Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkaa sairastutko koronaan?

Vierailija
22.03.2020 |

G

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollista se toki on, mutta en pidä todennäköisenä. Olen ollut viimeksi flunssassa vuonna 2016, influenssassa en ole ollut koskaan.

Onko sulta mennyt ohi, että tähän tautiin ei ole kellään immuniteettia? Vai mikä logiikka tässä oikein on taustalla

Vierailija
42/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enn. Viiina tapppaaa tollasen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vois osua kohdalle.

Sika- ja lintuflunssat meni ihan kokonaan ohi. hyvin vähä on ehtinyt sairastaa viimeisen vuosikymmenen aikana. Olisi jo hyvä hetki.

Vierailija
44/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollista se toki on, mutta en pidä todennäköisenä. Olen ollut viimeksi flunssassa vuonna 2016, influenssassa en ole ollut koskaan.

Onko sulta mennyt ohi, että tähän tautiin ei ole kellään immuniteettia? Vai mikä logiikka tässä oikein on taustalla

Immuunipuolustuksessa on kaksi tasoa. Ei tarvitse hankittua immuniteettia jos ensimmäinen taso jo murskaa viruksen.

Vierailija
45/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastun, jos en jo sairasta. Eilen ja tänään kuumeinen olo ja lämpö sahaa normaalin ja lievän nousun välillä, kurkku hieman kipeä, lievää lihaskipua.

Vierailija
46/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Immuunipuolustuksessa on kaksi tasoa. Ei tarvitse hankittua immuniteettia jos ensimmäinen taso jo murskaa viruksen.

Öh, vai niin. Uutta tietoa mulle.

Vierailija
47/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että en. En juuri koskaan sairastu.

Sama täällä.

Vierailija
48/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, vai niin. Uutta tietoa mulle.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Vierailija
49/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Asun pk-seudulla ja käyn töissä paikassa, jossa tilat on ahtaat ja lähikontakteja lukuisten työntekijöiden kesken on mahdoton välttää.

Vierailija
50/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, olen tuhoutumaton.

Vierailija
51/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti, olen päiväkodissa töissä.

Vierailija
52/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se minuunkin iskee, kyse on ennemminkin vaan siitä että milloin. Olen just sairastanut erittäin ärhäkän hengitystieinfektion ja vielä toipilas, koska tunnen etteivät keuhkot ole "normaalit". Nyt jos korona iskee tähän heti perään, niin huonosti siinä käy.

Vierailija
53/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Työskentelen kotihoidossa ja maskeja ei saa käyttää nyt turhaan, hanskojen ja käsidesin saatavuus on jo vaikeutunut. Ehdin varmaan tartuttaa kymmenittäin asiakkaita ennenkuin tiedän edes olevani sairas.

Vierailija
54/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastun. Olen sairaanhoitajana paikassa, jonne tulosyynä potilailla on usein kaatuminen tai yleiskunnon lasku. Päivän-parin päästä löytyy se varsinainen syy eli vti, ruusu, keuhkokuume, influenssa, rs-virus tai muu vastaava. On vain ajan kysymys, milloin löytyy ensimmäinen koronan aiheuttama infektio

. Suojavarusteet eivät riitä siihen, että hoitaisimme kaikkia potentiaalisina koronan kantajina, joten henkilökunnasta kaikki tulevat todennäköisesti saamaan tartunnan ennen kesän loppua. Toivottavasti oireet jäävät vähäisiksi.

Vierailija
55/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Veikkauksen uusi vedonlyöntipeli vai? Nyt kun pelikoneetkin on kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi