Mikä oli ensimmäinen pelikonsolisi?
Mun ensimmäinen oli 8-bittinen Nintendo eli nes. Vuosi taisi olla 1991 ja olin tuolloin 6-vuotias. Mukana tuli neljä ohjainta ja Super Mario/tetris/world cup-pelit. Kyllä oli ilo ylimmillään tuolloin.
Kommentit (30)
NES ja siitä seuraava oli pleikka ykkönen. Sit pleikka kakkonen, sit xbox, sit xbox360 ja pleikka kolmonen, nyt xboxone.
En ole koskaan koskenutkaan mihinkään konsoleihin. Olen kohta viiskymppinen.
Amiga 500 ja sitten nessi, ps1, xbox, xbox 360, ps4 ja lopuksi 1080ti ja 7700k kone.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut sellaista. Tulen köyhästä perheestä. Aloin pelaamaan tietokoneella aikuisena.
Minäkin tulen alemman luokan duunari perheestä mut mun vanhemmat ei vetänyt alkoholia tai tupakkaa. Oli aina pelit ja vippulat. Pyörin juppiperheen pojan kanssa koska vaikka oltiin köyhästä perheestä niin ajettiin silti bemareilla ja oli merkkivaatteet kun ei juotu tai tupruteltu tupankia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut sellaista. Tulen köyhästä perheestä. Aloin pelaamaan tietokoneella aikuisena.
Minäkin tulen alemman luokan duunari perheestä mut mun vanhemmat ei vetänyt alkoholia tai tupakkaa. Oli aina pelit ja vippulat. Pyörin juppiperheen pojan kanssa koska vaikka oltiin köyhästä perheestä niin ajettiin silti bemareilla ja oli merkkivaatteet kun ei juotu tai tupruteltu tupankia.
Äitin on absolutisti. On myös muita syitä, miksi perheellä voi olla vähän rahaa. Kiva kun sulla oli taloudellisesti huoleton lapsuus :)
En ole vielä hankkinut itselleni ensimmäistäkään. Suosituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitin on absolutisti. On myös muita syitä, miksi perheellä voi olla vähän rahaa. Kiva kun sulla oli taloudellisesti huoleton lapsuus :)
Sori kuulostin aika mulkulta. Asuttiin vuokralla kuitenkin varhaislapsuus...
C64-ps1-ps4-pc
Jäänyt tuo ps4 pölyttymään kun tulee pc.llä pelattua.
Sellainen, missä oli se suorilla viivoilla pelattava "tennis". Joskus 1970-luvulla.