G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?
Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.
Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.
Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.
Kommentit (412)
Rakkaan ihmisen whatsapp viesti, kirjoitti rakastavansa minua.
Ostin lipun teatteriin, juttelin uudehkon naapurin ja tämän kaverin kanssa, tein hyvää punajuuripyörykkäpastaa (olen laiska kokki) ja sain palautettua kasan pulloja ja tölkkejä jotka olen aina kaupassa käydessä unohtanut palauttaa viimeisen parin viikon ajan.
Nauruksi meni kun moitin miehen tavaroita kylppärissä. Oli partahöylä altaan reunalla, kun tavallisesti sitä ei näy.
Laskettiin kaikki purkit ja tavarat.
Miehen tavarat
Kylppärissä 1, suihkusaippua
WC 5, partavaahto, partahöylä, hammasharja, hammastahnatuubi, nenäkarvatrimmeri.
Minun
Kylppäri 42,
Wc 178
Olenko hamsteri?
Kävin portaissa urheilemassa ja prätkäajelulla. Kaunis päivä.
Aurinkoinen syyspäivä. Tehtiin yhdessä puutarhatöitä hissukseen ei mitään kiirettä. Juteltiin satunnaisten ohikulkijoiden kanssa, rapsuteltiin koiria ja siliteltiin pihalle ilmaantuvia kissoja. Katseltiin muuttolintujen kokoontumista, paistettiin patonkeja ja makkaraa. Saunottiin.
Täysi kymppi.
Tein kolme kävelylenkkiä ja istuin pihassa. Ulkona yhteensä 4.5 tuntia. Olo oli hyvä ja rauhallinen koko päivän. Pelastin kolme perhosentoukkaa tieltä. Söpöjä karvakeriä :) Nyt musiikkia koko ilta ja ehkä jokin uusi biisi taas löytyisi. Sain myös siivottua kunnolla pitkästä aikaa. Tänään ollut ihan hyvä päivä kyllä.
Kaupasta tänään tarpeet huomista jauhelihapastaa varten. Pitkästä aikaa teen ja runsaasti valkosipulia. Pysyypähän virukset (ja vampyyrit) loitolla...😉😉😉
Olin mukana AV:n Porvoo - Munsalan lennolla. Todella mukava reissu, ei ollut yhtään nillittäjää matkassa.
Söin suklaata ja join samalla kahvia pihalla. Aurinko paistaa ja vieläkin näin kivan lämmintä ulkona. Ei uskoisi, että on kohta lokakuu.
SE kun patteriautojen menekki on hiipunut. VW sulkee tehtaitaan huonon menekin vuoksi. Ei auta edes lehdistön ja tiedotusvälineiden aivopesu!
Vierailija kirjoitti:
Söin suklaata ja join samalla kahvia pihalla. Aurinko paistaa ja vieläkin näin kivan lämmintä ulkona. Ei uskoisi, että on kohta lokakuu.
Sori mutta suklaata ei saa pilata millään kahvinlitkuilla 🤮
Alaisten kehut onnistuneesta projektin johdosta. Saatiin maaliin aika vaativa projekti, jossa jokainen tunsi olevansa tärkeä palanen ja kaikki tuli kuulluksi.
Yleensä jotain napinaa kuuluu aina, mutta tällä kertaa kaikki oli tyytyväisiä ja kehuivat minua hyvän ilmapiirin luomisesta ja oikein kohdennetuista resursseista.
Kun mies taas kerran toi huikean kanttarelli saaliin metsästä. Ollaan kuukausikaupalla joka päivä syöty perunaa ja kanttarellikastiketta. Ei kyllästytä lainkaan. Öklöttää ajatella jotain jauheliha ruokaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään.
Onnea teille kun seksi sujuu 👍 meillä ikävä kyllä loppunut jo noin 10 vuotta sitten N60 🙁
Tuhosin vahingossa asiakkaan passin. Olisi voinut tulla vaikka potkut, mutta esimies ei edes huutanut. Asikaskaan ei tarvitse passia onneksi nyt lähipäivinä. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. En muista koska viimeksi jokin asia olisi ilahduttanut minua. Minulla on koko ajan henkisesti paha olla lääkityksestä huolimatta ja olen menettänyt kykyni tuntea mitään hyviä tunteita kuten iloa, onnea tai rakkautta. Jäljelle ovat jääneet vain pahat tunteet jotka valtaavat sieluni. Siis esim. pelko, viha, katkeruus, suru ja toivottomuus. Päällimmäisenä tunteena on on jo pitkään ollut toive kuolemasta.
Kuule toivoa on! Hae apua esim. julkiselta puolelta psyk.mieliala poliklinikalta josta itse sain apua, oikean diagnoosin ja oikeat lääkkeet. Myös miel.terv. vertaistuesta saa apua ja hyviä ystäviä. Älä jää yksin, toivoa on.
Voitin PAF:fin nettipelissä 2400 euroa. Pelasti kyllä koko talouden.
Vierailija kirjoitti:
Taas jäi persusaatana kiinni veronmaksajien rahojen väärinkäytöstä. Joakim valehtelija vigelius, saastapersu. Nuo persut joutaisi kaikki muiluttaa saastuneeseen itämereen.
No ei, Itämeri saastuisi. Eikö persut voisi kaasuttaa leireillä, eikös ne kovasti tykkää sellaisesta?
Sain käveltyä 14500 askelta. Upea aurinkoinen päivä.