Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?

Vierailija
22.03.2020 |

Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.

Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.

Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.

Kommentit (412)

Vierailija
61/412 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taaperoni oppi tänään uuden sanan. Tompu. Ok, ei ihan ole oikein se, mutta ymmärsimme kyllä, mitä hän tarkoittaa, koska samalla nauraa harvahampaisella suulla ja järsii tomaattia. Tompuhan se 😁

Minunkin taaperoni oppi uuden sanan järsiessään porkkanaa: Muu.

Onhan muu joku sana? 😂

Mulle? Minä? Mä? 😍

-Otatko vielä muuta?  Meillä vauveli toisti:- Muu, muu! kun halusi muuta ruokaa!

Hyviä arvauksia kaikki. Pitäisi joskus tehdä se vauva-suomi-vauva sanakirja.

Ette muuten arvaa, mitä tarkoittaa rali-rali... ?

Ap

Auto? Koliseva kuorma-auto?

Ei, mutta arvasit lähelle, sana liittyy ääneen. Se oli kuopukseni nimitys hanasta valuvalle vedelle.

Ap

Vierailija
62/412 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ilahduttanut:

- auringonpaiste

- ulkoilu lasten kanssa

- whatsapp-keskustelut kavereiden kanssa

- äiti soitti - ovat terveinä

- hyvä ruoka

- lapset leipovat korvapuusteja juuri nyt

- hyviä kirjoja yöpöydällä. Aion lukea tänään.

- illalla tulee kaksi lempisarjaa

- se ajatus, että ei tarvitse käyttää työmatkaan tunteja ensi viikolla, koska voin tehdä etänä tässä poikkeustilanteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/412 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ilahduttanut:

- auringonpaiste

- ulkoilu lasten kanssa

- whatsapp-keskustelut kavereiden kanssa

- äiti soitti - ovat terveinä

- hyvä ruoka

- lapset leipovat korvapuusteja juuri nyt

- hyviä kirjoja yöpöydällä. Aion lukea tänään.

- illalla tulee kaksi lempisarjaa

- se ajatus, että ei tarvitse käyttää työmatkaan tunteja ensi viikolla, koska voin tehdä etänä tässä poikkeustilanteessa

Taivahan tosi, että työmatkasta ja työtällinkiin laittautumisesta säästyy rutkasti aikaa! Ehdin tällä viikolla joka päivä tehdä tavallista tehokkaammin töitä JA pestä pyykkiä, käydä kaupassa ja kävelylenkillä.

Tsemppiä niille urheille, jotka joutuvat menemään työpaikalle! Teette tärkeää työtä.

Ap, joka sai siivouksen tehtyä ja odottaa saunaan pääsyä

Vierailija
64/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
65/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että aamulla töihin mennessä ei ole ruuhkaa (karanteeniajan hyviä puolia). Töissä ei vaatimustaso ole entisenlainen. Pomo on etänä. Minulla ylipäätään ON vielä töitä, monella ei enää/kohta ole.

Kevät etenee.

Vierailija
66/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus. Lomautus.

Heräsin klo 5.36 ja totesin, ettei tarvitse muuta kuin jatkaa unia.

Heräsin uudelleen klo 8.23 todeten edelleenkin, ettei tarvitse muuta kun pelata Candy Crushia.

Vierailija
67/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin siihen, kun kissa kehräsi vieressäni <3

Aurinko paistaa ja lämmittää ihanasti.

Vierailija
68/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Omien lasten päivittäiset hymyt, suukot ja nauru. Aviomies, se miten hän aina jaksaa tsempata. Auringonpaiste ja Jumala + rukouksen voima :)

Vierailija
69/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui jo perjantaina, mutta minun vaimoni halusi Netflixin päälle vielä HBO:n ja minä sanoin että tilataan pois, jos minä saan aivan vapaasti ja lupaa kysymättä käpälöidä hänen tissejään kunnes karanteeni on ohi. Long story short: minulla on tänäkin aamuna ollut kädet enemmän vaimon paidan alla kuin esillä.

Vierailija
70/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen sää, vaikka tuulla voisi vähemmän.

Vierailija
71/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaperoni oppi tänään uuden sanan. Tompu. Ok, ei ihan ole oikein se, mutta ymmärsimme kyllä, mitä hän tarkoittaa, koska samalla nauraa harvahampaisella suulla ja järsii tomaattia. Tompuhan se 😁

Oii, miten ihana hetki. Pieni harvahampainen hetkessä eläjä :)

Vierailija
72/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja huomasin että pystyn tilaamaan turkinpippureita meidän nettikaupasta. 

Vierailija
73/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapsutin 4 tuttua koiraa, jotka tuli vastaan kävelyllä. :3

74/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Aamulenkki metsäpoluilla. Suomalainen metsämaisema.

-Erityisen hyvän makuinen aamukahvi.

-Chuck Norris -vitsi Prinssi Charlesin koronatartunta-ketjussa. Mukava piristys vakavien asioiden keskellä. Terkut kirjoittajalle!

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
75/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joshua Bell: Vivaldi, Neljä vuodenaikaa, Kevät.

Vierailija
76/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapsutin 4 tuttua koiraa, jotka tuli vastaan kävelyllä. :3

Etkö yhtään miettinyt jos muiden ihmisten koronaysköskädet on rapsuttanut samoja koiria kanssa. Tai edes yhtä niistä. T:hysteerinen

Vierailija
77/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettiin lasten kanssa taukojumppa töistä ja opiskelusta aurinkoisella takapihalla. Tehtiin haaraperushyppelyitä, kyykkyjä ja juostiin. Kaikkia nauratti jostain syystä kauheasti, oli vaan niin hauskaa ja ihanaa.

Vierailija
78/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ilahdutti

- taas yksi savuton päivä lisää. Olen niin onnellinen, kun lopetin tupakoinnin. Nyt 2 kk polttamatta!

- tein kotijumpan, ihanaa kun henki kulkee ja tunnen itseni terveeksi, liittyy vahvasti edelliseen kohtaan

- kävin lenkillä, näin joutsenia

- kissa lösähti syliin nukkumaan

- sain aloitettua saunan pintaremontin (mutta milloin saankaan sen päätökseen...)

- olen ilmeisesti päässyt yli erosta: ei tunnu enää pahalta toisen tekemiset ja tekemättä jättämiset, olen jopa iloinen hänen puolestaan

- töitä on normaalisti

Vierailija
79/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui jo perjantaina, mutta minun vaimoni halusi Netflixin päälle vielä HBO:n ja minä sanoin että tilataan pois, jos minä saan aivan vapaasti ja lupaa kysymättä käpälöidä hänen tissejään kunnes karanteeni on ohi. Long story short: minulla on tänäkin aamuna ollut kädet enemmän vaimon paidan alla kuin esillä.

Minä vaadin joka päivä miestäni silittelemään tissejäni aamuin illoin. Sitä vartenhan minulla on mies. Innokkaasti kyllä hyväileekin. Vaimo.

Vierailija
80/412 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 2,5 kg karanteeniaikana. Jatkan vielä kilon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä