Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähentääkö koronavirus itsekkyyttä Suomessa?

Vierailija
23.03.2020 |

Epäilen, että ei.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kohdalla saattaa vähentää, 30-vuotiaiden nuorien reppureissaajien kohdalla ei.

Nykyään myös 40 vuotias on nuori! T: palsta mamma

Elimellisesti ei kuitenkaan. T. Palstamamma

Onko 40-vuotiaalla palstamammalla elimet vanhoja? Väittäisin täysin päinvastaista ;)

Vierailija
22/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähennä. Eripura vain lisääntyy, osoitellaan sormella aina jotakuta muuta, on niin sen ja sen vika kun minä sairastuin, vastuuta ei oteta mistään. Tilanne ei syyttelyllä parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kohdalla saattaa vähentää, 30-vuotiaiden nuorien reppureissaajien kohdalla ei.

Nykyään myös 40 vuotias on nuori! T: palsta mamma

Elimellisesti ei kuitenkaan. T. Palstamamma

Onko 40-vuotiaalla palstamammalla elimet vanhoja? Väittäisin täysin päinvastaista ;)

Juuri näin! Nainen on parhaimmillaan seksuaalisesti 35-60 v. Tästähän on jopa tutkimuksia.

Vierailija
24/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä voisi kuvitella, kun nämä minä-minä-ihmiset kohta sairastuvat matkojensa vuoksi sankoin joukoin...

Jankutijankuti. Tässä hyvä esimerkki itsekkäästä koronakyylästä, joka piinaa kaikkia muita jeesustelullaan.

Vierailija
25/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä voisi kuvitella, kun nämä minä-minä-ihmiset kohta sairastuvat matkojensa vuoksi sankoin joukoin...

Jankutijankuti. Tässä hyvä esimerkki itsekkäästä koronakyylästä, joka piinaa kaikkia muita jeesustelullaan.

Jäikö reissu tekemättä ja riippurinnat paistamatta aurinkorannalla?

Vierailija
26/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näittekö toissapäivänä sen kuvan Helsingin Herttoniemestä, kun ämpärinjonottajat olivat paikalla? 

Vastaus siis: ei todellakaan.

Asun siitä noin 5 km Jollaksessa.  Näin itsekästä porukkaa en ole nähnyt missään. Minun napani. Minun rauhani. Lapset eivät saa leikkiä, siitä tulee heti heippalappu oveen. Mutta aikuinen mies saa karjua vaimolleen niin, että ikkunalasit helisevät. 

Pelkäävät koronaa enemmän sitä,  että huono-osaisuus tai white trash disease tarttuvat. Eikä siinä mitään. Kun riutuvat asunnossaan karanteenissa, niin turha vaan odottaa siltä naapuriltakaan apua.

Vierailija
27/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat todellista luuserikansaa.

Vierailija
28/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu polarisoituvan. Toiset auttavat muita, toiset huutelee että MINÄ teen mitä haluan ja haistakaa muut pitkä.

Polarisoituu myls se ketä autetaan. Naapurin mummoa, lapsiperheitä ja yksinholtaja äitejä kyllä, työttömiä, vähäosaisia ja sinkku miehiä ei.

Vierailija
29/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä siltä.

Vierailija
30/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin on paljon tyhjäkäynnillä käyviä seurakuntia ym kuntahommia, jotka voisivat nyt oikeasti auttaa kerrankin ihmisiä, jotka apua tarvisivat.

Vierailija
31/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessakin on paljon tyhjäkäynnillä käyviä seurakuntia ym kuntahommia, jotka voisivat nyt oikeasti auttaa kerrankin ihmisiä, jotka apua tarvisivat.

Kerran kysyin seurakunnasta, että voinko auttaa jotain vähävaraista esim jouluna.

Vastaus: ihmistä ei saa kutsua vähävaraiseksi

Tällä tasolla siis liikutaan noissa suojatyöpaikoissa

Vierailija
32/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisin aikana itsekkyys vähenee, yhteisöllisyys lisääntyy ja autetaan toista. Kriisin jälkeen alkaa eloonjäämuskamppailu.

Vierailija
33/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriisin aikana itsekkyys vähenee, yhteisöllisyys lisääntyy ja autetaan toista. Kriisin jälkeen alkaa eloonjäämuskamppailu.

Toivottavasti näin.

Vierailija
34/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi vaikuttaa vaan lisänneen. Normi-ihmiset on kuten ennenkin ja välittää kanssaihmisistä, mutta sitten nämä minäminä-ihmisprseet onkin vetänyt itsekkyyden, röyhkeyden ja piittaamattomuuden ihan uudelle tasolle.

Vierailija
35/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisossa on todella röyhkeää sikamaisuutta, toivottavasti maailmaan iskee joku granaatti mahdollisimman pian!½

Vierailija
36/40 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tulevat olemaan aina itsekkäitä paskakasoja!

Vierailija
37/40 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha toivo.

Vierailija
38/40 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan, osa kuvittelee olevansa jollain ylimääräisellä vapaalla töistä ja käyttäytyy sen mukaisesti. Eipä siihen voi vaikuttaa, kun ei voi jokaista vetää turpaan, mutta kyllä pidätän oikeuden haukkua ne idiooteiksi, jos tilanne sitä vaatii.

Vierailija
39/40 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Suomessa on paljon hyvää, mutta yhteisöllisyyttä on tosi vähän. Se on suuri syy sille miksi en enää asu Suomessa.

Vierailija
40/40 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lie pitäis tapahtua jotta niin kävis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi