Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ensimmäinen pelikonsolisi?

Vierailija
22.03.2020 |

Mun ensimmäinen oli 8-bittinen Nintendo eli nes. Vuosi taisi olla 1991 ja olin tuolloin 6-vuotias. Mukana tuli neljä ohjainta ja Super Mario/tetris/world cup-pelit. Kyllä oli ilo ylimmillään tuolloin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut sellaista. Tulen köyhästä perheestä. Aloin pelaamaan tietokoneella aikuisena.

Vierailija
22/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NES ja siitä seuraava oli pleikka ykkönen. Sit pleikka kakkonen, sit xbox, sit xbox360 ja pleikka kolmonen, nyt xboxone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan koskenutkaan mihinkään konsoleihin. Olen kohta viiskymppinen.

Vierailija
24/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiga 500 ja sitten nessi, ps1, xbox, xbox 360, ps4 ja lopuksi 1080ti ja 7700k kone.

Vierailija
25/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut sellaista. Tulen köyhästä perheestä. Aloin pelaamaan tietokoneella aikuisena.

Minäkin tulen alemman luokan duunari perheestä mut mun vanhemmat ei vetänyt alkoholia tai tupakkaa. Oli aina pelit ja vippulat. Pyörin juppiperheen pojan kanssa koska vaikka oltiin köyhästä perheestä niin ajettiin silti bemareilla ja oli merkkivaatteet kun ei juotu tai tupruteltu tupankia.

Vierailija
26/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tulen alemman luokan duunari perheestä mut mun vanhemmat ei vetänyt alkoholia tai tupakkaa. Oli aina pelit ja vippulat. Pyörin juppiperheen pojan kanssa koska vaikka oltiin köyhästä perheestä niin ajettiin silti bemareilla ja oli merkkivaatteet kun ei juotu tai tupruteltu tupankia.

Äitin on absolutisti. On myös muita syitä, miksi perheellä voi olla vähän rahaa. Kiva kun sulla oli taloudellisesti huoleton lapsuus :)

Vierailija
27/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä hankkinut itselleni ensimmäistäkään. Suosituksia?

Vierailija
28/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitin on absolutisti. On myös muita syitä, miksi perheellä voi olla vähän rahaa. Kiva kun sulla oli taloudellisesti huoleton lapsuus :)

Sori kuulostin aika mulkulta. Asuttiin vuokralla kuitenkin varhaislapsuus...

Vierailija
29/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

C64-ps1-ps4-pc

Jäänyt tuo ps4 pölyttymään kun tulee pc.llä pelattua.

Vierailija
30/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, missä oli se suorilla viivoilla pelattava "tennis". Joskus 1970-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän