merkitystä odottaako mies naisten aloitetta hitaasti vai nopeasti?
Meetoo ei estä aloitteen tekemistä vaan seksuaalisen häirinnän. Jos et osaa erottaa aloitetta ja seksuaalista häirintää toisistaan niin on todellakin parempi, että pysyt erossa naisista.
Liian pitkä katse voi olla jonku mielestä seksuaalista häirintää. Se on kato miten asiat koetaan.
Se on häirintää vain jos et lopeta tuijottamista pyydettäessä.
Minä ainakin pidin nuorena hauskaa siinä joidenkin miesten niin kamalasti pelkäämässä k-tivolissa. Ei niitä kumppaneita mitään älytöntä määrää ole kertynyt, mutta en nyt ole ollut mikään siveä viehko tyttönenkään. Niinkuin ei kukaan ystäväkään. Sitten päälle 30 - vuotiaana löysin miehen, johon en olisi ollut tyytyväinen päälle 20 -vuotiaana, mutta nyt olen äärimmäisen tyytyväinen. On täysin normaalia hakea ja toivoa parikymppisenä ihan eri juttuja, elämänkokemusta ja myös pitää hauskaa, kun taas tässä iässä se tuntuisi jo turhalta ja jopa masentavalta. Tämä on henkilökohtainen kokemukseni ja jokainen nainen kokee elämänsä eri tavalla. Olen onnellisesti naimisissa upean miehen kanssa, meillä on lapsi ja mies on lapsen kanssa kotona, kun minä rakennan edelleen uraa. Mieheni ei ole mikään tossu ta luuseri, joka millään tavoin olisi kokenut menneisyyteni uhkana. Eipä tuo ole tuntunut häntä kiinnostavan tuon taivaallista. Meillä on aktiivinen normaali seksielämä, johon olen tyytyväinen. En häpeä yhtään eikä kiinnosta millään muotoa näiden av-miesten miesten mielipiteet, ne eivät vaikuta elämääni millään muotoa.
Aloittaja on hyvin oikeassa. Jos nainen on edes etäisesti pantavan näköinen niin tällä on uusi mies kierrossa jo hyvissä ajoin ennen kuin vanha suhde on edes kunnolla saatettu hautaansa. Kaikki vähääkään hyvät ovat jatkuvasti varattuina ja jos niitä mielii saada niin täytyy alkaa lämmittelemään jo niiden ollessa varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin pidin nuorena hauskaa siinä joidenkin miesten niin kamalasti pelkäämässä k-tivolissa. Ei niitä kumppaneita mitään älytöntä määrää ole kertynyt, mutta en nyt ole ollut mikään siveä viehko tyttönenkään. Niinkuin ei kukaan ystäväkään. Sitten päälle 30 - vuotiaana löysin miehen, johon en olisi ollut tyytyväinen päälle 20 -vuotiaana, mutta nyt olen äärimmäisen tyytyväinen. On täysin normaalia hakea ja toivoa parikymppisenä ihan eri juttuja, elämänkokemusta ja myös pitää hauskaa, kun taas tässä iässä se tuntuisi jo turhalta ja jopa masentavalta. Tämä on henkilökohtainen kokemukseni ja jokainen nainen kokee elämänsä eri tavalla. Olen onnellisesti naimisissa upean miehen kanssa, meillä on lapsi ja mies on lapsen kanssa kotona, kun minä rakennan edelleen uraa. Mieheni ei ole mikään tossu ta luuseri, joka millään tavoin olisi kokenut menneisyyteni uhkana. Eipä tuo ole tuntunut häntä kiinnostavan tuon taivaallista. Meillä on aktiivinen normaali seksielämä, johon olen tyytyväinen. En häpeä yhtään eikä kiinnosta millään muotoa näiden av-miesten miesten mielipiteet, ne eivät vaikuta elämääni millään muotoa.
Sillä ei ole mitään merkitystä käytännössä vaikka nainen olisi koko kylän ja läänin yleinen polkupyörä. Jos sillä on ulkonäköä edes vähän niin sille löytyy silti ottajia pilvin pimein.