Miten toimit kun näet tyyppejä joiden typeryys nostaa verenpainetta?
Kun eivät muuta eivätkä muutu.
Näen punaista, kirjaimellisesti.
Kommentit (21)
Kiitos, otettu. Vitamiinit myös. Pitäiskö tuplata?
Onnex kotona hyvä olla. 💖
Netissä on videoita joissa kiinalaiset yms muut sylkevät, tahrivat, heittelevät nesteitä yleisiin tiloihin. Niitä videoita on todella paljon. Siis mikä on se motiivi tehdä tuollaista? Hulluus vai pahuus? Miksi joku tekisi noin jo ilman tätä kriisiä?
Onneksi se ihan tavisjenkkikundi, joka nuoli kaupassa elintarvikkeita, saatiin kiinni ja häntä tullaan erään lähteen mukaan terrorismista.
Verenpaine kyllä nousee kun näkee suoranaista pahuutta.
Ei kehtoo sanoa.
Kun näen hyvinsyöneet Thl:n tyhjänpäiväiset päät puhumassa televisiossa ja johtamassa maata aina vain syvemmälle kat astrofiin, niin vit uttaa niin ettei veri kierrä ja jos joku ku sipää alkaisi face to face vinkumaan ettei hengityssuojaimista ole mitään hyötyä, pese kätesi ja yski hihaasi, niin vit utuskäyrä saattaisi ylittää kriittisen pisteen.
Idioottien ois helpompi lähteä tuetuista vuokrayksiöistään. Minulla hieman eri asumismuoto ja tilanne. Kun muutan haluan viksuja, rehellisiä, perseilemättömiä ihmisiä ympärille. No, on niitä täälläkin. Jokunen. Onnex.
Se on vaan se pieni, mitätön hetki elämässä joka voi mennä pilalle.
Sekunti tai pari.
Sitten päästää pahan ilman ulos ja keksii kaikkee tähdellistä ja oikeeta.
Ja se hyvä puoli löytyy että itseni pidän ihmisenä, aina. Mitä ei voi kaikista sanoa.
Terkkuja vain, naapuritalon vom pateille.
🐍🐍🐍
Poistun av:ltä. Se auttaa parhaiten.
Jos näen kadulla raskaana olevan tupakoivan naisen, tekisi mieli sanoa, että hänen ei pitöäisi olla raskaana jos ei pysty lopettamaan tupakointia
Pistän silmät kiinni ja luon katseeni mä taivaisiin.
Kristiina xx kirjoitti:
Jos näen kadulla raskaana olevan tupakoivan naisen, tekisi mieli sanoa, että hänen ei pitöäisi olla raskaana jos ei pysty lopettamaan tupakointia
Tekisi mieli sanoa on eri asia kuin sanoa. Jos et sano, niin se jatkaa tupruttelua aivan normaalisti ..
Zinc
Itse asiassa verenpaine altistaa koronakuolemalle. Tai ilmeisesti pikemminkin verenpainelääke, ei välttis itse korona.
Vierailija kirjoitti:
En puutu
Niin. Ei helmiä sioille.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa verenpaine altistaa koronakuolemalle. Tai ilmeisesti pikemminkin verenpainelääke, ei välttis itse korona.
Siis verenpaine.
Miksi hieno loppukommenttini meni taivaan tuuliin? Sekin koronan vika?
Ap
Kerron että korona on tavallinen kausi influenssaa
Äänestän heitä.
Terveisin Vihervassari
Ps. Olen näet Itsekkin niin tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Tekisi mieli sanoa on eri asia kuin sanoa. Jos et sano, niin se jatkaa tupruttelua aivan normaalisti ..
Zinc
Valitettavasti sanominen ei tuossa tilanteessa auta. Jos ihminen ei muuta toimintaansa edes oman lapsensa terveyden takia, ei häneen silloin vaikuta jonkun tuntemattoman kommentti kadullakaan.
Lisäksi jos raskaus näkyy niin selvästi, että tuntematon kadulla sen näkee, niin nainen on polttanut jo raskauden alusta saakka eli vahinko on jo tapahtunut. Ne raskauden alkuvaiheet kun ovat ne herkimmät.
Jos lähipiirissä sanotaan naiselle tupakoinnista, hän ei välitä tai rupeaa tupakoimaan salaa.
Yksi tuttavani poltti raskautensa aikana. Vaikka useammat hänen lähipiirissään huomauttivat asiasta, naista ei hetkauttanut yhtään. Kun lapsi sitten syntyi ja oli selvästi flegmaattinen, itkuinen ja liikkumaton verrattuna muihin vauvoihin, äiti vaan oli tyytyväinen ettei liian äänekäs ja vilkas lapsi häirinnyt hänen elämäntyyliään. Kyseessä oli lisäksi melko iäkäs synnyttäjä.
Jotkut ihmiset vaan ovat käsittämättömän itsekeskeisiä, eivätkä kykene luopumaan mistään omista tavoistaan tai haluistaan. Usein eivät edes oman itsensä takia. Näitähän tiedetään, että keuhkosyöpäleikkauksesta tulleet ovat käyneet sairaalan ovella tupakalla.
1) Poistu paikalta tai välttele typerystä
2) Jos joudut typeryksen kanssa pakosta tekemisiin, koita olla välittämättä.
3) Jos on pakko puuttua asiaan, tee se välikäsien kautta.
4) Jos hermot menee, voi yrittää huumorilla heittää ivallisen kommentin tai raivota. Kuitenkaan malttinsa menettäminen tai kommentointi ei yleensä auta, koska typeryyteen ei ole parannuskeinoa. Saat vaan typeryksestä pahemman vihamiehen. Ja kukapa haluaisi typerän vihamiehen?
Otan verenpainelääkkeen.