Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä tilanne saanut sinut ajattelemaan Jumalaa?

Vierailija
23.03.2020 |

Koronavirus nyt jyllää kaikkialla. Useita pelottaa ja tulevaisuuden miettiminen stressaa. Miten on, onko tämä tilanne saanut sinut ajattelemaan Jumalaa? Tai turvautumaan rukoukseen? Ehkä kirkon tai seurakunnan kriisi apuun?

Kommentit (422)

Vierailija
61/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kissa ja koira.

Misu ja Muffe nimeltään.

Eläimistä ollut paljon iloa nyt karanteenissa.

Saanko Misun ja Muffen taivaaseen..kun kuolen(kuolevat)?

Tottakai saat!

Lemmikikäärmeestä en mee vannomaan...

Vierailija
62/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia avautuisi kun ihmiset tutkisivat ja lukisivat raamattua. Unohdetaan se että vaikka Jumala on Kaikkivaltias on olemassa myös itse pahuus eli sielunvihollinen, saatana, langennut enkeli. Joka tekee työtään täällä maailmassa, synnin kautta tuhoaa ihmisiä. Ei sodat ole Jumalan keksimiä ja aiheuttamia, vaan ihmisten jotka elävät synnissä. Synti ja sielunvihollinen kulkevat aina käsikädessä. Synti on se sielunvihollisen ase. Mitä enemmän syntiä on ihmisen elämässä ja sydämessä voisi sanoa on samanverran myös itse pahuutta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskovat rukoilee? Tällä tavoin pidetään yhteyttä Jumalaan. Raamattu opettaa myös että rukoilla tulisi aina Jumalan tahdon mukaisesti. Että kaikessa tapahtuu kuitenkin Jumalan tahto koska hän tuntee ja tietää meidät läpikotaisin mitä tarvitsemme jne. Esimerkkinä voisin rukoilla voitan lotossa. Mutta Jumala näkisi ehkä ettei rikkaudet olisi hyväksi minulle vaan ajautuisin kauemmaksi hänestä. Ap

Miksi uskovat rukoilee? Tällä tavoin pidetään yhteyttä Jumalaan. Raamattu opettaa myös että rukoilla tulisi aina Jumalan tahdon mukaisesti. Että kaikessa tapahtuu kuitenkin Jumalan tahto koska hän tuntee ja tietää meidät läpikotaisin mitä tarvitsemme jne. Esimerkkinä voisin rukoilla etten sairastuisi Coronaan . Mutta Jumala näkisi ehkä ettei terveys  olisi hyväksi minulle vaan ajautuisin kauemmaksi hänestä. Ap

Vierailija
64/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmistanut vain sen, että jumalaa ei ole olemassa.

Miten hemmetissä yksikään jumala sallisi tällaista tapahtua?

Kiinalainen söi lepakon, ja siksi minä ehkä kuolen?

Jos jumala oli olemassa ja älliä päässä, niin se ohjaisi tänne kunnon asteroidin, jotta isosta osasta ihmisiä päästäisiin äkkiä eroon. Muuten tällä pallolla ei ole kovin hyvää tulevaisuutta tiedossa.

Vierailija
65/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kieroutunutta ajatella, että koronan iskeminen on tilaisuus käännyttää muita uskoon. Aina uskovaiset toimii noin, hyökätään heikompien kimppuun.

Jos joku sairastuu, läheinen kuolee, tai on muita ongelmia, heti tullaan pimputtamaan toiveikkaana ovikelloa.

Uskovaisilla ei ole moraalia

Vierailija
66/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskovat rukoilee? Tällä tavoin pidetään yhteyttä Jumalaan. Raamattu opettaa myös että rukoilla tulisi aina Jumalan tahdon mukaisesti. Että kaikessa tapahtuu kuitenkin Jumalan tahto koska hän tuntee ja tietää meidät läpikotaisin mitä tarvitsemme jne. Esimerkkinä voisin rukoilla että parantuisin kystisestä aknesta . Mutta Jumala näkisi ehkä ettei hyvä iho   olisi hyväksi minulle vaan ajautuisin kauemmaksi hänestä. Ap[/quote]

Vierailija
67/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se oletetun jeesuksen synnyinpaikka oo jotain nykyistä Palestiinan seutua?

Niin mitä luulet kuinka hyvin tänä päivänä länsimainen ihminen ottais niiltä nurkilta oppia vastaan?

Hyvä Kristittyhän ei tunnusta Palestiinan olemassaoloa. Maa on Israelin ja Herra(n)rodun.

Vierailija
68/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rukoilin että tulis corona ja tappais. Rukoukseeni on vastattu. Rakastava jumala on siis olemassa!!1!! Amen.

Vierailija
69/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskovat rukoilee? Tällä tavoin pidetään yhteyttä Jumalaan. Raamattu opettaa myös että rukoilla tulisi aina Jumalan tahdon mukaisesti. Että kaikessa tapahtuu kuitenkin Jumalan tahto koska hän tuntee ja tietää meidät läpikotaisin mitä tarvitsemme jne. Esimerkkinä voisin rukoilla että pääsisin yliopistoon . Mutta Jumala näkisi ehkä ettei älykkyys olisi hyväksi minulle vaan ajautuisin kauemmaksi hänestä. Ap[/quote]

Vierailija
70/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni asia avautuisi kun ihmiset tutkisivat ja lukisivat raamattua. Unohdetaan se että vaikka Jumala on Kaikkivaltias on olemassa myös itse pahuus eli sielunvihollinen, saatana, langennut enkeli. Joka tekee työtään täällä maailmassa, synnin kautta tuhoaa ihmisiä. Ei sodat ole Jumalan keksimiä ja aiheuttamia, vaan ihmisten jotka elävät synnissä. Synti ja sielunvihollinen kulkevat aina käsikädessä. Synti on se sielunvihollisen ase. Mitä enemmän syntiä on ihmisen elämässä ja sydämessä voisi sanoa on samanverran myös itse pahuutta. Ap

Mitäs ne jumalan itse tuhoamat ihmiset on?

Sehän tuossa uskossa onkin kätevää, että kaikki huonot jutut on tulkinnallisia ja hyvät jutut kirjaimellisia.

Ja ollaan nyt rehellisiä, millainen hirviö loisi ihmisen vain palvomaan itseään?

Vierailija
71/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että Jumala on rakkaus. Ja Hän rakastaa jokaista, Jeesuksen ristintyö sen rakkauden määrän todistaa. Voit olla uskomatta tähän totuuteen, mutta mitä jos pysähtyisitkin miettimään mitä jos tämä on totta? Oletko kertaakaan oikeasti avannut sitä satukirjaa jota pilkkaat eli raamattua ja tutkinut sitä sydän avoinna? Mitä jos saisit konkreettisen rukousvastauksen, uskoisitko? Loppujen lopuksi ihminen voi saada paljonkin ns. Merkkejä Jumalasta ja hänen olemassaolostaan. Mutta valinta on aina ihmisen. Uskooko tai ei? Vai laittaako ihmisen oma ylpeys vastaan vaikka kuinka saisi merkkejä/ilmestyksiä? Raamatussa ei turhaan sanota että ihmisen tulee nöyrtuä. Ap

Vierailija
72/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on kooste ihmiten kertomia tarinoita. Se on satukirja ja se ei muutu faktaksi vaikka kuinka väittäisi.

Vierailija
73/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sitä on syyttää Jumalaa kaikesta. Vaikka hyvin monet asiat johtuu ihmisten omista valinnoista tai siitä miten turmeltuneessa ja syntisessä maailmassa elämme. Toivon että vitsailit palvovasi saatanaa. Saatana on pahuuden perikuva joten kai tajuat se tulee myös tuhoamaan sinut ja kaikki mitä ympärilläsi on. T ap

Tämähän onkin se kristittyjen vakio pakotie. Ikävät asiat ovat ihmisen omaa syytä, hyvät asiat Herran ansiota. Eikö sillä ukolla ole mitään vastuuta?

Niin vastuuta mistä? Ihminen itse valintansa tekee. Ei jumala niitä ohjaile.

Yritätkö siis sanoa, että jumala, joka teki millintarkan suunnitelman koko maailmankaikkeudelle ja tietää hiuskarvojenkin tipahtelemisajankohdan, asetti yksittäiselle ihmiselle valintatilanteita, joissa väärä valinta vie hellvettiin? Aika ikävä käsikirjoitus.

Vai sitäkö yrität sanoa, että jumala ei tiedä, mitä ihminen tulee valitsemaan?

t. Eri kysyjä

Vierailija
74/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas. Uskosta osaton ei vaan ymmärrä ja ikävät asiat ovat ihmisen syytä.

Mitä virkaa Jumalalla on, jos tämä ei edes tee mitään?

Vierailija
75/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sitä on syyttää Jumalaa kaikesta. Vaikka hyvin monet asiat johtuu ihmisten omista valinnoista tai siitä miten turmeltuneessa ja syntisessä maailmassa elämme. Toivon että vitsailit palvovasi saatanaa. Saatana on pahuuden perikuva joten kai tajuat se tulee myös tuhoamaan sinut ja kaikki mitä ympärilläsi on. T ap

Tämähän onkin se kristittyjen vakio pakotie. Ikävät asiat ovat ihmisen omaa syytä, hyvät asiat Herran ansiota. Eikö sillä ukolla ole mitään vastuuta?

Ikävätkin asiat voivat olla jumalan tekosia, mutta niillä on tarkoitus.

Vierailija
76/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on luonut sinusta läskin ja ruman..koska se saa sinut pysymään hänen lähellään.

Jos vielä olet köyhä ja haiset pahalta niin olet siunattu

Kiitä jumalaa että sinua EI SYNTI pääse pilaaamaan!!!

Vierailija
77/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vastuuta mistä? Ihminen itse valintansa tekee. Ei jumala niitä ohjaile.

Yritätkö siis sanoa, että jumala, joka teki millintarkan suunnitelman koko maailmankaikkeudelle ja tietää hiuskarvojenkin tipahtelemisajankohdan, asetti yksittäiselle ihmiselle valintatilanteita, joissa väärä valinta vie hellvettiin? Aika ikävä käsikirjoitus.

Vai sitäkö yrität sanoa, että jumala ei tiedä, mitä ihminen tulee valitsemaan?

t. Eri kysyjä

Jumala antoi ihmiselle VAPAAN TAHDON.

voimme valita jumalan ,kuten minä.ap

tai hylätä hänet kuten Tuomas Holopainen

Vierailija
78/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmistanut vain sen, että jumalaa ei ole olemassa.

Miten hemmetissä yksikään jumala sallisi tällaista tapahtua?

Kiinalainen söi lepakon, ja siksi minä ehkä kuolen?

Jos jumala oli olemassa ja älliä päässä, niin se ohjaisi tänne kunnon asteroidin, jotta isosta osasta ihmisiä päästäisiin äkkiä eroon. Muuten tällä pallolla ei ole kovin hyvää tulevaisuutta tiedossa.

Mihin Herra asteroidia tarvitsisi, kun voisi Thanoksen tapaan vain napsauttaa sormia ja puolet ihmiskunnasta vain katoaisi.

Vierailija
79/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, ap on nyt vetänyt itsensä sellaiseen selitysten solmuun, että joko hän itse tai joku myötähäpeää tunteva uskonveli poistattelee koko ketjun. Tai ehkä jumala poistaa omin kätösin, kun ei maine ja seurakunta kasvanutkaan, eihän sitä tiedä.

Vierailija
80/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Turkkinen lisäsi juuri youtubeen hyvän videon jossa kertoo mikä se raamattu oikeasti on ja pitää sisällään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä