Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?

Vierailija
22.03.2020 |

Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.

Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.

Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.

Kommentit (412)

Vierailija
121/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinivuokot kukassa ja kevään ensimmäinen sitruunaperhonen. näin Espoossa.

Vierailija
122/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ja uudet lenkkarit sai hyvälle tuulelle. Tuleva monen viikon lomautus ilahduttaa (en olisi uskonut tätä sanovani ikinä aiemmin), suorastaan riemastuttaa. Pääsen pois asiakaspalvelutyöstä, jakuvasta koronapelosta, kiukkuisista, röhivistä asiakkaista. Saan pitää etäkoulua lapsilleni lomautettuna. Rahallisesti häviän, mutta lomautettuna on aikaa tehdä itse ruokia, juosta tarjousten perässä ja ulkoilla itseni pirteämmäksi. Ihana kevät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätaurinko. Lintujen laulu avoimesta ikkunasta. Uusi, kiiltävä ja tasainen ruskea väri hiuksissa kamalien harmaiden sijaan. Jimmy Choon Jimmy Choo Floral -tuoksu käsivarsissa ja kaulalla. Nean Some Say -biisi

(näkyy olevan ladattu YouTubeen viime syksynä, mutta minä löysin biisin vasta pari viikkoa sitten). Lidlin rahkataskut kahvin kanssa.

Vierailija
124/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen osallistui luokan Meet-tapaamiseen ja näki opettajansa ja luokkakavereita. Istui kokouksessa hyvin tärkeän näköisenä. Liikuttavaa!

Vierailija
125/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kaapistani hupparin, jonka muistin sotkeneeni maalilla. Vaan eihän tässä ole kuin yksi ihan pieni tahra hihassa. Eli ei haittaa!

Vierailija
126/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka ilahdutti. Mun kissalla oli ollut jo päiviä vatsa kovalla, papanamaista kovaa ulostetta. Nyt ei ollut kakannut ollenkaan kahteen vuorokauteen. Kissa käyttäytyikin levottomasti. Olin huolissani mahdollisesta suolitukoksesta. Tänään aamulla heräsin mojovaan paskanhajuun ja ilahduin suuresti nähdessäni valtavan hyväkoostumuksellisen kakkapötkön hiekkalaatikossa! 

Vierailija
127/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen ja superkiitollinen, että saan olla mieheni kanssa tässä terveyskeskuksen saattohoitohuoneessa. Huone on kaiken lisäksi valoisa, kaunis ja levollinen.

Virtuaalihalaus! Lohtua ja lämpöä!

Vierailija
128/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ❤

Vierailija
129/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko.Kukkapenkistä puskevat tulppaanit ja palaavien kurkien äänet:)

Vierailija
130/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin ilma, ostin pullon samppanjaa ja valtavan kukan. Tulee 50v päivät halvaks kun ei tarvii vieraita kestitä :D

Vierailija
131/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraamani tyttö lähetti uuden videon.

132/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vauva sai tänään nimen 👶

Vierailija
133/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakka ilahdutti. Mun kissalla oli ollut jo päiviä vatsa kovalla, papanamaista kovaa ulostetta. Nyt ei ollut kakannut ollenkaan kahteen vuorokauteen. Kissa käyttäytyikin levottomasti. Olin huolissani mahdollisesta suolitukoksesta. Tänään aamulla heräsin mojovaan paskanhajuun ja ilahduin suuresti nähdessäni valtavan hyväkoostumuksellisen kakkapötkön hiekkalaatikossa! 

Tiedän tunteen!! Ilostuin puolestasi!!

Vierailija
134/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpaiste ja kaunis linnunlaulu... kuin musiikkia korville. Se että kun pääsee ulos raittiiseen ilmaan ulkoilemaan.

Vierailija
135/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin ilma, ostin pullon samppanjaa ja valtavan kukan. Tulee 50v päivät halvaks kun ei tarvii vieraita kestitä :D

Onnittelut! tv 50+

Vierailija
136/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauniisti te kirjoititte kohtaan: mikä harmittaa koronassa eniten? Suurin osa kaipasi läheisiään 💖.

Ihmiset ovat kekseliäitä ja auttavia näinä outoina aikoina. Eli ei niin paljon pahaa ettei jotain hyvääkin.

Vierailija
137/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso toi lasillisen punaviiniä lukemissessiooni. Kertoi rakastavansa minua - yhä ja edelleenkin, näin neljänkymmenen vuoden jälkeenkin. Oi, onnellinen minä. 

Vierailija
138/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia. Kaivattu vapaapäivä. Ratsastus joka oli alkuun sähellystä, mut sain hevosen rauhoittumaan ja oli tosi hieno:)

Kävin hyvällä lounaalla ja söin, liikaakin... ehkä sentakia nukahdin päikkäreille.

Hyvin sujunut kotitreeni ja lähdin vielä kävelyllekin kun aurinko ei antanut pysyä sisällä. Kohta tulee miesystävä kylään. Ihana päivä!

Vierailija
139/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilla oli aikaa ja halua pelata mun kanssa. Kivaa tekemistä kotipäivänä.

Vierailija
140/412 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruohosipulit heräilemässä talven jälkeen puutarhassa. Mansikan rönsyjä löytyi monta, siirrän ne kun säät lämpenee.