Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Ex-on the beach -kisaajat on lihavia?

laardiliinu
25.03.2020 |

On tytöt aika tuhdissa kunnossa :D
Ällöttävää katsoa.
Miehet taas on tikissä.
Onko tämä sitä tasa-arvoa?

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka haukkuvat naisten ulkonäköä, ovat pienimunaisia piipittäjiä.

yritä nyt vähä enemmän .

Eikä se ole haukkumista jos sanoo olevan lihava, kun he ovat lihavia.

Ja nuihan ovat lihavia,ei siitä pääse mihinkään, ja tuossa iässä pitäs olla parhaassa kunnossa jokaisen.

Vierailija
122/144 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tämä ainakaan mielestäni ole lihava, ja olen itse nainen. Hieman sutturan näköinen kylläkin, muttei lihava. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/28edc808-143c-4ebf-a0be-942425d…

Vai onko tämäkin miehille liian lihava?

On löysä! Nuo rasvat ovat muutaman vuoden kuluttua kunnon makkaroina

Sori nyt kaikki läskien puolustajat, mutta kyseessä nuori nainen ja on jo aika paksun näköiset reidet ja pohkeet (kuvassa missä makaa rantatuolilla) ja mahassakin on löysää. Ymmärrän tuon vartalon nelikymppisellä, mutta arvelen, että tämä neiti on vasta parikymppinen?!? Eli kyllä on jo ylimääräistä lihaa kertynyt luiden ympärille. Tässä sen huomaa kuinka ihmisen silmä on jo tottunut viime vuosikymmenien saatossa orastavaan ylipainoon. Entinen normaali (=hoikka)  ruumiinrakenne alkaa olla katoavaa kansanperinnettä.

Kannustatko syömishäiriöihin? Tuo nainen ei ole lihavaa nähnytkään, senkin seksistinen paskiainen.

Oot kuvottava.

Sinä taidat olla itsekin ylväspylväsreisinen limsa-sipsi-dippi-siiderityttö, kun noin kärkkäästi reagoit.

Helvettiäkös se sulle kuuluu, millainen olen?

Tiesitkö, että seksisteillä on paljon vähemmän aivosoluja kuin tavallisilla järkevillä ihmisillä?

Eipä se varsinaisesti kuulu, mutta näkyy kaikille kanssaihmisillesi. Ja seksiä ei tarvitse yhdistää ollenkaan siihen, että ylipaino ei vain pue ihmistä millään tavalla esteettisesti eikä ole myöskään terveydellisesti suotavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan nuo osa aika pulskassa kunnossa? Miksei tästä asiasta saisi puhua? Lihavia tulee aina olemaan ja tällä tyylillä lihava on uusi normaali mikä ei ole ollenkaan hyvä asia. Ihmiset laiskistuvat ja tyhmenevät kokoajan ja sitten puolustellaan makkaroitaan ja ollaan niiiin sexyjä että! Vaikka pienistä vaatteistaan pursuavat "kurvit" eivät miellytä oikeasti edes omaa silmää.

Ongelma on se, että te puhutte niin rumasti ja alentavasti. Miksi? Onko teidän oma miehisyytenne uhattuna?

Miksi vedät kehiin miehisyyden? Olen itse nainen ja pidän ylipainoisia ja plösöjä naisia todella vastenmielisen näköisinä. Kaikki kritisoijat eivät siis ole todellakaan ole miehiä.

Vierailija
124/144 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen nähtyäni katsoin noista kisaajista kuvat ja ihmettelin, että johan ihmiset on kriittisiä vieraiden naisten painosta, nuohan ovat paremmassa kunnossa, kuin suurin osa ohikulkijoista kadulla.

Sitten näin mainoksen TV:ssä ja siinä se totuus vasta näkyi. Promokuvat oli tietysti photoshopattu ja, vaikka eivät nuo naiset nyt mitään liikalihavia ole, niin kyllä heistä näkee, että kaikki autoa pidemmät matkat ajetaan autolla, vaikka ulkonäöstä huolehtiminen heitä pintapuolisesti ehkä kiinnostaakin.

En ole sitä mieltä, että tuon kokoiset ihmiset kuuluisivat neljän seinän sisälle, eivätkä telkkariin, ja ihan nättejä mimmejä ovat, mutta en silti voi olla ihmettelemättä, miksi ovat hakeneet tuollaiseen keikistelyohjelmaan. Itse olen suunnilleen heidän kokoisensa ja minusta olisi hyvin mauton temppu mennä kameroiden eteen pyllistelemään pikkubikineissä, tai edes vaikka burkhassa.

Vierailija
125/144 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yritä nyt vähä enemmän .

Ja nuihan ovat lihavia,ei siitä pääse mihinkään, ja tuossa iässä pitäs olla parhaassa kunnossa jokaisen.

Kukaan ei ole kenellekään velkaa yhtään mitään ruumiinrakennetta, painoindeksiä, urheilullisuutta tai mitään muutakaan arvoa, jota sinä saatat pitää tärkeänä. Eikö tuossa sinun iässäsi pitäisi olla ihmisen empaattisimmillaan ja mukavimmillaan!? Huomaatko, mitä tarkoitan. Sinä olet sellainen ilkeä vitipää kuin olet, nuo naiset siinä kuin muutkin ihmiset saavat olla juuri sellaisia kuin ovat. Kenenkään ei "pitäs olla" yhtään mitään. Kysyttävää?

Vierailija
126/144 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yritä nyt vähä enemmän .

Kukaan ei ole kenellekään velkaa yhtään mitään ruumiinrakennetta, painoindeksiä, urheilullisuutta tai mitään muutakaan arvoa, jota sinä saatat pitää tärkeänä. Eikö tuossa sinun iässäsi pitäisi olla ihmisen empaattisimmillaan ja mukavimmillaan!? Huomaatko, mitä tarkoitan. Sinä olet sellainen ilkeä vitipää kuin olet, nuo naiset siinä kuin muutkin ihmiset saavat olla juuri sellaisia kuin ovat. Kenenkään ei "pitäs olla" yhtään mitään. Kysyttävää?

Jopas kolahti kunnolla.

Käy ny hakeen täytekakku illaksi .

Kyllähän se minulle kuuluu kun ihmiset lihoo ja kuluttaa terveydenhuollon resursseja kohtuuttomasti ,samaku alkoholistit ,nistit, yms.

Vierailija
127/144 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yritä nyt vähä enemmän .

Jopas kolahti kunnolla.

Käy ny hakeen täytekakku illaksi .

Kyllähän se minulle kuuluu kun ihmiset lihoo ja kuluttaa terveydenhuollon resursseja kohtuuttomasti ,samaku alkoholistit ,nistit, yms.

Millä perusteella "kolahti kunnolla" siis? :D Kun vastasin kommenttiisi? Et tiedä minusta mitään, enkä syö kakkua, mutta kiitos ajattelevaisuudestasi tässä kohtaa.

Vierailija
128/144 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan nuo osa aika pulskassa kunnossa? Miksei tästä asiasta saisi puhua? Lihavia tulee aina olemaan ja tällä tyylillä lihava on uusi normaali mikä ei ole ollenkaan hyvä asia. Ihmiset laiskistuvat ja tyhmenevät kokoajan ja sitten puolustellaan makkaroitaan ja ollaan niiiin sexyjä että! Vaikka pienistä vaatteistaan pursuavat "kurvit" eivät miellytä oikeasti edes omaa silmää.

Ongelma on se, että te puhutte niin rumasti ja alentavasti. Miksi? Onko teidän oma miehisyytenne uhattuna?

Miksi vedät kehiin miehisyyden? Olen itse nainen ja pidän ylipainoisia ja plösöjä naisia todella vastenmielisen näköisinä. Kaikki kritisoijat eivät siis ole todellakaan ole miehiä.

Oot kyllä helvetin tyhmä ja pinnallinen nainen. Häpeä.

Vierailija
129/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yritä nyt vähä enemmän .

Ihmisillä kuitenkin on silmät päässä.

Tämä on juuri sitä ajattelutapaa, että "naiseus on niin monimutkainen asia, ettei kukaan voi määritellä naiseutta paitsi nainen itse. Siksi minulta on turha yrittää vaatia edes yksinkertaisia käytöstapoja, koska se loukkaa minua naisena. Saan olla niin lihava kuin haluan. Koska sairastuessa saan hoidon muiden rahoittamana. Saan myös olla tekemättä mitään, koska valtio antaa minulle rahaa ja asunnon. Minulla on hitosti oikeuksia, mutta ei lainkaan velvollisuuksia. Koska olen nainen. Ja lihava. Ja jos joku sanoo pahasti, alan itkeä ja ja maailma tulee avukseni"

Vierailija
130/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha haha, prisessa Diana! :D

Vierailija
131/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mihin kaikki hyvät miehet ovat menneet? :D

Vierailija
132/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yritä nyt vähä enemmän .

Ihmisillä kuitenkin on silmät päässä.

Tämä on juuri sitä ajattelutapaa, että "naiseus on niin monimutkainen asia, ettei kukaan voi määritellä naiseutta paitsi nainen itse. Siksi minulta on turha yrittää vaatia edes yksinkertaisia käytöstapoja, koska se loukkaa minua naisena. Saan olla niin lihava kuin haluan. Koska sairastuessa saan hoidon muiden rahoittamana. Saan myös olla tekemättä mitään, koska valtio antaa minulle rahaa ja asunnon. Minulla on hitosti oikeuksia, mutta ei lainkaan velvollisuuksia. Koska olen nainen. Ja lihava. Ja jos joku sanoo pahasti, alan itkeä ja ja maailma tulee avukseni"

Tuossa sinun plörinässäsihän on kyse aivan eri asiasta kuin mihin vastasit. Oli puhe ulkonäöstä ja sinä vedit mukaan huonot käytöstavat ja loisimisen. Toki nekin ovat toistaiseksi "oikeuksia" siinä missä muutkin, mutta ei oikein voi vetää yhtäläisyysviivaa epäurheilullisuuden tai sen seikan, ettei miellytä jonkun silmää ja sitten näiden sinun mainitsemien seikkojen välille.

Vierailija
133/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihava on lihava, ei siinä mikään bodypositiivisuus auta.

Sorry vaan laardileidit, näin se vaan on.

Onko kysyttävää?

Ei - -- hyvä!

Vierailija
134/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

a: lihavat loisii, koska lihavat sairastuu

b: lihavilta on turha vaatia mitään, koska heillä on oikeus

c: lihava ei voi itse määritellä onko hän lihava, koska muut tekee sen.

Ja sehän lihavia taitaa harmittaakin.

Vierailija
135/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako, kun lihava nainen ei voi saada miestä, josta voisi hyötyä maksimaalisesti?

Vain kauniit hoikat naiset saa ihana naviomiehen?

Vierailija
136/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks ku ne on ex.

Vierailija
137/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin kertoa miehenä ettei lihava nainen kiinnosta

Vierailija
138/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on siksi EX että ovat varsin pullukoita. 

Vierailija
139/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen läski pudottaisi painonsa normaalitasolle, tarkoittaisi se sitä, että tuloveroa voisi leikata 0.02-59.6 prosenttia. Tämän verran tuloveroista menee siihen, että lihavat sairastelee enemmän kuin normaalit ihmiset. Siis Suomessa.

Joten, tottakai minua kiinnostaa onko joku random tyyppi läski vai ei, koska hoito rahoitetaan minun kustannuksellani. Tästähän demokratiassa juuri on kysymys. Että autetaan lähimmäisiä, ja kannustetaan terveisiin elämäntapoihin. 

Ratkaisu asiaan olisi erillinen läskivero. Läskit saisivat itse maksaa siitä että ovat läskejä. Mutta tähänhän he eivät tietenkään suostu...

Vierailija
140/144 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako, kun lihava nainen ei voi saada miestä, josta voisi hyötyä maksimaalisesti?

Vain kauniit hoikat naiset saa ihana naviomiehen?

En nyt oikein oikein saa kiinni oletko "ihana naviomies josta voi hyötyä maksimaalisesti" vai tällaisen kultakimpaleen kaunis hoikka nainen, joka tapauksessa naurettava tapaus. =DD (ENNEN kuin ehdit hihkua, niin voin kertoa: en ole ylipainoinen, sori siitä!)