Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etätyöläinen, millaisissa vaatteissa työskentelet?

Vierailija
24.03.2020 |

Meidän etätyölaisella on "tykit" ja t-paita

Kommentit (198)

Vierailija
101/198 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edustavasti tietenkin. Edustan lähinnä rappioalkoholistia. Collegehousut, haalistunut nuhjuinen ikivanha T-paita, villasukat, tukka herätysmallisena. etäpalaverien alussa pitää muistaa varmistaa että kamera on suljettu.

Sä olet kun minä! Tuossa yks päivä oli palaveri vähän eri platformilla kun yleensä ja siinä meinasi mennä alussa kamera päälle, onneksi sain suljettua. Olin tyylikkäästi kolmatta päivää pesemättömillä hiuksilla, jotka ihan sekaisin, suoraan sängystä, päällä ikivanha t-paita jossa lukee edessä isolla "Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa. " 😂

Vierailija
102/198 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudutaan miehen kanssa samoin kuin normaalisti töihin mennessä. Lapset myös.

Herätyskello herättää koko perheen kuudelta niinkuin normaalisti. Syödään aamupala. Lounas koko perheelle 11:30. Lapset saavat vaihtaa vapaalle kolmelta, sitä ennen tekevät koulujuttuja. Me vaihdetaan vapaalle viideltä niinkuin normaalistikin. Syödään kuudelta. 

Pistän bb-voiteet ja ripsarit aamulla. Laitan hiukset ihan normaalisti. Ihan normaalit päivärutiinit siis. Viikonloppuna ollaan iisimmin niinkuin normaalisti. 

Ero normaaliin on se, että käytän enemmän aikaa ruuanlaittoon. Tykkään ruuanlaitosta. 

Sitten kohta tulee viikonloppu ja harrastatte miehen kanssa seksiä saunan jälkeen lähetyssaarnaajassa peiton alla klo 21.30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/198 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalapyjaman pinkit housut ja ruma violetti fleeceaamutakki.

Neuvotteluissa mulla tökkii toi videoyhteys usein. Ääni kuuluu kyllä.

N 45

Eikö sen kameran voi laittaa pois päältä? Vai tuoko se sinun naamasi siihen palaveriin jotain niin merkittävää informaatiota, että naamavideon pitää näkyä koko ajan?

Vierailija
104/198 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit, t-paita, pitkä neuletakki. Tukka nutturalla ja ilman meikkiä. Videopuheluihin osallistun useamman kerran päivässä.

Vierailija
105/198 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää olla kamerat päällä puheluissa ja kokouksissa.

Vierailija
106/198 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätyskello herättää koko perheen kuudelta niinkuin normaalisti. Syödään aamupala. Lounas koko perheelle 11:30. Lapset saavat vaihtaa vapaalle kolmelta, sitä ennen tekevät koulujuttuja. Me vaihdetaan vapaalle viideltä niinkuin normaalistikin. Syödään kuudelta. 

Pistän bb-voiteet ja ripsarit aamulla. Laitan hiukset ihan normaalisti. Ihan normaalit päivärutiinit siis. Viikonloppuna ollaan iisimmin niinkuin normaalisti. 

Ero normaaliin on se, että käytän enemmän aikaa ruuanlaittoon. Tykkään ruuanlaitosta. 

Sitten kohta tulee viikonloppu ja harrastatte miehen kanssa seksiä saunan jälkeen lähetyssaarnaajassa peiton alla klo 21.30.

Kyllä me harrastetaan seksiä joka päivä. Ja usein lounastauolla kylppärissä. Miehen mielestä se on ongelma ja häiritsee työntekoa että mun normaali toimistovaatetus on kynähame ja silkkinen paitapusero. Korkkareita en laita jalkaan kotona. Kuulemma heidän toimistossa työskentelee pullukoita tunikamammoja niin tilanne tuli hänelle yllätyksenä vaikka joka aamu on ennen nähnyt mitä puen päälle ja kotiin illalla tullessa. Yhdessätyöskentely on tähän mennessä ollut ihan kivaa. Joskus kiusoittelen vähän kun miehellä videomiitinki menossa. Varmaan olisi tylsempää jos oltaisiin lötköverkkareissa koko päivä. 

Vierailija
107/198 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä teidän lapset on? Meillä alakoululaiset tekee kouluasiat parissa tunnissa aamuisin. Ei riitä millään hommaa kolmeen saakka.

Yläkoulussa. Opettajat antavat päivän mittaan tehtäviä koulutuntien mukaan.

108/198 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotilökäri. Ihanaa ettei tarttee pynttäytä eikä pukeutua siististi suoriin housuihin, kauluspaitaan ja meikkautua!

Miten te tytöt jaksatte meikata, mua vituttaa tarpeeksi jo kun pitää ajaa parta :D

Vierailija
109/198 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan virallinen ohjeistus tällä hetkellä, että videopalaverissa ei kuvayhteyttä, jotta puhelun laatu pysyy parempana. Onko sille joku syy, miksi niin moni kuvayhteyttä käyttää? Ymmärrän ehkä tilanteina jotkut ensimmäiset lainaneuvottelut yksityishenkilöiden kanssa käytynä, mutta business-to-business -neukut?

Ihan olen collareissa, T-paidassa ja villasukissa, hiukset ponnarilla. Puoli kahdeksasta lähtien palaverissa (asiakkaat/sisäiset) ja kaikissa on kuvayhteys ollut materiaaleille jaettuna.

Etäpalaverien äänenlaatuongelmat ovat minulle aivan järjettömän turhauttavia. Moni puhuu sen kirotun pienen mikin kautta, johon johtaa se millin kokoinen reikä muovipinnassa. Läppäri, tabletti, puhelin, ihan sama. Äänenlaatu on tasoa "mitä?, mitä? toistatko?"

Kuvayhteyden ainoa etu on nähdäkseni se jos palaveriin osallistuu useita ihmisiä ja osataan sopia jonkinlaisesta viittausjärjestelystä että kuka haluaa puhua seuraavaksi.

Optimi olisi mielestäni jos voitaisiin panostaa äänenlaatuun ja kuva olisi sitä tasoa että näkee kuka "viittaa" esim. ihan vaan klikkaamalla jonkun täpän esiin halutakseen puheenvuoron asiassa käytävään keskusteluun.

Kirottua.

Vierailija
110/198 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Kangasalan rehtori, joka tviittasi kalsari-iskästä, oli kyllä törkeä, vaikka yritti olla vitsikäs ja piristää arkea koronahysterian keskellä.

Suomessa jokainen saa pukeutua kotonaan niinkuin tykkää, ihminen on silloin kotirauhan piirissä. Rehtorilla ei ole mitään oikeutta levittää julkisesti tietoa edes vitsillä mistään kalsari-isistä. Vaikka iskät liikkuisivat kotonaan munasillaan, niin se ei kuulu rehtorille eikä opettajille. Kannattaisi muutenkin suunnitella se etäopetus niin, ettei vaadittaisi kuvaa oppilaan kotoa. Salakatselusta pitäisi ennemminkin noita hyväkkäitä opettajia syyttää, jos vaativat etäopetuksessa kuvayhteyttä, mutta eivät ohjeista oppilasta sitä ennen menemään tilaan, jossa ei näy taustalla mitään intiimiä.

Miksi opettajalla olisi viedoyhteys oppilaaseen? Oletettavasti vain halusi tirkistellä oppilaiden koteihin.

Sitä minäkin ihmettelin. Mutta oli, ja kyseinen opettaja oli raportoinut rehtorille näkemästään kalsari-iskästä, mistä rehtori sai aiheen tviitata. Että housut jalkaan isät, yksi kalsari-isä jo syöpynyt verkkokalvoille.

Isät itse tietysti ottivat tämän huumorilla, mutta minun mielestäni ei ole mitään hauskaa siinä, että komennellaan muka leikillään isiä pukemaan enemmän vaatetta kotioloissa. Rehtorille ei kuulu, missä vaatteissa kukakin kotonaan kulkee, tai vilkkuuko karvainen perse keittiössä.

Ehkä oli rehtorilta vain iskäflirttiä ja huomiohakuisuutta? Kovasti puunattu nainen kuvassa nimittäin.

Vierailija
111/198 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarihousut, t-paita ja villasukat. Ei rintaliivejä. 

Ihanan rentoa! Ja säästää kun voi käyttää jotain risaisia pieruverkkareita, sen sijaan että kuluttaa (liki) parhaimpiaan.

Vierailija
112/198 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "etäopettaja" ja jatkuvasti videoyhteyksiä. Naaman meikkaan huolella, siisti paita, alaosassa voi olla suunnilleen kalsarit. Kamera on niin, että vaikka joutuisin nousemaan sammuttamatta sitä, niin alaosa ei näy.

Vierailija
113/198 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te pukeudutte kotona noin? Eikö teille tule paha olo siivottomuudesta?

Vierailija
114/198 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitulikansa

Vierailija
115/198 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalapyjaman pinkit housut ja ruma violetti fleeceaamutakki.

Neuvotteluissa mulla tökkii toi videoyhteys usein. Ääni kuuluu kyllä.

N 45

Päivitys: pesin nämä. Sama asuvalinta jatkuu. Laadukkaat ja mukavat rintaliivit alla. Aamutakin sidottava vyö alkoi tuntua jotenkin epämukavalta, vaihdoin sen työvaatesarjan elastiseen vyöhön. (Tarkoitettu raksa- yms housuihin.) On muuten paras vyö ikinä.

Lahtisen huopatehtaan aamutossut.

Oma äitinikin häpeäsi ulkoasuani. Mutta oon mahdollisesti pelastanut ainakin toistaiseksi muutaman työpaikan tällä viikolla. Turhapurolook jatkukoon.

Vierailija
116/198 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pukeudutte kotona noin? Eikö teille tule paha olo siivottomuudesta?

Ehkä siksi, että oon vetänyt toistakyt vuotta jakkupuvussa kaiken ei-etätyön?

Terv aiempi sairaalapyjamahousu

Vierailija
117/198 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aamuisin päivävaatteet, mutta kotona ne on kieltämättä rennommat kuin työpaikalle lähtiessä. Verkkarit, trikoopaita ja neule tai legginsit, trikoomekko/tunika ja neule. Työpaikalle pukisin verkkareiden tilalle farkut, legginsien tilalle sukkahousut, trikoot ja neuleet voivat kotona olla vähän kulahtaneemmasta päästä. Jalassa on työkenkien sijaan villasukat.

Vierailija
118/198 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Collegemekko. Ja mä meikkaan kyllä joka aamu, vaikka etänä teen enkä kauppaan läheskään joka päivä lähde.

Posti-Patea ja putkimiestä varten?

Vierailija
119/198 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjava Nanson paituli, 3/4-mittaiset valkoiset legginsit pitsisomistein, raidalliset varvassukat ja Tokmannin "crocsit". Ranteessa hopeainen zirkonein koristeltu ranneketju.

Vierailija
120/198 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt toimistotöitä 16-vuotiaasta asti. Mun työ ja vapaa-ajan asu on sama. Minulla ei ole pieruverkkareita eikä muitakaan pieruretkuja kaapissa. Katselin noita instagramin karanteenityöasuja niin ei ne mun mielestä tuntuneet mukavilta asuilta tai hauskoilta kuvilta. Epämukavan näköisiä kuteita.