Mieheni haluaa katsella kun minua panevat aivan vieraat
Kommentit (4)
Mihinkään ei tietenkään tarvi suostua, jos ei itse halua. (Ja tuo nimenomainen fantasia toteutettuna voi kyllä laukaista tosi pahoja mustasukkaisuus- tai itseinhokohtauksiakin).
Voisikohan tämän fantasian toteuttaa vähän eri tavalla? Kun käytte ulkona, puhut miehelle ohimennen, että tuon ja tuon miehen kanssa aion illalla panna (vaikket panekaan). Kerro (jos mies pitää siitä) tuhmasti ja itsevarmasti mitä kaikkea aiot sen tuntemattoman kanssa tehdä. Kotona kiellä miestäsi koskemasta ja tulemasta lähelle (joillain toimii sitominen tässä?) ja ala leikkiä dildolla. Nauti häpeilemättä dildosta miehen silmien edessä, mutta niin että hän ei voi osallistua.
Olen nainen, joten en tiedä mikä siinä toisen miehen ja sinun panossa on kiihotusmomentti, joten en myöskään tiedä toimisko ylläesittämäni. Mutta tällainen tuli mieleen...
Ei tullut mustasukkaisuutta ja ajatus tapahtuneesta kiihottaa edelleen miestäni. Mieheni ei siis ollut näkemässä mutta toivottavasti pääsee vielä mukaan. Ja oli muuten hienoo!
Hei, taasko tuo Reijo kirjoittelee tänne??
tai anna vieraiden panna ja ota sitten mieheltäs musta silmä! Hah! sairasta mennä toteuttamaan!