G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?
Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.
Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.
Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.
Kommentit (412)
Tänään on ilahduttanut:
- auringonpaiste
- ulkoilu lasten kanssa
- whatsapp-keskustelut kavereiden kanssa
- äiti soitti - ovat terveinä
- hyvä ruoka
- lapset leipovat korvapuusteja juuri nyt
- hyviä kirjoja yöpöydällä. Aion lukea tänään.
- illalla tulee kaksi lempisarjaa
- se ajatus, että ei tarvitse käyttää työmatkaan tunteja ensi viikolla, koska voin tehdä etänä tässä poikkeustilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ilahduttanut:
- auringonpaiste
- ulkoilu lasten kanssa
- whatsapp-keskustelut kavereiden kanssa
- äiti soitti - ovat terveinä
- hyvä ruoka
- lapset leipovat korvapuusteja juuri nyt
- hyviä kirjoja yöpöydällä. Aion lukea tänään.
- illalla tulee kaksi lempisarjaa
- se ajatus, että ei tarvitse käyttää työmatkaan tunteja ensi viikolla, koska voin tehdä etänä tässä poikkeustilanteessa
Taivahan tosi, että työmatkasta ja työtällinkiin laittautumisesta säästyy rutkasti aikaa! Ehdin tällä viikolla joka päivä tehdä tavallista tehokkaammin töitä JA pestä pyykkiä, käydä kaupassa ja kävelylenkillä.
Tsemppiä niille urheille, jotka joutuvat menemään työpaikalle! Teette tärkeää työtä.
Ap, joka sai siivouksen tehtyä ja odottaa saunaan pääsyä
Se, että aamulla töihin mennessä ei ole ruuhkaa (karanteeniajan hyviä puolia). Töissä ei vaatimustaso ole entisenlainen. Pomo on etänä. Minulla ylipäätään ON vielä töitä, monella ei enää/kohta ole.
Kevät etenee.
Hiljaisuus. Lomautus.
Heräsin klo 5.36 ja totesin, ettei tarvitse muuta kuin jatkaa unia.
Heräsin uudelleen klo 8.23 todeten edelleenkin, ettei tarvitse muuta kun pelata Candy Crushia.
Heräsin siihen, kun kissa kehräsi vieressäni <3
Aurinko paistaa ja lämmittää ihanasti.
Lapset. Omien lasten päivittäiset hymyt, suukot ja nauru. Aviomies, se miten hän aina jaksaa tsempata. Auringonpaiste ja Jumala + rukouksen voima :)
Tämä tapahtui jo perjantaina, mutta minun vaimoni halusi Netflixin päälle vielä HBO:n ja minä sanoin että tilataan pois, jos minä saan aivan vapaasti ja lupaa kysymättä käpälöidä hänen tissejään kunnes karanteeni on ohi. Long story short: minulla on tänäkin aamuna ollut kädet enemmän vaimon paidan alla kuin esillä.
Aurinkoinen sää, vaikka tuulla voisi vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Taaperoni oppi tänään uuden sanan. Tompu. Ok, ei ihan ole oikein se, mutta ymmärsimme kyllä, mitä hän tarkoittaa, koska samalla nauraa harvahampaisella suulla ja järsii tomaattia. Tompuhan se 😁
Oii, miten ihana hetki. Pieni harvahampainen hetkessä eläjä :)
Asun ulkomailla ja huomasin että pystyn tilaamaan turkinpippureita meidän nettikaupasta.
Rapsutin 4 tuttua koiraa, jotka tuli vastaan kävelyllä. :3
-Aamulenkki metsäpoluilla. Suomalainen metsämaisema.
-Erityisen hyvän makuinen aamukahvi.
-Chuck Norris -vitsi Prinssi Charlesin koronatartunta-ketjussa. Mukava piristys vakavien asioiden keskellä. Terkut kirjoittajalle!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Joshua Bell: Vivaldi, Neljä vuodenaikaa, Kevät.
Vierailija kirjoitti:
Rapsutin 4 tuttua koiraa, jotka tuli vastaan kävelyllä. :3
Etkö yhtään miettinyt jos muiden ihmisten koronaysköskädet on rapsuttanut samoja koiria kanssa. Tai edes yhtä niistä. T:hysteerinen
Pidettiin lasten kanssa taukojumppa töistä ja opiskelusta aurinkoisella takapihalla. Tehtiin haaraperushyppelyitä, kyykkyjä ja juostiin. Kaikkia nauratti jostain syystä kauheasti, oli vaan niin hauskaa ja ihanaa.
Tänään ilahdutti
- taas yksi savuton päivä lisää. Olen niin onnellinen, kun lopetin tupakoinnin. Nyt 2 kk polttamatta!
- tein kotijumpan, ihanaa kun henki kulkee ja tunnen itseni terveeksi, liittyy vahvasti edelliseen kohtaan
- kävin lenkillä, näin joutsenia
- kissa lösähti syliin nukkumaan
- sain aloitettua saunan pintaremontin (mutta milloin saankaan sen päätökseen...)
- olen ilmeisesti päässyt yli erosta: ei tunnu enää pahalta toisen tekemiset ja tekemättä jättämiset, olen jopa iloinen hänen puolestaan
- töitä on normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui jo perjantaina, mutta minun vaimoni halusi Netflixin päälle vielä HBO:n ja minä sanoin että tilataan pois, jos minä saan aivan vapaasti ja lupaa kysymättä käpälöidä hänen tissejään kunnes karanteeni on ohi. Long story short: minulla on tänäkin aamuna ollut kädet enemmän vaimon paidan alla kuin esillä.
Minä vaadin joka päivä miestäni silittelemään tissejäni aamuin illoin. Sitä vartenhan minulla on mies. Innokkaasti kyllä hyväileekin. Vaimo.
Olen laihtunut 2,5 kg karanteeniaikana. Jatkan vielä kilon.
Ei, mutta arvasit lähelle, sana liittyy ääneen. Se oli kuopukseni nimitys hanasta valuvalle vedelle.
Ap