Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkaa sairastutko koronaan?

Vierailija
22.03.2020 |

G

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, mutta en pahasti.

Vierailija
22/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen nelikymppinen nainen ja herkät keuhkot, aikanaan pahasti homealtistunut. Olen vuorotteluvapaalla kotona pk-seudulla enkä käy kuin lenkillä, mutta mieheni käy töissä vaikka hän on riskiryhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun en tiedä edes tämän hetken tilanteestani, onko minulla korona, jokin muu tauti vai allergiaoireita. Viimeisin vaihtoehto toki selviäisi, jos ottaisin allergialääkkeen. Koronatestiin ei ole mitään mahdollisuutta, koska pitäisi pystyä nimeämään henkilö, jolta sai tartunnan, ja oireiden pitäisi olla sairaalahoitoa vaativat.

Vierailija
24/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksen uusi peli, 1-risti-korona

Vierailija
25/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en, mutta eipä sitä varmaksi tietenkään tiedä. En ole töissä ja oikeastaan poistun kotoa vain ruokakauppaan pari kertaa viikossa tällä hetkellä.

En ole sairastanut vuosikausiin, ei flunssia, ei influenssia, ei vatsatauteja... Sikainfluenssakin aikoinaan jäi sairastamatta.

Vierailija
26/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti saan. Nyt olen töissä palvelutalossa, joten en voi piilotella taudilta. Ennen pitkää joko joku asiakas tai työkaveri tartuttaa minut. Arvatenkin saan vielä kovan version taudista, koska olenhan minä. Toivottavasti ei käy hengen päälle.

Vierailija
27/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista se toki on, mutta en pidä todennäköisenä. Olen ollut viimeksi flunssassa vuonna 2016, influenssassa en ole ollut koskaan.

Vierailija
28/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ja toivon että sairastan sitä parhaillaan. Ikinä en ole ollut näin kipeä. Tänään 7. pvä menossa ja luulisin että selviän ilman sairaalahoitoa. Että jos tää ei ollut korona, niin sen iskiessä 100% sairaalakeikka.

Vierailija
29/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ja varmaan kuolenkin siihen.

Vaikka asutaan syrjässä ja aika vähän ihmiskontakteja tulee.

Vierailija
30/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan ehkä oireettomana tai lievänä. Yleensä saan perusflunssatkin hyvin lievinä. Enkä ole sairastunut koskaan influenssaan, vaikken läheskään joka voi ole ottanut rokotetta.

Vierailija
31/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen apteekissa töissä. Olen aika varma että jossain vaiheessa sairastun. Kunhan nyt kaikki ihmiset ymmärtäisivät että finrexin ei paranna flunssaa tai koronaa. Muistakaa flunssaisena pysyä nyt kotona.

Vierailija
32/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veikkaa. Jos haluaisin veikata ja voittaa niin menisin päivystykseen istumaan.

Vierailija
33/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se finrexin tekee?

Vierailija
34/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollista se toki on, mutta en pidä todennäköisenä. Olen ollut viimeksi flunssassa vuonna 2016, influenssassa en ole ollut koskaan.

No sitten on jo aika sairastua!

Vierailija
35/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen ja toivon että sairastan sitä parhaillaan. Ikinä en ole ollut näin kipeä. Tänään 7. pvä menossa ja luulisin että selviän ilman sairaalahoitoa. Että jos tää ei ollut korona, niin sen iskiessä 100% sairaalakeikka.

Maltat sitten pysyä eristyksessä vielä oireiden lievittäessä kun se voi kuitenkin vielä tarttua.

Vierailija
36/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sairastun ja kuolen. Ainoa selvitymismahdollisuuteni on että sairasta sitä jo, jo yli kuukauden, mutta en usko. Siinäkin tapauksessa tod. näk. ainakin vammaudun.

Vierailija
37/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että emme sairastu. Vaimolla on syöpä, itsekin olen astmaatikko. Lapset ovat etäkoulussa ja ruoka on tilattu kotiinkuljetuksella, emmekä ole tekemisissä muualle kuin syöpäpoliklinikalle. Siellä tietysti on paljon potilaita ja henkilökuntaa kun vaimo hoidoissa käy.

Vierailija
38/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kyllä niin vityumaista. 45 v. ollut terve enkö moneen vuoteen sairastunut edes flunssaan ja nyt yht äkkiä aivan todella huonossa kunnossa. En edes tiedä mikä minulla on.

Vierailija
39/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että olen sen jo sairastanut.

40/55 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, ei ole mikään muukaan kausi-influenssa koskaan tarttunut. Ja tosi harvoin edes tavallinen flunssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän