Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täältä tilaat ruokasi kotiin netin kautta!

Vierailija
24.03.2020 |

K-Ryhmän palvelu josta voit tilata kotiinkuljetuksella https://www.k-ruoka.fi/kauppa
S-Ryhmän palvelu josta voit tilata kotiinkuljetuksella https://www.foodie.fi/

Ruuan kotiintoimitukset olivat jo kovassa nousussa ennen koronaakin ainakin pääkaupunkiseudulla ja palvelua käyttäneet totesivat säästävänsä paljon aikaa ja rahaa tilaamalla kotiin. Syiksi kerrottiin mm. se, että kun tekee isomman tilauksen kerralla, on helpompi suunnitella ruuat etukäteen ja heräteostokset jäävät väliin kun ruuat suunnittelee.

Jospa kokeilisit sinäkin? Tiedä vaikka jäisit koukkuun.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee uusi normaali kun ihmiset huomaavat miten paljon se helpottaa arkea kun saa ostokset kotiovelle kannettuna.

Vierailija
2/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauppa ihan kämpän vieressä, pihan poikki 10 metriä. Aika sama hakea itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tupakan ja oluen pitää hakee ite, eli ihan turha juttu

Vierailija
4/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toimi kaikilla paikkakunnilla. Tätä ei älytä kehä kolmosen sisäpuolella.

Vierailija
5/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan työtäni. Se on matalasti palkattua ja saamme kuunnella huutamista. Mieluummin hankin koronan kaupasta niin saan myös olla rauhassa huutamiselta ja ikävältä pakkoylityöltä :/

Korona on meille riistetyille siunaus.

Vierailija
6/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt foodiesta tilata, mutta tökkää aina maksuun. Vaihtoehdot annetaan, mutta mikään ei reagoi. Siellä on myös chat, mutta se sulkeutuu aina ennen kuin kerkiät kysymyksesi kirjoittaa.

Käyn siis edelleen itse kaupassa, noin kerta/viikko.

Vierailija
7/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kauheat jonot noissa ruokatilauksissa. Kuukausi pitäisi odottaa että saa kassin kotiinsa.

Ei kiitos.

Pakko käydä ihan paikanpäällä vain joka päivä.

Sittenhän sen suojankin saa tautiin kun sairastaa.

Vierailija
8/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole varaa maksaa kymppiä tai esimerkiksi antaa S-ketjulle 15 prosenttia ostosten hintaa suurempaa jatevarausta. Nyt on 30 euroa ruokarahaa lompakossa ensi viikon perjantaihin saakka, tilillä on pari euroa.

Jos minulla olisi ruokaan vaikka sata euroa, saisin olla hyvin heikossa kunnossa maksaakseni siitäkään kymppiä kotiinkuljetukseen. Muistan kyllä, miten kivaa oli olla keskituloinen, mutta nyt nämä rajoitukset ja kehotukset lähinnä pelottavat.

Vierailija
9/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ryhmältä olen saanut pari kertaa ilmaisetkin kuljetuksen jonain henkilökohtaisena etuna. Onhan tuo älyttömän hyvä palvelu jos tilaa jostain isosta Citymarketista. Valikoimaa on älyttömästi eikä tarvitse itse lähte sompailemaan jossain pk-seudulla autoruuhkiin ja parkkihalleihin.

Vierailija
10/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kauheat jonot noissa ruokatilauksissa. Kuukausi pitäisi odottaa että saa kassin kotiinsa.

eikös se jono ole jotain viikon luokkaa pk seudulla nyt koronan takia? kapasiteettia lisätään näissä kauppojen mukaan eli jonot varmaan pienenee kohta

Vierailija
11/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos.

Juuri tämä ja olut askarruttaa. Mikä siinä on että olutta ei saa ja miksi olutta ei voisi vaikka hakea keskellä yötä muiden ostosten lomassa jos marketti on auki 24h?

Jotenkin vituttaa kun meillä on näitä paskoja lakeja alkoholin suhteen. Tuo klo 21 säädös tarkoittaa kamalaa ruuhkaa siihen kellonaikaan. Joten pitää vain hankkia se tauti rohkeasti.

Vierailija
12/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikös se jono ole jotain viikon luokkaa pk seudulla nyt koronan takia? kapasiteettia lisätään näissä kauppojen mukaan eli jonot varmaan pienenee kohta

Sitä ennen pitää käydä hakemassa ostokset ihan manuaalisesti käsin ja oluet kans.

Tämä on valitettavaa. Olut on siitä hyvä että kun on ottanut niin ei tule lähdettyä mihinkään ajelemaan tai muutenkaan.

Pitää tiukasti sohvalla. Mutta meillä on nämä alkoholilainsäädännöt aika oudot. Eli kun on loppu ja klo on 20 niin kummasti tulee jonoa kauppoihin ennen klo 21:tä

Vierailija
13/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon kotiinkuljetuksen kanssa onnistuu vihannesten ja hedelmien tilaaminen? Tuleeko sieltä ne kaikkein huonoimmat kolhuiset banaanit ja muut, mitkä eivät mene kaupaksi jos asiakas pääsee itse valitsemaan?

Vierailija
14/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse ihmettelen et aika halvalla ovat töissä siellä kaupoissa ihmiset.

Eikö tuntipalkka ole jotain alle 10e ja kuoleman uhalla ovat siellä ihmiset.

Rajua hommaa mielestäni.

Ilmeisesti uhka ei ole kova kun ovat töissäkin siellä ja meidänkin pitää asioida siellä, meidän ihmisten.

Eli tulen jatkossakin käymään ihan joka päivä ja en kyllä ala raahaamaan käsin mitään kahta kauppakassillista tavaraa. Sen verran hento olen että pari isoa tölkkiä jaksan ottaa ja maidot.

Tämän jälkeen tuntuukin jo painavalta, jos vielä viinipullon ottaa mukaan ja mehuja.

Eli mun pitää käydä joka päivä vähintään kahdesti kaupassa.

Vierailija
15/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä toimi kaikilla paikkakunnilla. Tätä ei älytä kehä kolmosen sisäpuolella.

Niinpä. Sitä huonommin tarjolla, mitä pidempi matka kauppaan. Ilomielin käyttäisin tällaista palvelua esim. mökillä (huom, en ole nyt mökillä enkä menossa), jossa kauppaan 25 kilometriä eikä julkista liikennettä. Mutta ei ole toistaiseksi mikään kauppa siellä 25 km päässä tarjonnut edes maksua vastaan. 

Vierailija
16/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole varaa maksaa kymppiä tai esimerkiksi antaa S-ketjulle 15 prosenttia ostosten hintaa suurempaa jatevarausta. Nyt on 30 euroa ruokarahaa lompakossa ensi viikon perjantaihin saakka, tilillä on pari euroa.

Jos minulla olisi ruokaan vaikka sata euroa, saisin olla hyvin heikossa kunnossa maksaakseni siitäkään kymppiä kotiinkuljetukseen. Muistan kyllä, miten kivaa oli olla keskituloinen, mutta nyt nämä rajoitukset ja kehotukset lähinnä pelottavat.

Sama homma.

Vierailija
17/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon kotiinkuljetuksen kanssa onnistuu vihannesten ja hedelmien tilaaminen? Tuleeko sieltä ne kaikkein huonoimmat kolhuiset banaanit ja muut, mitkä eivät mene kaupaksi jos asiakas pääsee itse valitsemaan?

Ei, koska silloin on selvää, että asiakassuhde jää siihen. Mutta itseäni arveluttaa hedelmien ja vihannesten kontaminoituminen.  Että en tilaisi näinä aikoina mitään sellaista, mitä ei voi kypsentää tai pestä ja kuoria.

Vierailija
18/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. K-ryhmä ainakin lähettää parhaimmat mahdolliset juuri verkkotilausten kautta. Toki ihmisten mieltymykset hedelmien kypsyyden suhteen saattavat myös vaihdella eli eihän ne voi tietenkään aina tietää mikä tilaajaa miellyttää.

Vierailija
19/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos.

Juuri tämä ja olut askarruttaa. Mikä siinä on että olutta ei saa ja miksi olutta ei voisi vaikka hakea keskellä yötä muiden ostosten lomassa jos marketti on auki 24h?

Jotenkin vituttaa kun meillä on näitä paskoja lakeja alkoholin suhteen. Tuo klo 21 säädös tarkoittaa kamalaa ruuhkaa siihen kellonaikaan. Joten pitää vain hankkia se tauti rohkeasti.

Siinä on vaan se, että voi vetää sen verran huonoon kuntoon, ettei sitten pääse kaupoille ollenkaan. Kyllä pitäisi olla kotivaraoluet varattuna pariksi viikoksi. Vaikka viehän se tilaa.

Vierailija
20/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaisi panostaa ravintorikkaaseen ruokaan ja jättää ne hedelmät ja kasvikset vähemmälle. Ihan terveyden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi