Mikä oli ensimmäinen pelikonsolisi?
Mun ensimmäinen oli 8-bittinen Nintendo eli nes. Vuosi taisi olla 1991 ja olin tuolloin 6-vuotias. Mukana tuli neljä ohjainta ja Super Mario/tetris/world cup-pelit. Kyllä oli ilo ylimmillään tuolloin.
Kommentit (30)
Sega! Lion Kingiä ja Sonicia jne.muita pelailin paljon.
En ole koskaan pelannut millään tuommoisilla. Olen vm-84. Enkä kyllä pelaa mitään muutakaan, kännykkää yms
Konsolit on kasuaaleille. Tosipelaajat pelaa PC:llä.
Vierailija kirjoitti:
PS4 Pro
Oikeesti? Toi on mun kuudes konsoli. Et pelaillut lapsuudessa? Vai minkähän ikäinen olet.
Vierailija kirjoitti:
Totta.
70-luvulla piip-peli jolla pystyi pelaamaan simppeliä tennistä mustavalkotelkkarillakin, ei tosin ollut mutta vaan nuoremmilla pikkuserkuilla. Mikähän sen konsolin oikea nimi olikaan, kaikki sitä piip-peliksi sanoi sen piippaavan äänen takia.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pelannut millään tuommoisilla. Olen vm-84. Enkä kyllä pelaa mitään muutakaan, kännykkää yms
Höh. Olet jäänyt paljosta paitsi.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Game_%26_Watch_games#Vertical_Mul…
Ainoani: Greenhouse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS4 Pro
Oikeesti? Toi on mun kuudes konsoli. Et pelaillut lapsuudessa? Vai minkähän ikäinen olet.
Kuule ostin ekan elektroniikkapelini joskus kasarin puolessa välissä. Siitä eteenpäin 8bit, sitten Amiga, sitten PC kunnes lopulta ostin tuon pleikan ihan vain päästäkseni pelaamaan HZD:ia.
Kasibittinen Nintendo. Se oli mun serkun vanha ja saatiin se siskon kanssa joululahjaks. Se on sen verran hyvä että sen jälkeen ei oo tarvinnu mitään muuta hommatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS4 Pro
Kuule ostin ekan elektroniikkapelini joskus kasarin puolessa välissä. Siitä eteenpäin 8bit, sitten Amiga, sitten PC kunnes lopulta ostin tuon pleikan ihan vain päästäkseni pelaamaan HZD:ia.
Huippu peli!
Ensimmäinen pelikoneemme oli Super Nintendo ja ensimmäinen peli Super Mario All-Stars. Yksi suosikeistani oli Donkey Kong. Segalla suosikkini oli Sonic. Kaikki pelit on tallella vieläkin. Muistan pelanneeni sitä ennen tietokoneella jotain pelejä. Meillä oli ainakin joku laivanupotuspeli. En ole varma, oliko meillä Commodore 64.
Vierailija kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Game_%26_Watch_games#Vertical_Mul…
Ainoani: Greenhouse.
Muistin linkkisi ansiosta, että eipä se 8-bittinen nintendo ollutkaan eka masiinani. Kyllä se ensimmäinen oli linkin listasta löytyvä Super Mario Bros.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS4 Pro
Huippu peli!
Todellakin. Ja koska HZD 2 tulee todennäköisesti olemaan PS5 flagship peli, jos ei jopa heti lanseerauksessa niin PS5 tulee taloon heti kun ilmestyy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä saatte irti tällaisesta kommentoinnista...?
PS4 Pro