Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä tilanne saanut sinut ajattelemaan Jumalaa?

Vierailija
23.03.2020 |

Koronavirus nyt jyllää kaikkialla. Useita pelottaa ja tulevaisuuden miettiminen stressaa. Miten on, onko tämä tilanne saanut sinut ajattelemaan Jumalaa? Tai turvautumaan rukoukseen? Ehkä kirkon tai seurakunnan kriisi apuun?

Kommentit (422)

Vierailija
361/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn seurakunnassa noin kaksi kertaa viikossa. Ja on todella outoa kun seurakunta on tilapäisesti suljettu tässä tilanteessa. Toki ymmärrän sen ja ihmisten terveys ja suojaaminen on nyt pääasia. Pieni ikävä on seurakuntaa ja seurakuntalaisia silti. Meillä on pieni ihana seurakunta. Ap

Vierailija
362/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava keskustelu kiitos!

Vierailija
364/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sortoa Saatanaa ajattelevia kohtaan?

Vierailija
365/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin eilen rukoilevani. Tosin se jäi kesken kun nukahdin. Tällaisena aikana sitä haluaa turvata johonkin. Vaikka en tiedä onko Jumalaa olemassa, haluaisin uskoa että on.

Vierailija
366/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihanaa että rukoilit :) ap

Vierailija
367/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä että miten ateistit selittävät kaikki rukousvastaukset? Sattumaa varmaan. Entä että olen kokenut niinkuin moni muukin uskova Pyhän Hengen täyteyden? Varmaa omaa kuvitelmaa sekin. Entä uskovien armolahjat kuten profetoiminen? ..ap

Vierailija
368/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
369/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bläh ei kiinnosta

Vierailija
370/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän Jumala on olemassa..

Vierailija
371/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan ja kyllä, tämä tilanne on saanut minut ajattelemaan uskon asioita ja rukoilemaan enemmän. Rukoilen, että tämä aika toisi myös herätyksen.

Vierailija
372/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on raamatunpaikka. Ei minun itse keksimä lause. Ja miksi toin tämän paikan esiin, oli että toteaisin näin raamatussa sanotaan. Etukäteen siellä kerrotaan uskovia tullaan pilkkaamaan. Kuten siellä kerrotaan ja voi oppia monia muitakin asioita kun ihmiset sitä tutkisivat ja lukisivat. Näkisivät koko kokonaisuuden. Ap

Niinhän se valitettavasti on. Mitähän meidän nyt pitäisi ajatella sellaisesta teoksesta joka uhkaa kritisoijiaan tappamisella ja antaa manipuloivia "ennustuksia"?

Vierailija
373/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiän Jumala on olemassa..

Et edes tiiiä mitä tietäminen on. Olet pelkkä uskovainen.

Vierailija
374/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jumala on olemassa niin hän on saanut selitellä juutalaisille ajatuksen juoksuaan.

Valittu kansa? ok Boomer

Joo en siis sen enempää kuin joulupukkia tai pääsiäispupua.

Vierailija
375/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä että miten ateistit selittävät kaikki rukousvastaukset? Sattumaa varmaan. Entä että olen kokenut niinkuin moni muukin uskova Pyhän Hengen täyteyden? Varmaa omaa kuvitelmaa sekin. Entä uskovien armolahjat kuten profetoiminen? ..ap

Miksi ateistien pitäisi selittää mitään rukousvastauksia? Eikö sillä, joka väittää jotakin tapahtumaa/ilmiötä rukousvastaukseksi, ole velvollisuus todistaa väitteensä paikkansapitävyys? Jos teillä jotain konkreettisia todisteita olisi, ei asiassa ole mitään tulkinnanvaraa.

PS. "Musta tuntuu" ja "Tiedän sisimmässäni" eivät ole todisteita.

Vierailija
376/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on lähinnä toteamus kuin uhkaus. Kyseinen raamatunpaikka siis.

Vierailija
377/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Rukoilen joka aamu ja ilta. On tullut usein aivan ihmeellisiä vastauksia. Nyt olen rukoillut erilaisia sairauksia potevien puolesta. Koronaa, syöpää, sydänvikoja, mielenterveysongelmia potevien puolesta. Olen rukoillut, että Jumala hävittäisi viruksen. Nyt tiedän, että hän opettaa ihmisille jotakin. Kun saamme Jumalalta rauhan sydämiimme, voimme hoitaa varsinaiset asiat, taudit ja talouden.

Vierailija
378/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelmia, harhaluuloja ja silkkaa typeröimistä. Profetoipa nyt jotain, tai älä sittenkään. Jos ja kun joku "profetointi" osuukin oikeaan nostatte sen esiin ja unohdatte sadat tai tuhannet pieleen menneet profetiat. Ties kuinka monta kertaa sen Jeesuksen piti jo tulla mutta eipä ole näkynyt - parituhatta vuotta on jo odoteltu ja "profetoitu".  

Teidän uskovaisten suurin ongelma on epärehellisyys, kierous. Teitä ei oikeastaan tarvitse pilkata, teette sen itse.

Vierailija
379/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta lääketiedettä kyllä. Siihen uskon.

Vierailija
380/422 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea uskoa, että näin hullusti ajattelevia ihmisiä on olemassa kuin uskovaiset. Tällaiset jutut on oikeasti paljon huolestuttavampia kuin jonkun skitsofreenikon ajatukset. Ja skitsofreenikko on kuitenkin sairas. Uskovaisille pitäisi saada ihan oma tautiluokitus, ihan niinkuin persoonallisuushäiriöisillekin.

Ennen vedenpaisumusta ihmiset luopuivat Jumalasta ja pilkkasivat. Jumala hukutti heidät. Jotka Jumalaan turvaavat, saavat uuden voiman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi