Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluat asua samassa taloudessa puolisosi kanssa? Eikö olisi mukavempaa jos

Vierailija
22.03.2020 |

molemmilla olisi omat kodit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olisi.

Vierailija
2/9 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurallinen luonne. Sinkkuna ollessani minulla oli yksi kaveri alivuokralaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla tylsää? Mutta minäpä kerron:

Muutaman vuoden seurustelun jälkeen me aloimme kaivata entistä enemmän yhdessäoloaikaa. Sitä, että lähes joka aamu voisimme herätä yhdessä ja töiden jälkeen elää yhdessä ihan tavallista arkea. Katsos, kun toista ihmistä rakastaa, niin sitä useimmiten haluaa olla hänen seurassaan.

Vierailija
4/9 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mun paras ystävä, arjen sankari, tuki ja ihan mahtavaa seuraa. Vietän ihan mielellään kaiken vapaa-aikani hänen kanssaan. Lisäksi kun seksielämä on aika vilkas yöaikaan, on helpompi että bunkataan samassa osoitteessa. Eipä tarvitse roikkua puhelimessa koko aikaa, kun toiselle voi jutella ihan livenä.

Vierailija
5/9 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampaa ja ei olisi.

Vierailija
6/9 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut tätä vaihtoehtoa jo kauan. Jos lapsiperheen asunnot olisivat vaikka samassa kerros tai rivitalossa olisi lapsillakin vaihtelua kummassa ovat. Ja toisella vanhemmalla välillä 'vapaata'. No kustannuskysymyshän se on tietysti.

Vierailija
7/9 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme olla yhdessä mahdollisimman paljon, viihdymme toistemme seurassa. Jakaa arjen, nukahtaa toisen viereen iltaisin, seksiä ennen nukahtamista.

Vierailija
8/9 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ajatellut tätä vuoaihtoehtoa jo kauan. Jos lapsiperheen asunnot olisivat vaikka samassa kerros tai rivitalossa olisi lapsillakin vaihtelua kummassa ovat. Ja toisella vanhemmalla välillä 'vapaata'. No kustannuskysymyshän se on tietysti.

Vierailija
9/9 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteellista olisi tämä toimiva parisuhde, jossa jaetaan kaikki kotitöitä myöten, mutta saisi olla molemmilla sivuhoidot parisuhteen ohella. Sellaiset joita näkisi sopivan harvoin, jotta pysyisi jännite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän