Miten käytännössä koette seksuaalisen vetovoiman toista ihmistä kohtaan.
Siis miltä se tuntuu kropassa?
Missä vaiheessa tuntemista se ilmenee?
Oletteko joskus käyttäytyneet harkitsemattomasti sen vuoksi?
Tunnetteko olonne jotenkin addiktoituneiksi siihen ihmiseen?
Tunnetteko vetoa sellaista kohtaan, joka ei ilmaise molemminpuolista kiinnostusta vai lopahtavatko tunteet melkein heti sellaisessa tilanteessa?
Vastaa mieluusti myös sukupuoli, ikä ja suuntautuminen (ei tarvitse, jos ei halua). Koetan tässä vähän miettiä, että oonko itse lainkaan edes normaalin rajoilla vai oonko nymfomaani.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Nymfomaani 😄 Käytin tuota sanaa 15-vuotiaana. Oletko teini vai aikuinen, ap?
Mikähän vika siinä sanassa on? Saat arvata yhden kerran miten vaikutti miehen egoon kun kuulin naisen käyttävän sitä sanaa kun puhui toiselle naiselle. Tosiaan hyvinä aikoina vahingossa kuulin kun sanoi ja vielä kikatteli päälle. "Tuo jätkä on tehnyt minusta nymfomaanin". Hih, hih, hih.
Samana iltana teki sellaisen tanssi shoun bileissä vaatteet molempien päällä että eunukillakin olisi alkanut keulimaan. Oikeasti pakotti minut mukaan ja olen tanssijana mailman huonoin. Ei mun onneksi tarvinut tehdä mitään. Lähinnä minäkin tuijotin että mitä piip, piip, piip.
Olin paikalla ja sen tanssin voi sanoa kohteena. Herkempi jätkä tai edes minä paljon nuorempana olisi tullut jo siitä housuihinsa. Pari jätkää katsoi suu auki sitä touhua. Vähän ennen kun lähdettiin taksilla niin tupakalla yksi jätkistä sanoi mulle että tajua olevasi onnellinen. Mä vastasin että tiedän ja kerroin mikä on hänelle lempinimi silleen. Se teki sellaisen vaikutuksen että kaverini polvistui ja väitti mun olevan kuningas.
Olen homo ja minulla on sellainen tapa, että jos tapaan jonkun kivan poitsun ja olen illalla sitten yksin kotona, niin saatan lievittää ikävän tuskaani teippaamalla lavuaarin reunaan vessapaperirullan, jota sitten nain ja ajattelen häntä.
Saattaa kuulostaa oudolta, mutta olen addiktoituva persoona ja myös hieman bakteerikammoinen. Tuolla tavalla saan heti siivottua paikat. Joskus olen jopa liimannut rullan ympärille omia hiuksiani antamaan "luonnollisempaa vaikutelmaa".
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että moni puhuu täällä itsestäänselvästi ihastuksista tässä yhteydessä. Minulla ihastuminen ja seksuaalinen vetovoima eivät välttämättä ole mitenkään yhteydessä toisiinsa. Moniin ihastuksiini en ole kokenut ollenkaan seksuaalista vetoa, ja toisaalta taas saatan jopa inhota jotain ihmistä ja haluta repiä häneltä vaatteet päältä...
Tiedän tuon tunteen. Yksi tuttu on aivan hiton rasittava nainen. Suoraan sanottuna ämmä. Voisin panna sitä edestä ja takaa mutta yhtään en jaksa hänen puheitaan. Seuransakkin on rasittavaa mutta yhteiset kaverit. Kaikkea sitä joutuukin kestämään.
Siitä kun tappi on tanassa, tappi sen kertoo.
Täällä joku pervo äijä kirjottaa kaikki vastaukset ite
Se on sellainen jännittynyt, odottava olo, kun on tekemisissä toisen kanssa. Aistit ovat jotenkin ylivirittyneet, haluaa aistia toisesta kaiken. Kun täällä uliketjuissa puhutaan "metsästäjän katseesta", mietin aina sitä, miltä seksuaalinen vetovoima tuntuu omissa kasvojen lihaksissa. Tuntuu, että oma katse on niin tarkkaavainen, että silmiä räpyttelee harvemmin.
Hengityksensä alkaa tiedostaa erilailla, se muuttuu vaativammaksi, ja toisaalta henkeä koettaa pidättää. Se on varmasti keholle todella stressaava tila. Se on jotenkin sitä, että keho tietää mitä tekee ja haluaa, ja "minä" olen vain kyydissä. Ja tämä nyt on vasta kuvaus siitä, kun on samassa tilassa kiinnostavan ihmisen kanssa ilman mitään fyysistä kontaktia.
Mulla tulee välillä (tai aika harvoin) joidenkin miesten kohdalla heti kun näkee ensimmäisen kerran niin sellanen pakahduttava halu koskea niitä ja harrastaa seksiä. En tiedä yhtään miksi, ja miksi joistain tulee tuollainen tunne ja joistain ei.
Tää myös eroaa sellasesta ns. ihailusta, jos nään jonkun tosi komean miehen niin siitä ei yleensä tuu sellasta ”pakko päästä iholle” seksuaalista fiilistä vaan enemmänkin sellanen ”vau” ja siinä se.
Jännä että mikä tekee tämän eron.
Moni nainen on päältä kaunis, mutta jos ei synny tunnetasolla mitään värähdyksiä ei syty. Toiset taas sytyttää roihun välittömästi, eikä edes itse tiedä mikä iski. Olin nuorena ujo ja liiankin laskelmoiva tyttöjen suhteen. Kaikki tekemiset ja keskustelut tuli mietittyä tarkkaan. Sitten tapasin nykyisen vaimoni, enkä vieläkään tiedä mikä iski. Taisimme suudella ennenkuin puhuimme mitään. Ainakin tiedän että minä tein aloitteen. Muuta en sitten muistakaan kuin aivomyrskyn joka kulki läpi kropan. Meni yli 10v ja kolme lasta, ennenkuin aloin vasta katsomaan minkälaisen ja näköisen tytön kanssa olin naimisissa. Ihan kivalta hän näytti. Ja vieläkin vuosikymmenten jälkeen sukat pyörii jalassa suudellessa. Sitä tässä ihmetelty koko ikä.
Vähän vaihtelee oikeastaan. Yleisenä kiinnostuksena, toinen on kuin magneetti. Tekee mieli katsoa ja päästä lähelle.
Kova fyysinen vetovoima kun iskee, niin se täyttää koko kehon ja mielen.
Tuntuu, kun sähköisku löisi läpi kehon, vatsaan jää möykky ja kaikki aistit ovat ylivirittyneet. Ei ole nälkä, ei jano eikä nukuta. Odottaa vain ja toivoo, että pääsee lähelle. Se vetää kuin magneetti.
Kerran olen tällaisen kokenut poikkeuksellisen voimakkaasti, ehkä voimakkuus johtuu siitä että tunne on molemminpuolinen. Toinen osapuoli on varattu. Lipsahdettiin jo vähän kielletylle alueelle mutta siihen se jäi vaikka vaikeaa oli ja kohtaamiset täyttä tulta. Nyt on katkaistu kaikki yhteydenpito eikä nähdä vahingossakaan, muuten ei mistään tule mitään.
Nykyinen olotila on vain pohjaton ikävä ja kaipuu. Nyt ymmärrän, mitä vanha termi "lemmensairas" tarkoittaa.
Järjellä ei ole mitään sanomista tähän.
Pelkkä fyysinen vetovoima tuntuu jalkovälissä. Se voi tapahtua heti kun näkee riittävän kuuman tai söpön pakkauksen. Kun mukana on syvempiä tunteita, pelkkä näkeminen tai äänen kuuleminen saa ilon pulppuamaan pintaan. Tähän vaiheeseen meno vaatii jo hieman enemmän aikaa. Sitten pelkkä ihastuksen kohteen ääni voi saada aikaan erektion. Joskus olen tahtomattani tuijottanut liian pitkään silmiin voimatta irrottaa katsetta.
Teini-ikäisenä tein jotain harkitsematonta, mutta ei mitään kovin vakavaa. Nykyisin homma on ns. hallussa eikä sellaista enää tapahdu.
Tavallisesti pysyn sen verran etäällä ettei sellaista pääse tapahtumaan. Joskus olen rakastunut liian syvästi ja siitä koitui paljon sydänsuruja. Rakastuminen on ihana tunne mutta vaikea ellei siihen saa vastakaikua.
M 45, eksklusiivinen hetero pedofiili