Onko tämä tilanne saanut sinut ajattelemaan Jumalaa?
Koronavirus nyt jyllää kaikkialla. Useita pelottaa ja tulevaisuuden miettiminen stressaa. Miten on, onko tämä tilanne saanut sinut ajattelemaan Jumalaa? Tai turvautumaan rukoukseen? Ehkä kirkon tai seurakunnan kriisi apuun?
Kommentit (422)
Usko ja yhteys Jumalaan ei poissulje ammatti ihmisten apua tarvittaessa. Esim. Joskus terapia voi olla tarpeen tai joskus tarvitsee lääkitystä. Ap
Jumalan valtakunta on sisäisesti meissä ja jos me elämme sen mukaan elämme joko taivaassa tai helvetissä. Me teemme toisillemme ja itsellemme taivaan tai helvetin.
riippuu haluuko olevan jatkon turvattu ...etsikää niin löydätte..
varmaa on vain että ihminen tuhoaa itsensä ja maailmanloppu tulee ja päivää ei tierä kukaan
Miksi uskovat rukoilee? Tällä tavoin pidetään yhteyttä Jumalaan. Raamattu opettaa myös että rukoilla tulisi aina Jumalan tahdon mukaisesti. Että kaikessa tapahtuu kuitenkin Jumalan tahto koska hän tuntee ja tietää meidät läpikotaisin mitä tarvitsemme jne. Esimerkkinä voisin rukoilla että parantuisin kystisestä aknesta . Mutta Jumala näkisi ehkä ettei hyvä iho olisi hyväksi minulle vaan ajautuisin kauemmaksi hänestä. Ap
Hyvä on myös hyväksyä kaikkiin kysymyksiin emme saa vastauksia mutta voimme pyytää ja rukoilla viisautta ja ymmärrystä kaikkeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskovat rukoilee? Tällä tavoin pidetään yhteyttä Jumalaan. Raamattu opettaa myös että rukoilla tulisi aina Jumalan tahdon mukaisesti. Että kaikessa tapahtuu kuitenkin Jumalan tahto koska hän tuntee ja tietää meidät läpikotaisin mitä tarvitsemme jne. Esimerkkinä voisin rukoilla että parantuisin kystisestä aknesta . Mutta Jumala näkisi ehkä ettei hyvä iho olisi hyväksi minulle vaan ajautuisin kauemmaksi hänestä. Ap
Usko ja yhteys Jumalaan ei poissulje ammatti ihmisten apua tarvittaessa. Esim. Joskus ihonpuhdistus voi olla tarpeen tai joskus tarvitsee acne lääkitystä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Usko ja yhteys Jumalaan ei poissulje ammatti ihmisten apua tarvittaessa. Esim. Joskus terapia voi olla tarpeen tai joskus tarvitsee lääkitystä. Ap
Joten mihin uskoa edes tarvitaan?
Kukaan täyspäinen ei ajattele, eikä usko sellaisiin satuolentoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on myös hyväksyä kaikkiin kysymyksiin emme saa vastauksia mutta voimme pyytää ja rukoilla viisautta ja ymmärrystä kaikkeen. Ap
kerro EDES YKSI tapaus milloin JUMALA vastasi rukoukseesi?
Vierailija kirjoitti:
Saisi edes osaan, edes yhteen kysymykseen Herralta vastauksen, mutta ei.
Nyt näköjään joku muokkaa vastauksiani kirjoittaen perään ap. Joten pahoittelen tätä hämmennystä valitettavasti jollekkin kiusanteko on aikuismaista käytöstä. Ap
MITÄ EIKÖ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut rahaa ruokaan ja pyysin kävelyllä, että auta minua Jumala 50 euron summalla jotenkin, niin kirjoitan nettiin tapahtuman. No sitten kävelin ja ajattelin, että Jumala tekee asian omalla tavallaan ja nyt näyttäisi että sitä 50 eurosta ei tulisi. Mutta olin myymäsässä erästä tuotette netissä ja sitä ei ollut kukaan kysellyt ja halunnut ostaa, kunnes tulin kotiin ja kului vähän aikaa, kun puhelin soi ja eräs ostajaehdokas tinkasi tuotteeni vielä TASAN 50 euroon. Joten Jumala kuuli rukoukseni ja lupasin kirjoittaa nettiin. Nämä on niitä Jumalan ihmeitä, mitä tapahtuu rukoilemalla ja uskomalla Häneen.
Nestori k kirjoitti:
No, kukas muu kuin Kaikkivaltias Jumala 🃏 olisi luonut myös tuon korona-vitsauksen?
"Miksi uskovat rukoilee?" Jos rukoukset 🛐 olisivat parantaneet ihmisten elämää, eläisimme jo paratiisissa 😇🏝!
Minun elämääni rukoukset ovat parantaneet paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ EIKÖ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut rahaa ruokaan ja pyysin kävelyllä, että auta minua Jumala 50 euron summalla jotenkin, niin kirjoitan nettiin tapahtuman. No sitten kävelin ja ajattelin, että Jumala tekee asian omalla tavallaan ja nyt näyttäisi että sitä 50 eurosta ei tulisi. Mutta olin myymäsässä erästä tuotette netissä ja sitä ei ollut kukaan kysellyt ja halunnut ostaa, kunnes tulin kotiin ja kului vähän aikaa, kun puhelin soi ja eräs ostajaehdokas tinkasi tuotteeni vielä TASAN 50 euroon. Joten Jumala kuuli rukoukseni ja lupasin kirjoittaa nettiin. Nämä on niitä Jumalan ihmeitä, mitä tapahtuu rukoilemalla ja uskomalla Häneen.
Eli TORI kaupan onnistuminen on ihme????
Vierailija kirjoitti:
Hämmennyin kysymyksestäsi mitä kieltä käytän rukoillessani..mutta ihan Suomea. Jumala ymmärtää meitä jokaista rukoilimme sitten Kiinan kielellä tai espanjaksi. Ap
Mielenkiintoista. Millä kielellä Jumala vastaa?
Täällä on aiemmin mainittu Black metallia yms. Niin ihanko tosissaan suuri ja mahtava jumala on niin pikkumainen, että musiikilla mitä sä kuuntelet on jotain merkitystä?
Ei ole. Jumalaa ei ole olemassa.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihan uskomatonta kuinka moni elää oma napa edellä, satuttaen muita ja tuhoten luontoa ja NYT kun ihminen saa ansionsa mukaan niin syytetään jumalaa?? ”Ei se oo olemassa kun se ei minua auta!” Ehkä sinä et ansaitse apua, mieti sitä.
ohhoh no nyt alko heti kuulostaa lempeeltä ja kaikkia rakastavalta jumalalta joka on sitä mieltä et kaikki ei ansaitse apua. varsinkaa apua vielä asioissa joita se rakastava jumala on vielä tahallaan meille langettanu :D
uskovaiset on kyl yks vitsi
Ehkä kannattaisi miettiä omaa käytöstään. Minä en ole jumala, en ole koskaan väittänyt olevani lempeä ja rakastavani kaikkia. Yleissivistyksesi on aika heikko jos et ole kuullut esim. Vitsauksista. Niillä on joku tarkoitus, aina.
lollotiloo :D hetkinen ethän sä nyt hurskaana kristittynä voi alkaa moittia luojan luoman olennon (tässä tapauksessa minä) käytöstä joka kuitenkin on täysin sitä mitä sen kuuluukin olla koska jos se olis jumalan suunnitelmaa tai tahtoa vastaan, sitä ei tapahtuis ollenkaan. ehkä sä et siellä niin suuressa viisaudessa nää et tänki viestin tarkoitus vois olla opettaa sulle vähän nöyryyttä, et katse maahan vaan ja käännä sitä poskea lammas :D
nonni, noi mielikuvitusolennot sikseen mut te uskovaiset ootte kyl nykyajan vitsaus, jonka tarkotuksena ei voi olla muuta ku muistuttaa meille muille et kannattaa käyttää vähä sitä omaa päätä elämässä ettei päädytä samaan jamaan ku sä.
2. Jumala ei täytä pyyntöä. 3. Moos. 3:26 Jumala kieltäytyi päästämästä Moosesta luvattuun maahan. Syy oli se, että Mooses oli toiminut omavaltaisesti ja Jumalan tahdon vastaisesti (4. Moos. 20:1–13). Mooseksen pyyntö ei täyttynyt hänen odottamallaan tavalla. Se täyttyi kuitenkin vielä paremmalla tavalla – Mooses otettiin taivaaseen (Juud. 1:9; Matt. 17:1–3).
Nämä vääntelyt on toki trolleja, mutta joskus sairastuminen voi avata silmiä ja lopulta saada ihmisen luopumaan hänelle haitallisista asioista.