G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?
Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.
Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.
Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.
Kommentit (412)
Huomenna alkaa neljän viikon kesäloma! On kesä ja lämmintä. :)
On perjantai. Aurinko paistaa, muttei murhahelle. Mustikat on kypsiä. Kesäkukat kukkii kauneimmillaan. On maukasta kauraleipää. Illalla grillausta. Kattoremontti etenee mukavasti... siinähän sitä näin alkuun.🍅
Ihana, ihana miljoonasade . . . Luonto kiittää
LOMA alkaa parin päivän päästä. Se on hyvä asia, saa levätä ja nukkua ja lukea ja nukkua ja nukkua. Koitan unohtaa ikävät asiat hetkeksi ja myös olla riitelemättä miehen kanssa.
Puhuin puhelimessa kaverini kanssa ja välillä nauroimme. Siitä jäi hyvä mieli.
Oltiin koko perhe peräkonttikirppiksellä myymässä turhia tavaroita pois. Kauppa kävi mukavasti ja kodin kaapit siistiytyy.
Sade. Ihana, kaivattu hellehelvetin päätös. Nukuin autuaana päikkärit ulkona markiisin alla ropinaa aikani kuunneltuani. Illalla lämmitin saunan ja sytyttelin kynttilöitä. Saunoin pitkän kaavan mukaan.
Vaihdoin lemmikkieläimelle pohjamateriaalin.
Metsässä oli taas niin kaunista.
Hetkessä eläminen, tyytyväisyys ja kaikesta kiitollinen mieli.
Mäyräkoira tuli ja painoi päänsä vasten kaulaani ja "hymisteli" omaa erikoisääntään, joka on vain minulle varattu kiintymyksenosoituksiin.
Lapsen vieraalta saama hyvä palaute. Lapsen ilo ja taito harrastuksensa parissa. Kiva kirja.
Sade, mustikat, pihasauna, hyvä ruoka...
Ilahduttaa tieto siitä, että poika pääsee ensimmäiselle lomalle armeijasta. Kuukauden ovat olleet putkeen ja nyt olisi ensimmäinen loma.
t. isä
Olen pahoillani negatiivisuudestani mutta en pysty muistamaan mitään mikä olisi ilahduttanut minua. Millonkaan. Se ei ole kuitenkaan teiltä muilta pois millään tavalla.
Mukava metsäretki, hirvikärpäsiä kymmenkunta, mut myös mustikoita ja kantarellia.
Oli ihana päivä toisessa kaupungissa asuvan miesystävän kanssa. Paljon seksiä ja hyvänä pitämistä, hauskoja keskusteluja, yhdessä kokkausta ja ulkoilua. Aurinko paistoi kauniisti ja oli vielä lisäksi erityisen good hair day :D
Olin kävelyllä ja vastaan tullut nainen hymyili minulle suloisesti…ei tuota usein tapahdu kun olen jo 61v vanha äijä…..
Kävin eilen Pulkkilan harjulla viilenemässä. Ihanat aallot ja tuuli. Laiturilla istuin ja haaveilin. Tänään siskon mökille synttäreille. Järven rantaan. Laiturilla uittelen varpaita...