Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyöläinen, millaisissa vaatteissa työskentelet?

Vierailija
24.03.2020 |

Meidän etätyölaisella on "tykit" ja t-paita

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

verkkarit ja siisti paita ja kaulassa tietty firman henkilökortti kuten aina työaikaan...

Haluaisiko joku kertoa miksi joillakin on nuo kortit kaulassa koko ajan vaikka sitä ei työnantaja edes edellyttäisi?

Siis jos ollaan toimistolla jossa kaikki tuntee kaikki ja asiakkaita ei käy niin miksi pitää pitää sitä kaulakorttia esillä koko ajan jos pomo ei määrää siihen? Meilläkin on muutama toimistolla joita ei näe koskaan ilman ko. korttia, se laitetaan kai aamulla kaulaan kotona kun työvaatteet pannaan päälle ja sitten otetaan pois vasta kotona työpäivän jälkeen.

Jopa syömässä käydessään istuvat pöydässä nuo laput esillä, sitten joillain on kaulassa myös lisäksi kaikki avaimetkin roikkumassa, siitähän ne on kenen tahansa helppo napata matkaansa kun nuo kaulanauhat on sellaisia että kun riittävän kovasti vetää niin klipsi aukeaa jostain kohti.

Ja meillä ei sillä kortilla pääse kulkemaan mistään, on erilliset kulkulätkät. Tiedän että joissain paikoissa nuo kortit toimii avaimena/kulkulätkänä mutta siitä huolimatta erikoista että sen täytyy olla koko ajan kaulassa.

Vierailija
182/198 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä viestiketjua selatessa tulee mieleen väite: "pukeudun ja meikkaan vain itseäni varten."

Just joo. Kun ollaan kotona niin, ettei kukaan muu näe, ollaan lökäpöksyissä tai pyjamassa, ja ilman meikkiä

En ole vastannut tähän ketjuun, mutta mulla on joka työpäivä mekko ja hiukset ja meikki laitettuna vaikka ei olisi videopalavereita. Jalassa ballerinamalliset tossut ja mekot on tavallista mukavampia, mutta kuitenkin.

Itselläni rönttävaatteissa / pyjamassa oleilu assosioituu vahvasti aikoihin, kun olin vakavasti masentunut ja aamurutiinien pitämisestä tulee skarppi olo. Viikonloput pystyn oleilemaan ihan hyvin vaikka aamutakissa, siitä ei tule sellaista tuuliajofiilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kiusaatte miespuolisia työkavereita videopalavereisssa pukeutumalla seksikkäästi vähäisiin vaatteisiin?

Vierailija
184/198 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Collegemekko. Ja mä meikkaan kyllä joka aamu, vaikka etänä teen enkä kauppaan läheskään joka päivä lähde.

Älä suotta meikkaa.

Kyllä vaan meikkaan, siitä tulee itselle parempi olo. Siitäkin pidän kiinni, että käyn suihkussa joka päivä, vaikka ei olis mikään pakko sekään.

Oletko miettinyt sitä kuinka monta tuhatta litraa vettä lutraat viikossa jokapäiväisellä suihkulla. Olisi ympäristöteko käydä suihkussa vaikka vain joka toinen päivä.

Kyllä, tiedän että suihkussa kuluu vettä ;) Mutta en ajattele elämää pelkästään ympäristötekojen kautta.

Ymräpistöteko olisi myös muuttaa kolme kertaa pienempään asuntoon ja pitää huonelämpötilaa 15 asteessa talvella. En ole harkinnut sitäkään.

Vierailija
185/198 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita, alushousut ja villasukat.

Vierailija
186/198 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä viestiketjua selatessa tulee mieleen väite: "pukeudun ja meikkaan vain itseäni varten."

Just joo. Kun ollaan kotona niin, ettei kukaan muu näe, ollaan lökäpöksyissä tai pyjamassa, ja ilman meikkiä.

Olen itsekin väittänyt joskus, että pukeudun vain itseäni varten. Mutta ei se ehkä täysin pidäkään paikkaansa. Tänä aamuna kyllä mietin, että pitäisikö käydä mekkokaapilla katsomassa, mitä kivaa sieltä löytyisi päivän piristeeksi. Pukeutuisin siis aidosti itseäni varten.

Kuitenkin ottaisit kuvan ja pistäisit someen, eli ei sekään olisi ollut itseä varten.

Itse asiassa en taida olla ikinä laittanut omaa kuvaani someen. Enkä laita nytkään.

Itse asiassa, nytkin olen pukeutunut hiukan muitakin kuin itseäni varten, koska en ole kotona yksin. Niiden mekkojen käytölle on sellainen pieni kynnys, että puolisoni häkeltyisi, jos yhtäkkiä olisin kotona mekossa. Joten pitää antaa hänelle työrauha, ja pukeutua "normaalisti".

Vierailija
187/198 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huopatossut, villasukat, collegehousut, t-paita ja jos tulee kylmä niin aamutakki.

Vierailija
188/198 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pukeudutte kotona noin? Eikö teille tule paha olo siivottomuudesta?

Ei. Mulla on aina puhtaat vaatteet ja vaikka onkin colleget ne ei oo kulahtaneet, t-paidat on ihan istuvia ja siistejä. Jos ne venyy ja nyppyntyy leikkele niistä liinoja vaikka auton vahaamiseen. Töissä toimistolla on farkut, koska ne on yleisesti hyväksytymmät. Kenkiä en käytä töissäkään vaan villasukat oli kesä tai talvi. Minä puran siis työkseni saneluja sairaalalle ja istun päivät toimistossa, jossa mua ei näe yksikään potilas tai oikeastaan kukaan muukaan kuin muut purkajat. Nyt istun omassa kodissani ja mua ei näe edes ne muut sanelunpurkajat. En aio istua kahdeksaa tuntia farkuissa, jos vaihtoehto on mukavat housut.

Vierailija
189/198 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliset kotivaatteet: pitkähihainen villapaita, sukkahousut ja mustat housut tai stretch farkut. Verkkarit laitan vasta illalla, jos menen juoksemaan. Mekkoa, ohuempaa paitaa ja hametta pidän vasta kun kelit lämpenee.

Koira pyytää nimittäin n. klo 10 ulos, niin pakko olla päälivaatteet. Kuuluu vielä nukkuvan (haukkuu unissaan).

Vierailija
190/198 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mitään ala-osaa hänellä päällä, ap?

"tykit" tarkoittaa tässä tapauksessa pitkiä kalsareita.

siis legginsejä?

Vierailija
191/198 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan etäopiskelija, mutta vastaan silti. Pukeudun täsmälleen samalla lailla nyt kuin lähiopetuksen aikaan :D

Vierailija
192/198 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit ja hihaton aluspaita. Jos puheluita kuvan kanssa niin lisäksi parta ajettuna, tukka kammattuna ja paita päällä.

Vierailija
193/198 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä t-paita ja farkut, ei meikkiä mutta on kesäloma-aika ja tosi hiljaista. Saan isommatkin hommat hyvin ja nopeasti hoidettua kun ei ole jatkuvia videopuheluita ja -palavereja. 

Normisti on kyllä meikkiä naamassa ja joku siivo bisnesmekko tai paitapusero päällä. 

Vierailija
194/198 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti ollut kauluspaita, miesten lipallinen hattu, bokserit ja villasukat aika useinkin. Olen myös juonut vähän alkoholia työpäivän aikana.

Vierailija
195/198 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liituraitapuku, knalli ja sateenvarjo.

Vierailija
196/198 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lökärit ja t-paita. Normi kotiasu.

ja muutekin normi juntti asu vaikka kaupungilla kulkisi.farkuista ja vyöstä ei ole eteenkään nuoremmat kuulleetkaa vissiin.

Vierailija
197/198 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

String-mallisissa alushousuissa, Sotkamon Jymyn logolla varustetuissa tennissukissa ja lenkkareissa.

Vierailija
198/198 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen kalsarikänniasu on paras etätöihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä