Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täältä tilaat ruokasi kotiin netin kautta!

Vierailija
24.03.2020 |

K-Ryhmän palvelu josta voit tilata kotiinkuljetuksella https://www.k-ruoka.fi/kauppa
S-Ryhmän palvelu josta voit tilata kotiinkuljetuksella https://www.foodie.fi/

Ruuan kotiintoimitukset olivat jo kovassa nousussa ennen koronaakin ainakin pääkaupunkiseudulla ja palvelua käyttäneet totesivat säästävänsä paljon aikaa ja rahaa tilaamalla kotiin. Syiksi kerrottiin mm. se, että kun tekee isomman tilauksen kerralla, on helpompi suunnitella ruuat etukäteen ja heräteostokset jäävät väliin kun ruuat suunnittelee.

Jospa kokeilisit sinäkin? Tiedä vaikka jäisit koukkuun.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee ohi aiheen, mutta olen alkanut suhtautua kammoksuen pahimmista korona-valtioista tuotuihin tuoretuotteisiin kuten hedelmät ja vihannekset. Vaikka voisi pestä ja kuoria. 

Vierailija
22/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon kotiinkuljetuksen kanssa onnistuu vihannesten ja hedelmien tilaaminen? Tuleeko sieltä ne kaikkein huonoimmat kolhuiset banaanit ja muut, mitkä eivät mene kaupaksi jos asiakas pääsee itse valitsemaan?

Nyt kannattaisi panostaa ravintorikkaaseen ruokaan ja jättää ne hedelmät ja kasvikset vähemmälle. Ihan terveyden vuoksi.

Mitä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon kotiinkuljetuksen kanssa onnistuu vihannesten ja hedelmien tilaaminen? Tuleeko sieltä ne kaikkein huonoimmat kolhuiset banaanit ja muut, mitkä eivät mene kaupaksi jos asiakas pääsee itse valitsemaan?

Nyt kannattaisi panostaa ravintorikkaaseen ruokaan ja jättää ne hedelmät ja kasvikset vähemmälle. Ihan terveyden vuoksi.

Mitä??

Mitä et ymmärtänyt?

Vierailija
24/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä??

Mitä et ymmärtänyt?

Ihmettelen myös, miksi nimenomaan ne vastustuskykyä parantavat terveelliset ruoka-ainekset kuten kasvikset ja hedelmät pitäisi jättää vähemmälle. Nyt niitä tarvitsee jos koska.

-eri

Vierailija
25/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen itse sitä mukaa kun tarvitsee. En voi tietää, miten paljon noiden kuljettajat ovat pärskineet kamojen päälle. Vähän parempi kun itse hakee.

Vierailija
26/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt foodiesta tilata, mutta tökkää aina maksuun. Vaihtoehdot annetaan, mutta mikään ei reagoi. Siellä on myös chat, mutta se sulkeutuu aina ennen kuin kerkiät kysymyksesi kirjoittaa.

Käyn siis edelleen itse kaupassa, noin kerta/viikko.

Kun sen kerran saa onnistumaan seuraavalla helpompaa.

Siinä on nuoli "takaisin", vasemmalla puolella.  Kirjaudu ensin S -ryhmän sivulle, hae oma kauppa.

Pankkikortin varmistuskoodi kysytään.

Tallensin Foodien kirjanmerkkeihin.

Vierailija
27/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa koska ei ole sikaa odotaa viikkoa että kuljetus tulee kotiin.

Niin ruuhkautuneet on.

Vierailija
28/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Food Market Herkkukin on avannut oman verkkokaupan, en ole testannut. Toimituskulut näytti olevan 14,90.

Vierailija
29/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä halvin kotiinkuljetus on 14,90 €. Rahaa tilillä on 26 €, seuraava eläkepäivä 1.4. Käyn itse, olen kuitenkin vielä alle 70 v.

Vierailija
30/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kaupassa koska ei ole sikaa odotaa viikkoa että kuljetus tulee kotiin.

Niin ruuhkautuneet on.

Onneksi minulla on sika!

Vierailija
31/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä halvin kotiinkuljetus on 14,90 €. Rahaa tilillä on 26 €, seuraava eläkepäivä 1.4. Käyn itse, olen kuitenkin vielä alle 70 v.

Näinhän se on, ei ole kaikilla samat mahdollisuudet käyttää kuljetuspalveluja :/

Täällä onneksi edullisimmillaan saa kuljetuksen 4,90 eurolla Alepasta, tosin vasta ensi viikolle, pääkaupunkiseutua.

Vierailija
32/32 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siirtyneet tähän nyt. Onneksi palvelu on saatavilla alueellamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi