Etätyöläinen, millaisissa vaatteissa työskentelet?
Kommentit (198)
Vaatteet? Niin joo.... hyvä pointti
verkkarit ja siisti paita ja kaulassa tietty firman henkilökortti kuten aina työaikaan...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut rennot vaatteet tai yöpaita. Lopetin meikkaamisen, kun AMK sulkeutui. Ei ole menoa kuin ruokakauppaan, apteekkin ja postiin.
Jaa sinäkö se olit joka marketissä teki ostoksia yöpaidassa?
Vanhat kulahtaneet verkkarit, toppi ja villasukat, ei rintsikoita eikä meikkiä. Ihanaa!
Samat kotivaatteet, joissa yleensä hengaan työpäivän jälkeen kun tulen kotiin, t-paita ja trikoopökät
Lökärit tai salileggarit, t-paita ja huppari. Vielä en ole pitänyt kameraa päällä yhdessäkään Skype-palaverissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Pikkarit. Tarvittaessa lisäksi paita.
Ooh! RunKk! Örgh! Ruisk! Aah!
SETÄ
Vierailija kirjoitti:
Lökärit tai salileggarit, t-paita ja huppari. Vielä en ole pitänyt kameraa päällä yhdessäkään Skype-palaverissa. :D
No come on hei! Pillu paljaaks vaan!
Alkkarit ja peitto.
Sängyssä teen hommia ja mulla on tollainen läppäripöytä.
https://www.google.com/search?q=laptop+table&rlz=1C1FGUR_fiFI828FI828&s…
Huppari, kalsarit ja vedin vielä pyjamahousut päälle, kun oli aamulla kylmä. Ei rintsikoita!
Miksi ei rintsikoita? Oma olo tosi epämukava ilman. Vai johtuuko kuppikoosta, itselläni D ja ilman rintsikoita rinnat heiluu mihin sattuu. Mies ehkä tykkäisi, mutta itsellä epämukava olo...
Mahollisimman comfyt vaatteet, kollarit tai urheilutrikoot tai muut löysät housut ja pehmeit college/villapaitoi tai jotaa toppei kun on lämpimämpi ja sit niihi huppari tai villatakki päälle kun taas vilu. Ja huopa jos tulee liian kylmä. Tavalliset tennariin piiloon jäävät sukat mikskä niitä nyt sanotaa, en täll hetkel tykkää käyttää villasukkii en tiä miks. Vaihan kans vaatteit monta kertaa päivässä ilman syytä kun oon koko päivän himas.
Nukun alasti, joten pyjamaa ei ole. Siistit rennot vaatteet päälle: hyvin leikattu huppari/collegepaita, kehoa myötäilevät, mutta hieman väljät hyvännäköuset verkkarit. Hyvät työvaatteet kenelle tahansa toimistotyöntekijälle, koska mahdollistavat tehokkaat taukojumpat ja kevyen liikunnan pitkin päivää.
Käyn myös joka päivä lenkillä ennen lounasta ja siten myös tietysti päivittäin suihkussa kuten aina. Vaatteet myös vaihdetaan päivittäin, kaapista löytyy paljon verkkareita, huppareita ym. Ei tule nuhjuinen olo, kun ei ole samat vaatteet kokoajan.
Tätä viestiketjua selatessa tulee mieleen väite: "pukeudun ja meikkaan vain itseäni varten."
Just joo. Kun ollaan kotona niin, ettei kukaan muu näe, ollaan lökäpöksyissä tai pyjamassa, ja ilman meikkiä.
Olen itsekin väittänyt joskus, että pukeudun vain itseäni varten. Mutta ei se ehkä täysin pidäkään paikkaansa. Tänä aamuna kyllä mietin, että pitäisikö käydä mekkokaapilla katsomassa, mitä kivaa sieltä löytyisi päivän piristeeksi. Pukeutuisin siis aidosti itseäni varten.
Vierailija kirjoitti:
Tätä viestiketjua selatessa tulee mieleen väite: "pukeudun ja meikkaan vain itseäni varten."
Just joo. Kun ollaan kotona niin, ettei kukaan muu näe, ollaan lökäpöksyissä tai pyjamassa, ja ilman meikkiä.
Olen itsekin väittänyt joskus, että pukeudun vain itseäni varten. Mutta ei se ehkä täysin pidäkään paikkaansa. Tänä aamuna kyllä mietin, että pitäisikö käydä mekkokaapilla katsomassa, mitä kivaa sieltä löytyisi päivän piristeeksi. Pukeutuisin siis aidosti itseäni varten.
Kuitenkin ottaisit kuvan ja pistäisit someen, eli ei sekään olisi ollut itseä varten.
Mekko, mustat leggingsit ja villasukat. Myös kampaan hiukset ja meikkaan.
Mulla on 3-5 videopalaveria per päivä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei rintsikoita? Oma olo tosi epämukava ilman. Vai johtuuko kuppikoosta, itselläni D ja ilman rintsikoita rinnat heiluu mihin sattuu. Mies ehkä tykkäisi, mutta itsellä epämukava olo...
Seisoo!!!!
Jotkut rennot vaatteet tai yöpaita. Lopetin meikkaamisen, kun AMK sulkeutui. Ei ole menoa kuin ruokakauppaan, apteekkin ja postiin.