Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?

Vierailija
22.03.2020 |

Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.

Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.

Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.

Kommentit (412)

Vierailija
361/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihana päivä toisessa kaupungissa asuvan miesystävän kanssa. Paljon seksiä ja hyvänä pitämistä, hauskoja keskusteluja, yhdessä kokkausta ja ulkoilua. Aurinko paistoi kauniisti ja oli vielä lisäksi erityisen good hair day :D

Ai good hair day vielä paljon seksin jälkeen😉😉😉 ihan kiva päivä teillä...

Toivottavasti ei liikaa välimatkaa

Vierailija
362/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO KOIRAHAN PASAKO LATTIALLE JA VAIMO LÄHTI KÄVELEMÄÄN MITES TEIL?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateista - löhösin sisällä ja luin hyvää kirjaa (Taivasten vanki) - herättyäni huomasin, et nukuin myös päiväunet. Keittelenpä kaffet, pakkasessa lienee nougat-jäätelöä... n a m

Vierailija
364/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. En muista koska viimeksi jokin asia olisi ilahduttanut minua. Minulla on koko ajan henkisesti paha olla lääkityksestä huolimatta ja olen menettänyt kykyni tuntea mitään hyviä tunteita kuten iloa, onnea tai rakkautta. Jäljelle ovat jääneet vain pahat tunteet jotka valtaavat sieluni. Siis esim. pelko, viha, katkeruus, suru ja toivottomuus. Päällimmäisenä tunteena on on jo pitkään ollut toive kuolemasta.

Vierailija
365/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa oli hauska tehdä puutarhatöitä yhdessä.

Vierailija
366/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljin 10- kilsan lenkin fillarilla, josta noin puolet merenrannalla.

Katselin lintuja, jotka kokoontuvat laumoihin ennen poismuuttoa.

Syksyn merkit, mutta kaunista.

Kotona valmis ruoka ja huikean hyvää kahvia. Kiitos❤

Vierailija
367/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. En muista koska viimeksi jokin asia olisi ilahduttanut minua. Minulla on koko ajan henkisesti paha olla lääkityksestä huolimatta ja olen menettänyt kykyni tuntea mitään hyviä tunteita kuten iloa, onnea tai rakkautta. Jäljelle ovat jääneet vain pahat tunteet jotka valtaavat sieluni. Siis esim. pelko, viha, katkeruus, suru ja toivottomuus. Päällimmäisenä tunteena on on jo pitkään ollut toive kuolemasta.

Pelkkä lääkitys harvoin riittää. Yhdessä psykoterapian kanssa parempi tulos.

Vierailija
368/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riepu kirjoitti:

Poljin 10- kilsan lenkin fillarilla, josta noin puolet merenrannalla.

Katselin lintuja, jotka kokoontuvat laumoihin ennen poismuuttoa.

Syksyn merkit, mutta kaunista.

Kotona valmis ruoka ja huikean hyvää kahvia. Kiitos❤

Kuulostaa ihanalta 🧡

Vierailija
369/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittasin univelat 9,5 tunnin yöunilla. Pienellä lääkeavulla, mut kuitenkin.

Ihan erilainen olo heti. Ne asiat, mitkä unettomana tuntuvat ylitsepääsemättömiltä, eivät levänneenä kiusaa yhtään.

Ostin kauniin muistivihkon. Sekin ilahduttaa.

Vierailija
370/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään elämä on pelkkää raastoa ja kitumista päivästä toiseen kunnes kuolo korjaa.

Vierailija
371/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen hyvän ystävättären kanssa. Nähtiin viimeeksi marraskuussa. Nyt saatu kumpanenki molemmat rokotukset.

Käytiin lounaalla ja kävelyllä. Mukavaa.

Vierailija
372/412 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvän ystävättären kanssa leivoskahvilla. Istuimme ulkona, aurinko paistoi ja juttelimme mukavista asioista. Sovimme tapaavamme taas pian.

Kotona kissa tuli puskemaan säärtä ja alkoi kehrätä kun puhelin sille. Juttua ja rapsutusta saisi jatkaa lopun päivää.

Minikasvimaaltani sain tänäänkin satoa, hyvää oli.

Tänään saan vihdoin valmiiksi sukkaparin jonka keväällä aloitin. Lankaa jää vielä toiseenkin pariin.

Ihan hyvä päivä kaiken kaikkiaan.

Vierailija
373/412 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp..

Vierailija
374/412 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison keittämä aamukahvi, erittäin maukasta kauraleipää. Mies lähti golfaamaan, itse lähden puolukkaan, ovat isoja kirsikanpunaisia. Kerään käsin, mahdollisimman puhtaina. Säästyy ikävämpi vaihe kotona. Tuo putsaus: ;•(

Samoilen metsässä, haistelen, kuuntelen luontoa. Usein otan eväät mukaan.

Vierailija
375/412 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat puolukat. Kirsikanpunaiset, isot. Säilön eilen kerätyt maakellariin, tänään on pakko hakea lisää, kun ovat niin nättiä, maukkaita ja lähellä.

Vierailija
376/412 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty pitsa NAM

+Puolukkapiirakka NAM NAM

Vierailija
377/412 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani. Se on ihan pöhkö ja erittäin huomionhakuinen. On juotu kahvit yhdessä, on nukuttu päiväunet yhdessä, on luettu kirjaa yhdessä ja tietysti vahti vierestä myös tiskausta ja ruuanlaittoa. Nyt se kellahti lattialle dramaattisesti. Pitäisi rapsuttaa mahasta.

Vierailija
378/412 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän apu. Kuskasi minut tänään asioilla.

En tiedä mitä tekisin ilman tätä vanhinta ja ainoaa ystävääni. 

Siinä on ihminen joka ei ole koskaan minua haukkunut tai hyljännyt, vaikka olen syrjäytynyt mt-sairas ja nykyään muutenkin sairas. Eka luokalta pysynyt ystävänä ja pysyy hautaan asti.

Minä olin hänen ainoa ystävä koulussa, oli koulukiusattu. Ja sain lahjaksi ikuisen ja lojaalin ystävyyden. Alkaa ihan itkettää kun tämän tähän kirjotan. Mikään ei voisi tätä ystävää korvata.

Vierailija
379/412 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen 12-v synttärit.

Vierailija
380/412 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät unet, aurinkoinen ilma ja se että sain siivottua.