Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen tilanne otsikoissa Yhdysvalloissa!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota saavat myös korkeatasoiset terveyspalvelut.

Vierailija
2/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maailman kärkiluokkaa erilaisissa vertailutilastoissa teeskentelyssä. Lisäksi suomalaiset luulee että osaansa tyytyminen on onnellisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaikki Suomi dissaajat! Heti kun rajat on taas auki, niin täältä voi ihan vapaasti ottaa ja lähteä muualle, missä kokee, että asiat on paremmin. Itse olen erityisesti tässä tilanteessa ainakin ihan helvetin tyytyväinen, että olen suomalainen.

Vierailija
4/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on maailman kärkiluokkaa erilaisissa vertailutilastoissa teeskentelyssä. Lisäksi suomalaiset luulee että osaansa tyytyminen on onnellisuutta.

Sinusta se positiivisuus säteilee. Olet varmaan myös koronapositiivinen.

Vierailija
5/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki ne halveksuu Suomea, kotimaataan, niin tervemenoa vaan muualle.

Eikä tule ikävä teitä loisijoita, meitä helpottaa kovasti kun poistutte näistä maisemista.

Tulette meille liian kalliiksi, mutta onneksi korona tasoittaa tilannetta, kaikkia tukia tiukennetaan, koska niiden saajat lisääntyvät räjähdysmäisesti koronan takia.

Tuet pienenee radikaalisti, ja olot huonenee ja kurjistuu, joten kannattaakin lähteä täältä pois.

Onneksi toimin itse alalla, jossa töitä riittää aina.

Vierailija
6/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onnellisia, että koronakaan ei tartu suomalaisiin! Positiivinen ajattelu nimittäin ehkäisee sitä! Vetovoiman laki!

Vierailija
7/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa kuinka vertailutilastoissa teeskennellään?

Vierailija
8/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on NIIN PASKA MAA, että kriisitilanteessa tänne tietenkin lennetään ylihintaisilla lentolipuilla sieltä Aurinkorannan paratiisista tänne kurjuuteen <3

Vierailija
9/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkittu tieto, luotettavat lähteet ja todennetut numerot aiheuttavat aina pahaa mieltä tietyissä piireissä.

Vierailija
10/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei pääse yrittäjät hyppimään silmille. Vielä.

Vierailija
11/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on NIIN PASKA MAA, että kriisitilanteessa tänne tietenkin lennetään ylihintaisilla lentolipuilla sieltä Aurinkorannan paratiisista tänne kurjuuteen <3

Ja maailman kovimmalla himoverotuksella ylläpidetyn maailman tehottomimman ja huonoimman terveydenhoitojärjestelmän palvelut kuitenkin kelpaavat.

Vierailija
12/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tule ikävä teitä loisijoita, meitä helpottaa kovasti kun poistutte näistä maisemista.

Tulette meille liian kalliiksi, mutta onneksi korona tasoittaa tilannetta, kaikkia tukia tiukennetaan, koska niiden saajat lisääntyvät räjähdysmäisesti koronan takia.

Tuet pienenee radikaalisti, ja olot huonenee ja kurjistuu, joten kannattaakin lähteä täältä pois.

Minä olen lähtenyt jo kauan sitten. Enkä takaisin muuttaisi vaikka maksettaisiin. Tuet Suomessa ovat vain loisijoille parempia. Normiperheitä tuetaan täällä paremmin. 

Vierailija
13/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee oikein oksennusta suuhun ja alkaa itkettämään kun tuollaisia valheita levitetään maailmanlaajuisesti CNNn toimesta.

Vierailija
14/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on onnellisuutta olla tyytyväinen siitä mitä juuri nyt on. Ei se nykytilanteeseen tyytymättömyys todellakaan aiheuta kuin sen, että keräät enemmän turhaa rojua ympärillesi, eikä silti olo parane.

Vierailija
15/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku lähettää dick picin, listan englanninkielisiä hokemia ja ne maalitusohjeet?

Vierailija
16/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki Suomi dissaajat! Heti kun rajat on taas auki, niin täältä voi ihan vapaasti ottaa ja lähteä muualle, missä kokee, että asiat on paremmin. Itse olen erityisesti tässä tilanteessa ainakin ihan helvetin tyytyväinen, että olen suomalainen.

Vaikka rajat eivät olekaan auki, niin tänne voi tulla oikeusvaltioperiaatteen, kansainvälisen sopimuksen ja arvopohjan perusteella.

Vierailija
17/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi mainittu, torille!

Vierailija
18/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naiivi ylimielisyys on aina yhtä hämmentävää.

Vierailija
19/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja omia kokemuksiani vastaava artikkeli.

Vierailija
20/45 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyyn positiivisesti vastanneet eivät osaa hahmottaa kokonaiskuvaa. Katselevat sitä onnellisuutta omasta erittäin pienestä kuplasta. Todennäköisesti samaa porukkaa joka suhtautui koronaan vähättelevästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä