G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?
Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.
Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.
Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.
Kommentit (412)
Aurinko ja uudet lenkkarit sai hyvälle tuulelle. Tuleva monen viikon lomautus ilahduttaa (en olisi uskonut tätä sanovani ikinä aiemmin), suorastaan riemastuttaa. Pääsen pois asiakaspalvelutyöstä, jakuvasta koronapelosta, kiukkuisista, röhivistä asiakkaista. Saan pitää etäkoulua lapsilleni lomautettuna. Rahallisesti häviän, mutta lomautettuna on aikaa tehdä itse ruokia, juosta tarjousten perässä ja ulkoilla itseni pirteämmäksi. Ihana kevät!
Kevätaurinko. Lintujen laulu avoimesta ikkunasta. Uusi, kiiltävä ja tasainen ruskea väri hiuksissa kamalien harmaiden sijaan. Jimmy Choon Jimmy Choo Floral -tuoksu käsivarsissa ja kaulalla. Nean Some Say -biisi
(näkyy olevan ladattu YouTubeen viime syksynä, mutta minä löysin biisin vasta pari viikkoa sitten). Lidlin rahkataskut kahvin kanssa.Ekaluokkalainen osallistui luokan Meet-tapaamiseen ja näki opettajansa ja luokkakavereita. Istui kokouksessa hyvin tärkeän näköisenä. Liikuttavaa!
Löysin kaapistani hupparin, jonka muistin sotkeneeni maalilla. Vaan eihän tässä ole kuin yksi ihan pieni tahra hihassa. Eli ei haittaa!
Kakka ilahdutti. Mun kissalla oli ollut jo päiviä vatsa kovalla, papanamaista kovaa ulostetta. Nyt ei ollut kakannut ollenkaan kahteen vuorokauteen. Kissa käyttäytyikin levottomasti. Olin huolissani mahdollisesta suolitukoksesta. Tänään aamulla heräsin mojovaan paskanhajuun ja ilahduin suuresti nähdessäni valtavan hyväkoostumuksellisen kakkapötkön hiekkalaatikossa!
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen ja superkiitollinen, että saan olla mieheni kanssa tässä terveyskeskuksen saattohoitohuoneessa. Huone on kaiken lisäksi valoisa, kaunis ja levollinen.
Virtuaalihalaus! Lohtua ja lämpöä!
Aurinko.Kukkapenkistä puskevat tulppaanit ja palaavien kurkien äänet:)
Lämmin ilma, ostin pullon samppanjaa ja valtavan kukan. Tulee 50v päivät halvaks kun ei tarvii vieraita kestitä :D
Seuraamani tyttö lähetti uuden videon.
Veljen vauva sai tänään nimen 👶
Vierailija kirjoitti:
Kakka ilahdutti. Mun kissalla oli ollut jo päiviä vatsa kovalla, papanamaista kovaa ulostetta. Nyt ei ollut kakannut ollenkaan kahteen vuorokauteen. Kissa käyttäytyikin levottomasti. Olin huolissani mahdollisesta suolitukoksesta. Tänään aamulla heräsin mojovaan paskanhajuun ja ilahduin suuresti nähdessäni valtavan hyväkoostumuksellisen kakkapötkön hiekkalaatikossa!
Tiedän tunteen!! Ilostuin puolestasi!!
Auringonpaiste ja kaunis linnunlaulu... kuin musiikkia korville. Se että kun pääsee ulos raittiiseen ilmaan ulkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin ilma, ostin pullon samppanjaa ja valtavan kukan. Tulee 50v päivät halvaks kun ei tarvii vieraita kestitä :D
Onnittelut! tv 50+
Kuinka kauniisti te kirjoititte kohtaan: mikä harmittaa koronassa eniten? Suurin osa kaipasi läheisiään 💖.
Ihmiset ovat kekseliäitä ja auttavia näinä outoina aikoina. Eli ei niin paljon pahaa ettei jotain hyvääkin.
Puoliso toi lasillisen punaviiniä lukemissessiooni. Kertoi rakastavansa minua - yhä ja edelleenkin, näin neljänkymmenen vuoden jälkeenkin. Oi, onnellinen minä.
Moni asia. Kaivattu vapaapäivä. Ratsastus joka oli alkuun sähellystä, mut sain hevosen rauhoittumaan ja oli tosi hieno:)
Kävin hyvällä lounaalla ja söin, liikaakin... ehkä sentakia nukahdin päikkäreille.
Hyvin sujunut kotitreeni ja lähdin vielä kävelyllekin kun aurinko ei antanut pysyä sisällä. Kohta tulee miesystävä kylään. Ihana päivä!
Kavereilla oli aikaa ja halua pelata mun kanssa. Kivaa tekemistä kotipäivänä.
Ruohosipulit heräilemässä talven jälkeen puutarhassa. Mansikan rönsyjä löytyi monta, siirrän ne kun säät lämpenee.
Sinivuokot kukassa ja kevään ensimmäinen sitruunaperhonen. näin Espoossa.