Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyö = ns. työntekoa

Vierailija
22.03.2020 |

Tarkoittaa sitä että katsotaan Netflixiä ja pari kertaa päivässä vilkaistaan koneelle.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoittaja laittaa nopeasti hanat kiinni, ellei tulosta synny. Vaikka työn ohessa pystyn ihan hyvin tällä palstalla surffailemaan ja facea käytän ihan työnkin puolesta, niin kyllä tulostavoitteet ovat ihan samat kuin toimistolla ollessa.

Vierailija
22/32 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.

Mulla on etätöissä paljon raskaampaa.

Ennemmin valitsisin lähityön.

Kun et itse pääse paikanpäälle ratkaisemaan asioita, joudut soittelemaan eestaas ja selvittelemään asioita varmaan yli 300% enemmän.

Ei todellakaan ole mitään sähköpostien vilkuilua, vaan ongelmanratkaisuja.

Ennustajan ja selvä näkijän kyvyista olis hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, jos etätyöläinen esim. kirjoittaa sopimuspapereita, hoitaa asiakas/bisnespartnerikontakteja tai vaikkapa piirtää CAD- ohjelmalla, miten toimenkuva muuttuu hoidettaessa homma kotoa?

Deadlinet ovat ja pysyvät.

Ainoa ero on, että ihmisiä ei tavata kasvokkain, kuten toimistolla voi käydä.

Vierailija
24/32 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Ai.

Mulla on etätöissä paljon raskaampaa.

Ennemmin valitsisin lähityön.

Kun et itse pääse paikanpäälle ratkaisemaan asioita, joudut soittelemaan eestaas ja selvittelemään asioita varmaan yli 300% enemmän.

Ei todellakaan ole mitään sähköpostien vilkuilua, vaan ongelmanratkaisuja.

Ennustajan ja selvä näkijän kyvyista olis hyötyä.

Tule tänne mun työkaveriksi niin pääset pian todellisiin lähitöihin kääntelemään Korona-potilaita. En kyllä takaa, että sitä kestää kuin viikon pari, sitten sairastut itsekin kun altistut.

Vakavasti ottaen olisin missä tahansa muualla, kuin täällä lähitöissä. Mutta en pääse enää karkuun, kun lakikin sen jo estää. Mietin, että missä kunnossa olen vappuna, vai olenko missään. Tiedän, että mitä enemmän Koronalle altistuu, sitä kovemmin se iskee. Ei hyvältä näytä.

Vierailija
25/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Jengi yrittää täällä vakuutella olevansa ahkeria, mutta todellisuudessa juovat kaljaa sohvalla. Hirvittää ajatella, kuinka moni tekee nyt töitä kännissä ja jossain pieruverkkareissa.

Vierailija
26/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on ainakin yksityisellä sektorilla.

M23

Vierailija
27/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pidin jopa kusitauon, muuten en sitäkään. Työnteko on toki hitaampaa mutta intensiivisempää.

Vierailija
28/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se yrityksillekin iso säästö ettei tarvi suuria toimistotiloja.

Tulevaisuudessa koteihin suunnitellaan erikseen työtila, kuntosalinurkka ja VR-huone.

Etätyöt ja -opiskelu on maapallolle ihan tosi hyvä juttu!

Vierailija
29/32 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistoa ja etää sekoitelleena olen huomannut, että etänä olen huomattavasti tarkempi sen kanssa, että aika menee oikeasti työntekoon.

Vierailija
30/32 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun työpaikassani kesätuuraja tuuraa henkilöä kenelle on tullut 1 työtehtävä kuukauden aikana. Kyseinen henkilö esittää itsensä kiireisenä, tällaista se on isossa firmassa :)

Vierailija
31/32 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se monilla menee, riippuu työpaikasta.

Vierailija
32/32 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienet firmat vaatii ja seuraa että töitä on tehtävä samaan malliin etänä kuin konttorillakin.Joissain isommissa firmoissa missä pomo on toisessa kaupungissa tai maassa niin kukaan ei seuraa kuka mitäkin tekee tai tekeekö mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan