Miten käytännössä koette seksuaalisen vetovoiman toista ihmistä kohtaan.
Siis miltä se tuntuu kropassa?
Missä vaiheessa tuntemista se ilmenee?
Oletteko joskus käyttäytyneet harkitsemattomasti sen vuoksi?
Tunnetteko olonne jotenkin addiktoituneiksi siihen ihmiseen?
Tunnetteko vetoa sellaista kohtaan, joka ei ilmaise molemminpuolista kiinnostusta vai lopahtavatko tunteet melkein heti sellaisessa tilanteessa?
Vastaa mieluusti myös sukupuoli, ikä ja suuntautuminen (ei tarvitse, jos ei halua). Koetan tässä vähän miettiä, että oonko itse lainkaan edes normaalin rajoilla vai oonko nymfomaani.
Kommentit (32)
Mulla on hyvännäköinen miesystävä. Varsinkin kroppa on ihana. Riittää että vaikka ihan katselen miestä, olkoon nyt vaikka tiskaamassa. Kiihotun vahvasta fyysisestä olemuksesta, kuten nyt leveistä hartioista ja selästä.... eipä tähän paljoa muuta tartte, varsinkin kun tiedän miten hyvä ja huomioiva mies on sängyssä.
Se voi ilmetä vaikka niin, että syke
nousee, iho kihelmöi, hymyilyttää, tuntuu että ”läkähdyn”.
Usein tuijotan vaan kyseisen ihmisen kuvia netissä ja pääni alkaa kehittää erilaisia fantasioita, joihin tämä ihminen liittyy.
Ihastun tällä tavalla noin pari kertaa vuodessa. Yleensä kohde on joku oikeassa elämässä tuntemani henkilö, mutta välillä voi olla joku julkkiskin.
Minulla on näitä tunteita sekä naisia että miehiä kohtaan.
Olen pitkässä heteroparisuhteessa elävä nainen enkä ole aikeissa erota. Suhteen ulkopuoliset ihastukset piristävät ja tuovat vipinää makuuhuoneeseen. En koe tarpeelliseksi kertoa miehelleni, että aina silloin tällöin seksin aikana ajattelen jotakuta toista...
enkä todellakaan koskaan kerro ihastuksen kohteilleni tunteistani!
Noin normaalisti olen tiukka siveydensipuli ja vastakkainen sukupuoli ei kiinnosta. Sitten tapasin mieheni. Olisin voinut siinä samassa heittää vaatteet pois ja käydä kimppuun. Kaikkeni tein, että sain hänet pyydystettyä. Järki palaili pätkittäin myöhemmin. Ei toki silmiä särje miestäni katsella, mutta kyllä se on se tuoksu, joka saa kihelmöintiä aikaiseksi.
itse masturboin säännöllisesti aamuisin kaksi kertaa ja keskellä päivää kaksi kertaa ja illalla hampaiden harjauksen jälkeen kaksi kertaa.
Olen täysin vapaa kaikenlaisista ajatuksista mitkä liityy seksuaalisuuteen.
Hoidan homman mekaanisesti hampaat irvessä elimeni raiskaten.
Tällä tavoin ostan itselleni rationaalisen ja rauhallisen tiedekeskeisen arjen ja ajatusmaailman.
En siis ole reikien lumoissa.
Olen sapioseksuaali ja kiihotun älykkäistä miehistä. Koska tällaisia miehiä on vähän, ihastun todella voimakkaasti kohteeseen. Miehen näkeminen saa minussa sähköiskun kaltaisen reaktion, en saa katsettani irti miehestä ja kuuntelen hänen puhettaan ja fiksuja ajatuksia. Hermostuttaa ja jännittää. Kaikki tämä tapahtuu ihastumisen jälkeen. Ilman ihastumista en tunne seksuaalista halua. Vaikka aluksi kiinnostun miehen älykkyydestä, niin myöhemmin tuijotan myös esim. hänen takapuoltaan ja käsiään. Ei oikeastaan väliä, jos toinen ei suoraan ilmaise ihastustaan, mutta havaitsen sen silti. Suora torjunta todennäköisesti tappaisi ihastuksen. En ole tehnyt mitään erityisen harkitsematonta. Olen heteronainen, n. 35.
Joskus silloin alussa naiselta tuli hyvä käytännön juttu. Hän oli mennyt aikaisemmin nukkumaan. Kun menin viereen niin alkoi lantiolla/pepulla kiehnätä minua vasten. Luulin että hän on hereillä ja vihjaa noin että haluaa. Aloitin siitä koskemalla sormilla. Hätkähti ja sanoi että oli ollut unessa. Sitten sanoi että jatka tai työnnä heti sisälle.
Meidän juttu alkoi s suhteena tai vielä rehellisemmin s juttuna. Kerran vähän kun olimme maistissa pyysin että kerro jos haluat jotain tietyllä tavalla. Samalla kysyin jotenkin että miten on halujen kanssa mua kohtaan. Naisesta ei koskaan tiedä puhuuko totta mutta vastasi että on mua ajatellen sormeillut. Puhui niin hurjia että vaikka olen hoidellut hänen paikat helläksi niin silti haluttaa niin paljon että sormet tai lelut. Saattoi puhua tottakin kun naamansa otti väriä ja näytti alkoholista huolimatta nolostuneelta.
Niinä hyvinä aikoina tuokin juttelu oli vähän vedetään henkeä tauko. Molemmat oli jo silloin yli 40, tosin silloin vasta ihan vähän yli 40 mikä on nykyään oikeasti vasta teini-iän loppu. Vähän leikinlaskua tuon iän kanssa kun ei tämä elämä pidä olla niin mailman vakavaa.
Jos kohdataan niin kehon valtaa jonkinlainen kuuma aalto, saattaa alkaa myös jalat ja kädet täristä. Pakko katsoa toista vaikka koitankin tehdä sen huomaamatta. Netti ja ihmisten someprofiilit tarjoaa ihanan mahdollisuuden tuijotella toisen kuvaa päivästä toiseen, yleensä otan kuvakaappauksen omalle puhelimelle ja sitten tuijottelen sitä aamulla, päivällä, ennen nukkumaanmenoa... että varokaa vaan miehet mitä nettiin postailette, ne kuvat saattaa päätyä naisen jos toisenkin kännykälle.
Kiinnostuksen kohde on toki pääroolissa kaikenlaisissa fantasioissa kaikenaikaa...
Minulla romanttinen ihastuminen on oleellinen osa seksuaalista vetovoimaa. Nykyinen ihastus ja halun kohde on ollut minulla jo yli puoli vuotta. Emme ole koskaan edes puhuneet toisillemme, mutta kohtaamme säännöllisesti arkielämässä. n30
Kyllä sen heti aistii, kun on ollut ensin jonkinlaisessa kontaktissa. En huomaa seksuaalista vetovoimaa siis esim. jos kadulla kävelen jonkun ohi, vaan jonkinlaisen tervehtimiseen verrattavan kontaktin.
Seksuaalisen vetovoiman huomaa siitä, että henkilön lähellä on luonnollista olla ja lähikontaktiin hakeutuu huuomaamattaankin. Koskettaminen ei tunnu oudolta, vaikka olisi vasta tavattu, ja se aiheuttaa aina jonkinlaisen väreilyn kehossa. Etenkin paremmin tutustuttaessa on vaikea katsoa silmiin, kun niistä ei sitten pääse irti, tyypin tuoksu huumaa ja ajatuksissa alkaa pyöriä kaikenlaisia fantasiaskenaarioita.
Tällä hetkellä on mieheni lisäksi yksi toinen tyyppi, johon tunnen tällaista voimakasta seksuaalista vetoa. En tiedä, onko tunne molemminpuoleinen. Toisaalta on vaikea uskoa, että näin voimakas seksuaalinen vetovoima voisi olla vain yksipuolista, kun se kuitenkin perustuu feromoneihin? No, joka tapauksessa en aio ottaa selvää, vaan ammennan tästä materiaalia minun ja mieheni seksielämään....
Taasko sä perskuta täällä fantasioit? Eikö näille ole ihan oma osionsa.
Muille ennen kuin vastaatte, miettikää kenen fantasioihin vastaatte, ettehän voi tietää kuka siellä ruudun takana on.
Persku voisi soittaa vaikka kuumaanlinjaan eikä ilmaiseksi hakea täältä matskua.
Vierailija kirjoitti:
Jos kohdataan niin kehon valtaa jonkinlainen kuuma aalto, saattaa alkaa myös jalat ja kädet täristä. Pakko katsoa toista vaikka koitankin tehdä sen huomaamatta.
Just tää. Kuumotus on sellaista ettei voi olla huomaamatta, samalla koko kroppa menee jonkinlaiseen jännitystilaan. Tuntuu että aivot tyhjenee ihan kaikesta muusta paitsi siitä ihmisestä.
Nymfomaani 😄 Käytin tuota sanaa 15-vuotiaana. Oletko teini vai aikuinen, ap?
Vierailija kirjoitti:
Ap on aikuinen ja nainen. Siis tunnen niin voimakasta seksuaalista halua sitä ihastustani kohtaan (ja elän selibaatissa), että en usko tunteitteni enää olevan normaaleja. Fantasioin siitä ihastuksestani siis useita kertoja päivässä ja olen erittäin ihastunut häneen sekä kiihotun fyysisesti hyvin usein hänet nähdessäni (naisena tosin pystyn peittämään ne fysiologiset muutokset...jos olisin mies, mulla olisi ns. kanki erittäin kovana ja se näkyisi vaatteiden läpi). 🙂 Häpeän näitä tuntemuksiani ja olen miettinyt, voiko tällainen olla edes normaalia. Koko aihekin on hieman nolo, enkä siis voi puhua siitä missään kenenkään kanssa livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on aikuinen ja nainen. Siis tunnen niin voimakasta seksuaalista halua sitä ihastustani kohtaan (ja elän selibaatissa), että en usko tunteitteni enää olevan normaaleja. Fantasioin siitä ihastuksestani siis useita kertoja päivässä ja olen erittäin ihastunut häneen sekä kiihotun fyysisesti hyvin usein hänet nähdessäni (naisena tosin pystyn peittämään ne fysiologiset muutokset...jos olisin mies, mulla olisi ns. kanki erittäin kovana ja se näkyisi vaatteiden läpi). 🙂 Häpeän näitä tuntemuksiani ja olen miettinyt, voiko tällainen olla edes normaalia. Koko aihekin on hieman nolo, enkä siis voi puhua siitä missään kenenkään kanssa livenä.
Asiasta voisit keskustella sen ihastuksesi kanssa. Jos mitenkään olette tekemisissä arkielämässä, niin tuskin ihan kokonaan tilanne häneltä on voinut mennä ohi. Ehkä molemminpuolista?
-vinkki sivusta
Vatsanpohjasta kouraisee kuin vuoristoradassa, väreitä alkaa kulkea iholla ja jalkovälissä sykähtelee. Pulssi nousee, iho lämpenee. Alan tarpeeksi haluissani täristä niin että se on jo ihan koomista.
Olen demi, joten seksuaalinen haluni herää vasta kiintymyksen ja ihastuksen kautta. Sinne asti näen kaikki ihmiset sukupuolettomina. En ole koskaan harrastanut esim yhden illan juttua, olisi ihan käsittämätön ajatuskin päästää joku tuntematon tai muuten romanttisesti yhdentekevä tyyppi iholle.
En tunne ketään henkilöä kohtaan jos välillä ei ole minkäänlaista yhteyttä. Halu syttyy kun välissä on joku ihmeellinen sähkösilta joka tuntuu siltä että molemmat tietää missä mennään. Katse paljastaa. Sitä ei voi peittää. Tuntuu sähköiselle.
Aika jännä, että moni puhuu täällä itsestäänselvästi ihastuksista tässä yhteydessä. Minulla ihastuminen ja seksuaalinen vetovoima eivät välttämättä ole mitenkään yhteydessä toisiinsa. Moniin ihastuksiini en ole kokenut ollenkaan seksuaalista vetoa, ja toisaalta taas saatan jopa inhota jotain ihmistä ja haluta repiä häneltä vaatteet päältä...
Mä jotenkin sekoan melkein sellaisesta ihmisestä, johon olen ihastunut.
Mulla se tuntuu siltä kuin joku lämpö hulahtaisi koko kroppani ylitse ja iho väreilee. Tuntuu melkein sykkivä olo jossain nivusten välimaastossa.
Mun täytyy tuntea se ihminen melko hyvin (ainakin pinnallisessa mielessä), ennen kuin ihastun. Toisin sanoen en ole koskaan tuntenut välitöntä "click"-efektiä, vaikka joitain kohtaan voikin tuntea välitöntä ihastumista. Mulle se vain on harvinaista (ehkä pari kertaa vuodessa uuden ihmisen seurassa).
Jos en saa vastakaikua tai en pysty aloittamaan suhdetta, alan addiktoitua valitettavasti.
Saatan suurestikin ihastua sellaiseen, jonka kanssa en pääse suhteeseen, mikä on siis aivan kamalan tuskallista. Olen turhaan todella uskollinen sellaisille kaukoihastuksillekin.
N39