Etätyöläinen, millaisissa vaatteissa työskentelet?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
T-paita ja pikkuhousut. Makailen sängyssä, läppäri edessä. Kaksi tyynyä alla että olkapäät saa hyvän asentoon. Kissa on nukkunut selän päällä pari tuntia, lämmittää kivasti.
Kyllä tää aina konttorihommat voittaa. Ja puhelimella ja koneella hoitaa hommat ihan yhtä hyvin kuin toimistolla.
Kohta täytyy kyllä lähteä kävelemään ulos, vähän tarttee liikkuakin. En vain viitsisi herättää kisua.
Tässä hyvä esimerkki siitä, mitä tarkoitin sillä, että tähän pitäis puuttua tiukemmin. Röhnötetään sohvalla pahimmillaan ilman päällyshousuja ja tuottavuuskin varmaan miinuksen puolella.
Joustavat treenipöksyt ja villasukat. Yläosaksi joku mukava pehmeä toppi normirintsikoiden sijaan ja t-paita tai hihatonta toppi. Jonkin verran olen kamerayhteydessä asiakkaisiin ja työkavereihin. Silloin heitän jonkun neuletakin ja huivin päälle, sekä yritän muistaa meikata ja laittaa likaiseen tukkaan kuivashampoota 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T-paita ja pikkuhousut. Makailen sängyssä, läppäri edessä. Kaksi tyynyä alla että olkapäät saa hyvän asentoon. Kissa on nukkunut selän päällä pari tuntia, lämmittää kivasti.
Kyllä tää aina konttorihommat voittaa. Ja puhelimella ja koneella hoitaa hommat ihan yhtä hyvin kuin toimistolla.
Kohta täytyy kyllä lähteä kävelemään ulos, vähän tarttee liikkuakin. En vain viitsisi herättää kisua.
Tässä hyvä esimerkki siitä, mitä tarkoitin sillä, että tähän pitäis puuttua tiukemmin. Röhnötetään sohvalla pahimmillaan ilman päällyshousuja ja tuottavuuskin varmaan miinuksen puolella.
Höpöhöpö, mun mies tekee aina työnsä noin. Kansainvälinen yritys, johtavassa asemassa ja paljon etähommia.
Tiiätkö oon aina ollut sitä mieltä, että työstä voi ja saa tehdä itselleen niin mukavaa kuin vain mahdollista. SE lisää tuottavuutta. Toki itseään tulee osata johtaa, ja niille joille tilanne on uusi, se voi olla vaikeaa. Nyt kuitenkin kannattaa muistaa armollisuus niin itseään kuin muitakin kohtaan.
T-paita ja lyhyet kalsarit.
Tosin tänään tuli sen verran vilakka, että piti laittaa pitkälahkeista jalkaan eli mukavat olohousut.
Verkkarit ja pitkähihainen paita tai huppari. Ajattelin kyllä alkaa valitsemaan aamuisin hieman ne siistimmät kotivaatteet ja pikkuisen meikkaamaan, niin tulee ryhdikkäämpi olo. Kerran istuin koko päivän aamutakissa läppärillä, eikä ollut kyllä kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopas se! Tänäänkin olen hoitanut vasta yhdet rakennuslupa-asiakirjat, yhden toimenpideluvan puistoon tehtäviin kaivutöihin ja piirtänyt parvekedetaljit urakkalaskentakuviin. Ja ulkoiluttanut kissan. Harvinaisen tuottamaton päivä. Mutta nautin joka minuutista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, mun mies tekee aina työnsä noin. Kansainvälinen yritys, johtavassa asemassa ja paljon etähommia.
Tiiätkö oon aina ollut sitä mieltä, että työstä voi ja saa tehdä itselleen niin mukavaa kuin vain mahdollista. SE lisää tuottavuutta. Toki itseään tulee osata johtaa, ja niille joille tilanne on uusi, se voi olla vaikeaa. Nyt kuitenkin kannattaa muistaa armollisuus niin itseään kuin muitakin kohtaan.
Eikö tule ällöttävä olo, kun makaa sohvalla puolialasti? No, onneksi tämä on poikkeustilanne, niin tämäkin keekoilu loppuu.
Asu vaihtelee, mutta jossain vaiheessa pitänee ajaa parta ja hiukset. Maantierosvolookissa kuitenkin toistaiseksi
Sukat, pyjamajousut, toppi, ranteenlämmittimet ja torimyyjän hanskat totta kai, paksu kaulahuivi.
Kai etätyöskentelyn positiivisiin puoliin kuuluu juurikin se, ettei tarvitse istua tiukoissa farkuissa siististi koko päivää. Tekee varmasti ihan hyvää välillä olla meikittä ja mukavissa vaatteissa. Tai ovathan monet normaalisti töissäkin niin ja se on ok. :)
Itse olen etätyöskennellessäni vaihtanut yövaatteet rentoihin päivävaatteisiin. Mukavat housut, ei liian kireät rintaliivit ja joku kiva paita. Mieluiten värikäs paita niin päiväkin piristyy. Itselleni on tärkeintä, että hygienia on kunnossa eikä tukassa ole viikon rasvoja, mutta huulipunan laittaminen on tämän etätyöläisen päiviin hieman liikaa.
Kauhean kylmät kodit teillä, vai oletteko vain viluisia? Minulla lyhythihainen t-paita, vajaamittaiset löysät housut ja varrettomat ohuet puuvillasukat. Tukka ponnarilla, ei meikkiä.
Mun mies on siis ihan oikeasti kansainvälisessä firmassa töissä korkeassa asemassa. Etätyöskentely-aikana hän palaveeraa joka päivä monen tiimin ja henkilön kanssa. Ja videoyhteys täytyy olla auki palaverin ajan jotta yhteishenki yrityksessä säilyy. Hän myös tarkistaa tiukemmin että kaikki tekevät hommat kuin mitä toimistossa. Siellä on myös tyyppejä jotka yrittävät luistaa työtehtävistä. Yllättäen naisten hommat eivät tunnu kotona töitä tehden edistyvän ollenkaan.
Yksi sanoi syyksi ettei pysty tekemään töitä kun alle kouluikäinen lapsi kotona. Mies sitten kysyi että mitä naisen aviomies touhuaa. Kuulemma ei voi häiritä hänen työntekoaan. Mies sanoi naiselle että hänen on sovittava miehensä kanssa miten homma toimii tai mun miehellä ei ole muuta mahdollisuutta kuin antaa naiselle potkut koska ne hommat pitää tehdä ajallaan. Kummasti sitten oli saanut tämä nainen miehensä kanssa sovittua melko nopeaan että miehensä tekee töitä kahteen asti ja nainen tekee sitten sen jälkeen oman työpäivänsä. Niinpä tiimi jossa nainen on mukana miittaa joka päivä vasta myöhään iltapäivällä. Kummasti noille aviomiehille sopii järjestelyt kun naisen työpaikka on vaarassa. Veikkaan että nainen oletti vaan että lastenhoito on hyvä syy olla tekemättä töitä eikä ollut edes kysynyt että milloin hän saa tehdä töitä. Ei ottanut huomioon että pomollakin lapsia kotona ja vaimo joka tekee töitä. Kaikkien pitää joustaa nyt ja hommat pitää hoitaa kotonakin. Yksinhuoltajilla on surkea tilanne. Yhteiskunnan on jotenkin huolehdittava heistä koronan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Huppari, collegehousut ja villasukat.
Meilla samat! :D
Collegehousuissa, ja T-paidassa, hupparissa, kun kerrankin voi olla mukavissa vaatteissa niin en todellakaan laita mitään farkkuja tai muuta päälle. Nautin nyt edes tästä vaatetusvapaudesta.
Yöasussa olen noin puolille päivin. Siitä sitten Aatamin asussa suihkuun. Vaimoni Eevan asussa painelen taas menemään ihan tuonne iltapäivän puolelle. Näin olen toiminut jo monta vuotta ja mukavasti on mennyt!
Rokokoo asuihin tottakai, kolmikolkkahattuineen kaikkineen. Harmittaa kun muoti kiertää nykyään vain 1900 - 2000 lukujen kehää.
M47
Rokokoo asuihin tottakai, kolmikolkkahattuineen kaikkineen. Harmittaa kun muoti kiertää nykyään vain 1900 - 2000 lukujen kehää.
M47
Ihan on perinteiset pieru verkkarit ja toppi,välillä tykitän pierusarjoja istuessani sohvalla läppäri sylissä,hyi mua.
Anna nyt naamas virkistyä ja puhdistua.