Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkaa sairastutko koronaan?

Vierailija
22.03.2020 |

G

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistäs tietäisin että sairastunko flunssaan vai koronaan :)

Vierailija
2/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, oon saanut joka vuosi muutkin flunssat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan sairastuvani. 2/3 perheestä joutuu käymään töissä kodin ulkopuolella. Asumme Pk-seudulla.

Vierailija
4/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on mahdotonta ennustaa. Tulee jos on tullakseen. Teen kaiken voitavani etten saisi koronaa.

Vierailija
5/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on köhä

Vierailija
6/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti. Olen töissä sairaalassa ja matkustan sinne julkisilla. Eipä se muuten haittaa, paitsi pitää olla kotona sairastamisaika.

Vierailija
7/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon saavani Koronan ehkä ensi syksynä tai talvena kun tauti on jo laantumaan päin. Näin kävi mun kohdalla myös sikainfluenssan kanssa

Vierailija
8/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että en. En juuri koskaan sairastu.

Vierailija
9/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että saan. 

Vierailija
10/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en, asun niin kertakaikkisen syrjässä

Vierailija
11/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joo.

Vierailija
12/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon saavani Koronan ehkä ensi syksynä tai talvena kun tauti on jo laantumaan päin. Näin kävi mun kohdalla myös sikainfluenssan kanssa

Tuli mieleen tuosta sikainfluenssasta, että silloin kun sitä oli, niin olin suoraan tekemisissä ihmisten kanssa joilla se oli. Itse en siihen sairastunut. Tosin taas olen useasti ollut kausi-influenssan kourissa. Joten vaikea sanoa saanko koronan.

Vierailija
13/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastun. Työmatka bussilla ja sairaalaan töihin niin ihme olisi jollen sairastuisi. Henkilökunta muissakin maissa sairastunut paljon.

Vierailija
14/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti, ja syynä todennäköisimmin se, että mies tuo sen töistään kotiin. Minä ja lapset olemme kotona ja noudatamme suosituksia, mutta kenties se on lähes turhaa, kun mies on töissä paikassa, jossa on paljon ihmiskontakteja ja on se vaan niin, että hän ei itse ole mielestäni riittävän tarkka hygieniasta ja hän käy edelleen toisinaan työpäivän jälkeen kauppakeskuksessa. Ehkä omalla toiminnallani lähinnä vain lykkään sairastumista.

Vierailija
15/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta sikainfluenssasta, että silloin kun sitä oli, niin olin suoraan tekemisissä ihmisten kanssa joilla se oli. Itse en siihen sairastunut. Tosin taas olen useasti ollut kausi-influenssan kourissa. Joten vaikea sanoa saanko koronan.

Vierailija
16/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvissä eristyksissä, vain minä ja yksi toinen perheenjäsen ja käymme vain kaupassa. Toisaalta olen käynyt pankissa viime viikolla ja kaupungissani on todettu korona ihmisellä, jonka kerrotaan liikkuneen koronan kanssa myös pankissa.

Uskon että jossain vaiheessa kyllä saan tartunnan, koska asun kaupungissa.

Vierailija
17/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti. Olen töissä sairaalassa, ja täällä tartuntariskiin suhtaudutaan kuin vitsiin. Kuljetan näytteitä ilman mitään suojavarusteita, hanskoja sentään saa halutessaan käyttää.

Vierailija
18/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote on silloin jo saatavilla.

Vierailija
19/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastun. Asun pääkaupunkiseudulla. Mies ja minä käymme normsalisti töissä.

Vierailija
20/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veikataan nyt sitten että sairastun, mutta vasta joskus toukokuussa, ja tauti tulee lievänä. Kerron sitten syksymmällä että menikö veikkaus oikein...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä