Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bodypositive bloggaaja vie lapsen päiväkotiin! Miksi?

Vierailija
24.03.2020 |

Eikö kyse ollut kriittisillä aloilla työskenteleville, joille suotiin pk hoito? Kyseessä Johanna Tolppola, edesmenneen Queen of Eve kollega.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus kotihoitoon.

Bloggaus on ilmeisesti kriittistä.

Vierailija
2/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää itsekkyyttä!!

Vierailija
4/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää itsekkyyttä!!

"minulla on oikeus"

Vierailija
5/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vain kriittisille aloille. Mahdollisuus päivähoitoon on ollut kaikille koko ajan, jotka eivät voi pitää lapsia kotona.

Vierailija
6/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut vain kriittisille aloille. Mahdollisuus päivähoitoon on ollut kaikille koko ajan, jotka eivät voi pitää lapsia kotona.

Hän voi pitää! Etätyö JA Mieskin kotona. Jotku ei vain välitä.

Vierailija
7/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä jankattu jo viikko.

Ihan sama. Minäkin vien hoitoon. Teen etätyötä ja mieskin tekee. Siis kotona MOLEMMAT. Mutta ei töitä voi tehdä jos 1,5v kotona enkä palkatonta ota eikä mieskään. Siinäpä hirnutte. Joten aivan varmasti viemme hoitoon.

Vierailija
8/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä jankattu jo viikko.

Ihan sama. Minäkin vien hoitoon. Teen etätyötä ja mieskin tekee. Siis kotona MOLEMMAT. Mutta ei töitä voi tehdä jos 1,5v kotona enkä palkatonta ota eikä mieskään. Siinäpä hirnutte. Joten aivan varmasti viemme hoitoon.

Kuinkahan moni kuolee teidän itsekkyyden vuoksi?? Tai tuon bloggaajan. Miksi tehdä lapsia, jos edes normaalia kotiarkea ei osaa järjestää?

Vierailija
9/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt edes mielessä että lapsi olisi viety hoitoon vaikka hankaloittaa todella paljon molempien töitä. Ja maksetaan täydet hoitomaksut vielä siitä hyvästä.

Vierailija
10/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umppu vie myös. Tietysti. Tukka hyvin, kaikki hyvin.

Vierailija
11/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä  lapset tarhassa 1v ja 3v ja molemmat vanhemmat kotona etätöissä.

Ei se maailman niin pyöri, että kaikki jäädään kotiin lasten kanssa. Korona on jo nyt talouden neutronipommi joka jättää rakennukset ehjäksi, mutta tuhoaa ihmiset konkurssien ja työttömyyden kautta. Niistä juontaviin syihin tulee kuolemaan lähivuosina moninkertainen määrä koronaan verrattuna.

Vierailija
12/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä  lapset tarhassa 1v ja 3v ja molemmat vanhemmat kotona etätöissä.

Ei se maailman niin pyöri, että kaikki jäädään kotiin lasten kanssa. Korona on jo nyt talouden neutronipommi joka jättää rakennukset ehjäksi, mutta tuhoaa ihmiset konkurssien ja työttömyyden kautta. Niistä juontaviin syihin tulee kuolemaan lähivuosina moninkertainen määrä koronaan verrattuna.

Selityksiä riittää

Vierailija
13/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien myös lapset päiväkotiin, koska on pakko tehdä töitä etänä. En voi keskeyttää palavereja ja työtehtäviä lapsen hoidon takia ja lapsi ei vielä itsekseen pärjää.  Jättäisitte toisten tuomitsemisen vähemmälle.

Vierailija
14/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vien myös lapset päiväkotiin, koska on pakko tehdä töitä etänä. En voi keskeyttää palavereja ja työtehtäviä lapsen hoidon takia ja lapsi ei vielä itsekseen pärjää.  Jättäisitte toisten tuomitsemisen vähemmälle.

Pieni lapsi altistetaan, itse turvaan kotiin :"D

Kertoo nykyajan itsekkyyskulttuurista.

Vierailija
15/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään blogissa kirjoitti vieneensä lapsen ensin päiväkotiin saadakseen tilaisuuden käydä rauhassa aamulenkillä ja joogata aamujoogan. Miten voi kehdata myöntää tällaisena aikana tekvänsä noin :0

Vierailija
16/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut urpot eivät nyt ymmärrä, että miten se maailma pyörii tässä, joidenkin on tehtävä töitä, kaikkia töitä ei voi tehdä kirkuvien lasten ohella. Jos näin on, tarhaan vaan ja loistavaa jos pystyy jo osaltaan estämään sen, ettei itse tartuta tuolla muille, tarhoissa minimimäärä lapsia jne. Olkaa onnellisia jos teidän omaa työtä voi tehdä, kaikkien ei. Olen itse töissä sairaalassa ja joudun tietenkin nyt töihin. Onneksi kaikki kykenevät ovat kotona ja 300 lapsen koulussakin 10 lasta. Päiväkodissa oli 4. Kiitos ihmiset jotka voitte toteuttaa tämän ja tsemppiä niille, jotka eivät voi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
17/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään blogissa kirjoitti vieneensä lapsen ensin päiväkotiin saadakseen tilaisuuden käydä rauhassa aamulenkillä ja joogata aamujoogan. Miten voi kehdata myöntää tällaisena aikana tekvänsä noin :0

Mitä muuta voisi odottaa entiseltä fitness, nykyiseltä fatness typyltä?

Vierailija
18/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole varaa menettää työpaikkaansa ja kotia , joten töitä on tehtävä ja kaikkea työtä ei voi tehdä edes etänä lasten kaa. Iso plussa jo siitä, että ette itse ole levittämässä tuolla vaan etätyö onnistui! Nyt vähän ryhmähenkeä ihmiset. Onneksi joku tekee sitä rahaa, että minunkin palkka pääsee tililleni...

T.sh

Vierailija
19/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut urpot eivät nyt ymmärrä, että miten se maailma pyörii tässä, joidenkin on tehtävä töitä, kaikkia töitä ei voi tehdä kirkuvien lasten ohella. Jos näin on, tarhaan vaan ja loistavaa jos pystyy jo osaltaan estämään sen, ettei itse tartuta tuolla muille, tarhoissa minimimäärä lapsia jne. Olkaa onnellisia jos teidän omaa työtä voi tehdä, kaikkien ei. Olen itse töissä sairaalassa ja joudun tietenkin nyt töihin. Onneksi kaikki kykenevät ovat kotona ja 300 lapsen koulussakin 10 lasta. Päiväkodissa oli 4. Kiitos ihmiset jotka voitte toteuttaa tämän ja tsemppiä niille, jotka eivät voi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai viet kun olet sh. Mutta bloggaaja...

Vierailija
20/84 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko sun lapset tyhmiä kun ne kirkuu koko ajan