Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Kauniit kasvot vai kaunis vartalo, kumman valitset?

Nainen 45
21.03.2020 |

Hei kaikki miehet. Nyt rehellistä kommentointia. Jos pitää valita kauniit kasvot ja ei niin täydellinen vartalo versus epäviehättävät kasvot ja täydellinen vartalo. Nyt puhutaan vain ulkoisista seikoista, ei sydämen sivistyksestä. Kumman valitsette?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole noista kumpaakaan ja olen nainen. Silti on miehiä riittänyt. Nuorena oli vauhdikasta. Sitten olin naimisissa pari vuosikymmentä, kunnes jäin leskeksi. Sinkkuelämä oli jälleen villiä ja vientiä riitti. Nyt olen taas ollut vakaassa parisuhteessa useamman vuoden, kun vastaani käveli täydellinen mies.

Turha miettiä siis tällaisia asioita, kun hyvin näyttää miehille kelpaavan epätäydellisenäkin. t. viisikymppinen nainen

Vierailija
82/87 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttää pelkkä ajatuskin, että täytyisi tehdä alle 180 cm pikkumiehen kanssa jotain. Hyvässä lykyssä kuntosalilla käyvä pieni machomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pää, kasvot ehdottomasti ensin ja siitä alaspäin.

Ja että nainen on oma itsensä.

Eli jos kaksi naista niin mahdollisesti kiinnostuu siitä toisesta jolla on isompi takapuoli ja enemmän painoa.

Vierailija
84/87 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa minä päivänä tahansa. 

En ole kasvoiltaan niin luotaan työntävää naista nähnyt, ettenkö hänen kanssa voisi kuvitella seurustelevani, mutta lihavuus ei vain ole minun mielestäni mitenkään kiihottavaa. Hyvä kroppa kielii myös terveellisistä elämäntavoista. 

M31

Naisille taas on tärkeintä miehen komeat kasvot, valitettavasti se kuntosalilla treenattu kroppa ei sytytä, jos ei ole komeita kasvoja.

Etkö tiedä yhtään ei-niin-komeakasvoista miestä joka olisi parisuhteessa? Jos et niin taidamme elää eri todellisuuksissa. Tietysti jos lasket naisiksi vain kauniit naiset niin sitten, yleensä heillä on komeat miehet.

Vierailija
85/87 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa mionä päivänä tahansa. 

En ole kasvoiltaan niin luotaan työntävää naista nähnyt, ettenkö hänen kanssa voisi kuvitella seurustelevani, mutta lihavuus ei vain ole minun mielestäni mitenkään kiihottavaa. Hyvä kroppa kielii myös terveellisistä elämäntavoista. 

M31

Naisille taas on tärkeintä miehen komeat kasvot, valitettavasti se kuntosalilla treenattu kroppa ei sytytä, jos ei ole komeita kasvoja.

Etkö tiedä yhtään ei-niin-komeakasvoista miestä joka olisi parisuhteessa? Jos et niin taidamme elää eri todellisuuksissa. Tietysti jos lasket naisiksi vain kauniit naiset niin sitten, yleensä heillä on komeat miehet.

Kyllä kasvoista rumia miehiä on parisuhteessa rumien naisten kanssa. Heillä on kiitoskorttina peppukuva, kun menevät naimisiin tai sitten se kaukaa otettu kuva, missä ei kasvot näy.

Vierailija
86/87 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikilla naisilla on rumat kasvot, heidän kannattaa satsata mahdollisimman paljastavaan hääpukuun, koska heidän hääpäivänä vieraat tuijottavat vain rintoja, peppua ja jalkoja eli lyhyt tiukka hääpuku kannattaa valita, meikkiä ja kampausta ei kannata ammattilaisella teettää, sillä kukaan ei katso heidän naamaansa. Hääkuvat otetaan kaulasta alaspäin.

Vierailija
87/87 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat naiset on rumia kasvoista. Siksi he eivät ole huoliteltuja. Tukka hapsottaa eikä ole meikkiä, vartalo on tärkein. Tinderiin kannattaa laittaa pelkät vartalokuvat, pään voi rajata pois.