Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?

Vierailija
22.03.2020 |

Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.

Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.

Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.

Kommentit (412)

Vierailija
81/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palaute ja hyvät ideat töissä.

Hiljaisuus.

Saunaan illalla.

Vierailija
82/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi menkat, mutta en tarvitse särkylääkettä kramppien takia. Aina ennen olen tarvinnut. Vähän hassua, koska kuparikierukan pitäisi nimenomaan lisätä kipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa treffeille uuden tuttavuuden kanssa.

Vierailija
84/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat lenkkimaastot aurinkoisessa metsässä, peipposen liverrys ja valtoimenaan kukkivat valkovuokot!

Vierailija
85/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain tuntitehtävän valmiiksi.

Vierailija
87/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin ja mietin mutta ei tullu yhtään kivaa asiaa tältä päivältä mieleen niinnkerron eiliseltä. Olin lasten kanssa pihalla ja naapurin mies oli myös lapsensa kanssa ja meillä oli tosi kivat keskustelut. Tuntui ekan kerran että silläkin oli oikeasti kivaa mun seurassa ja ajatteli että oli myös kivaa.

Vierailija
88/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni sai työpaikan. Hänellä on ollut paljon vaikeuksia, ja nyt kun muu maailma mustenee, hänen onnensa tuntuu erityisen hyvältä.

Vierailija
89/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiartistin uusi levy tullut just ulos. Ja sanoituksetkin sopii niin hyvin tähän karanteeniaikaan

The city's cold and empty, no one's around to judge me...

Vierailija
90/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttaa se että minulla on edelleen töitä niin paljon kuin jaksan tehdä, ja rahat peruutetusta matkasta tulossa.

Vierailija
91/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lohdutti tieto, että korona ei leviäkään ihmisen puhuessa aerosoleista. Joudun työkseni kohtaamaan kaikenlaisia ihmisiä ja hengittämään samaa ilmaa, mutta kohtaamiset ovat aika lyhyitä. Isoin riski taitavat ollakin työkaverit, joiden kanssa jaetaan samat tilat ja ollaan tunteja samoissa tiloissa :( Mutta siihen asiaan suojautumiseen voi enemmän itse vaikuttaa, kuin ilmaan, jota hengittää.

Vierailija
92/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen eläkeikää lähestyvä opettaja piti tänään hienoja etäopetustunteja. Opetellut nyt viikon aikana kaikki uudet systeemit ja nyt sujuu.

Vierailija
93/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin olla ulkona paljon ja muutenkin mieliala pysynyt ihan hyvänä. Menen kohta saunaan ja se myös on aina mukava hetki.

Vierailija
94/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen 2. ja 3. koronaviruskuolema ja se, että kriisi alkaa olla päällä lomiltapalaajien takia tietenkin. 

t. av-mamma

Vierailija
95/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nougat-jäätelö ja klassinen musiikki.

Vierailija
96/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenmaan eristäminen.

T.Kainuulainen

Vierailija
97/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ilahdutti se, että löysin tämän ihanan ketjun.Vaikka mielentilani oli aika hyvä niin näitä kommenteja lukiessa se parani entisestään.Kiitos ap ja kaikki muutkin ilon tuojat!

Vierailija
98/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube pelastaa minut aina, kun tylsyys iskee.

Vierailija
99/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempiartistin uusi levy tullut just ulos. Ja sanoituksetkin sopii niin hyvin tähän karanteeniaikaan

The city's cold and empty, no one's around to judge me...

Tämä biisi on kyllä kiva ja sen kuulin yhdestä mainoksessa ja selvitin sen jälkeen mikä biisi kyseessä. Minuakin auttaa musiikki paljon ja huomaan kuuntelevani sellaisia iloisempia nopeita biisejä ja piristävät, vaikka muuten tykkäänkin lähes kaikesta musiikista.

Vierailija
100/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelin linnunpöntön pihapuuhun ja näin aamulla sinitiaisen tutkailemassa reiän luona ja kävi sisällä tutustumassa ehkä tulevan perheensä yksiöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi