Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?

Vierailija
22.03.2020 |

Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.

Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.

Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.

Kommentit (412)

Vierailija
321/412 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa nähdä ihmisten taas hymyilevän :)

Sama😉😊😙

Näin juhannuksena kaksi siskoa ja muita tuttuja syksyn jälkeen eka kertaa - ulkosalla. Ne jutut, ne muistelut ilahduttaa vieläkin.

Kuuskymmppisenä on tosi hauskaa muistella lapsuutta, leikkejä, kinasteluja, perunamaan kitkemistä... nuoruuden lavatansseja ja keskiolutkuppiloita, ravintoloita, joissa hovimestari saattoi pöytään ja otti ekan tilauksen: sininen enkeli...

Tänään ilahduttaa myös luontoretki: maariankämmekkää, talvikkia... kamera mukana

Vierailija
322/412 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä tulee monista viesteistä sellainen lapsuuteni (70-liku) pyhäpäivän tunnelma. En ole ajattellutkasn että ihmiset vieläkin käy metsässä kävelyllä, ja juovat sitten sennpäälle kahvia, ja kakkua.

Olen varmaan ihan vieraantunut sellaisesta leppoisasta elämästä..

Lähinnä mua kait ilahduttaa että lomaa on vielä jäljellä, ja että juhannuksen vieraat lähtivät jo, ja että juhannuksen krapula alkaa luultavasti tänään jo olla takanapäin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/412 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkakeisarien valitus "liian hyvästä" sadosta. Maanviljelys ei ole koskaan Suomessa kannattanut, mutta silti maatalousyrittäjät sillä vuosi vuodelta satojen tuhansien € tulot per plataasi vetävät. Voi voi kun on pienet tulot, pitää saada valtiolta muutama milli satotappiokorvauksia ja muita tukiaisia. Hyvä, että maajussit muistuttavat näin mansikka-aikaan, miksi rehellisen veronmaksajan ei pidä (kotimaisia) mansikoita ostaa!

Vierailija
324/412 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilahduttaa, jos vaikka jo tänään pääsis lääkäriin näyttämään punkinpuremasta tullutta rengasmaista ihottumaa ja sais siihen borrelioositartuntaan antibioottikuurin.

Vierailija
325/412 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työtuoli. Ostin sellaisen käytettynä eilen. On tosi mukava. Olen vähitellen varustanut itselleni kotitoimistoa ja aion jatkossakin olla niin usein kotitöissä kuin mahdollista.

Ja nyt kun on hyvä kone, uusi pehmeästi kirjoittava lähes äänetön näppis ja siisti pöytä ja mukava työtuoli, niin taidanpa nostaa yhden oman pöytälaatikkoprojektin taas työpöytäprojektiksi, kun muutkin esteet ovat sen edestä poistuneet.

Vierailija
326/412 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kirppikseltä sarjakuva-albumin sarjasta jota kerään. En ole pitkään aikaan löytänyt siitä uusia osia.

Lisäksi tällä hetkellä mieltäni piristää orastava suunnitelma käppäillä pian kauppaan hakemaan kunnon herkkuerä, jonka voin myöhäisillasta mässyttää menemään jonkun sarjan äärellä rentoutuen.

Vierailija
327/412 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhosinvaasio, kun kävin postilaatikolla. Niitä oli erinäkösiä varmaan viistoista lentelemässä siinä mun ympärilläni. 

Vierailija
328/412 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini oli oma-aloitteisesti ajanut nurmikon. Ihana yllätys. Meillä iso piha ..ja väsynyt työssä käyvä sinkkuäiti.

Vierailija
329/412 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin uuniperuna ja siinä oleva skagen täyte. Hyvää ja täytettä oli reilusti.

Vierailija
330/412 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat torikaffet tänä kesänä, tais jäädä viime kesä väliin. Iloisia ihmisiä ja vilinää torilla, kyllä mansikkakauppa kävi kiivaana...

Nyt pihasauna lämpenee, ihana kesäsää +23

Vierailija
331/412 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän videon kuuntelu lenkillä

Vierailija
332/412 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti Yli-Viikarin potkut. Olin ihan varma, että hän pääsee kuin koira veräjästä syyttelemällä alsisiaan ja kertoilemalla satujaan siitä, ettei ole tehnyt mitän väärää...

Vierailija
333/412 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpäleikkaus meni hyvin ja olen aviomiehen hellässä hoivassa.

Vierailija
334/412 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja-Leena kirjoitti:

Rintasyöpäleikkaus meni hyvin ja olen aviomiehen hellässä hoivassa.

Oikein paljon rohkeutta käydä hoidot läpi jne!  Itsellä oli sama leikkaus viime syksynä, ja nyt koko hoito jne takana, Olen terve jälleen.

Erittäin hyvää hoitoa suomessa syöpiin.

Vierailija
335/412 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileä päivä!!  On voinut tuulettaa huoneita koko päivän ja nyt varmaan nukkuttaakin paremmin.

Vierailija
336/412 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ilmastointipömpelin tulikuumaan asuntooni.

Vierailija
337/412 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkapäivä ja luulin, että saan käteen normi 4 t€ mutta tulikin 6,5. En muistanut lomarahoja. Hetken ilahdutti mutta sitten aloin miettimään mihinköhän tuon kaiken saisi taas työnnettyä.

Vierailija
338/412 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yhden pienen pojan iloiseksi

Vierailija
339/412 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin netistä helpon, nätin lierihatun ohjeen - kirkkaan punainen virkkautuu siskolle 65-v lahjaksi. Toivottavasti ilahtuu...

Vierailija
340/412 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi, lomapäivä. Kotona puhdasta (siivosin eilen) ja aurinko paistaa.