Montako kertaa olet käynyt ulkona viikon sisällä?
Itse olen käynyt lenkillä kerran ja kaupassa kerran. Vältän tietenkin ei-pakollista ulkoilua.
Kommentit (71)
14 kertaa vienyt koiran ulos ja 2 kertaa vienyt roskia ulos.
Joka päivä olen käynyt ainakin kerran, lenkillä. Tässä en nää mitään ongelmaa, asun paikassa jossa iltaisin kun käy ei kovin montaa ihmistä tule vastaan. Niinä päivinä, kun kaupassa pitänyt käydä niin sitten 2 kertaa. Olenkohan käynyt 2 kertaa kaupassa.
Olen nyt ollut mökillä kolme viikkoa, jokaisena päivänä Olen ulkoillut. Joinakin päivinä ihan vain happihyppelyllä, toisina taas vaeltanut metsässä tai haravoinut pihaa.
2 kertaa, ei ihmiskontakteja kummallakaan kerralla.
7 kertaa lenkillä, 5 kertaa kaupassa, 2 kertaa kaverilla, roskakeikkoja en muista. Eli ainakin 14 kertaa
2 kertaa vienyt roskat ja 2 kertaa käynyt kaupassa. Tällä viikolla aion myös käydä vähän kävelemässä muuten vaan.
Koiran ulkoilutukset joka päivä - asutaan harvaan rakennetulla omakotitaloalueella. Tänään ei ole kukaan tullut vastaan, pari ihmistä oli autolla liikkeellä ...
En ole laskenut. Työmatkat, kauppareissut, koiran ulkoilutukset, lasten kanssa ulkoilu, roskien vienti jne.
Joka päivä useita kertoja, myös ravintolassa/pubissa melkein joka päivä.
En ole pitänyt asiasta kirjaa. Varmaan seitsemän kertaa, eli yksi lenkki per päivä, jolla hoidan samalla kertaa roskien viennin, liikunnan ja mahdolliset kauppa-asiat.
Kerran päivässä, joko yksin lenkillä tai 2-vuotiaan kanssa leikkimässä (kahdestaan, ei muiden lasten läsnäollessa). Kaupassa kerran. Työt etänä kokonaan.
Muutaman kerran päivässä lenkki, kiitos koiran. Kerran ole käynyt kaupassa.
Käyn ulkona koko ajan, pakkohan työt on hoitaa vaikka kotona olenkin.
Onni että asun pienessä hiljaisessa kylässä, ei ole tungosta eikä iholle ole kukaan tunkemassa.
Kerran viikossa pakko käydä kaupassa.
Varmaan 10 kertaa päivässä eli joku 70 kertaa. Maalla on paljon hommia pihalla...
Ulkoilin pe, la ja su.
Joka päivä pitäisi ulkoilla. Etätyö passivoittaa.
Varmaan ainakin 14, enpä ole laskenut.
Vierailija kirjoitti:
7 kertaa lenkillä, 5 kertaa kaupassa, 2 kertaa kaverilla, roskakeikkoja en muista. Eli ainakin 14 kertaa
Turhaa kaupassa ravaamista.
7 kertaa. Kerran päivässä pakko päästä kävelee. Kaupassa olen käynyt 2 kertaa.