Kaikki takkuaa, ihan joka ikinen @!!!*#@ asia! Taas paastotaan viikko.
Kelasta tulee vain hylkääviä päätöksiä, vuokrarästi sen vuoksi vaikka piti olla aivan selvää, että sieltä saan rahaa. Olin jo kaiken kysellyt valmiiksi ja Kelan palvelijat kertoivat, että kyllä pitäisi hakemuksen olla kunnossa. No ei, ei tietenkään.
Valituksen laitoin.
Sain jotenkin sitten järjestettyä asiat. No sitten yhtäkkiä tililtä menee katevaraus sopimuksesta jonka olen ajat sitten päättänyt. Tili on satasen miinuksella. Heti yhteyttä kyseiseen firmaan ja lopulta pahoittelivat ja lupasivat hyvittää homman. Menee 7-14 vrk kuulemma. Voi *******!!!
Ja näitä on vaikka kuinka paljon ollut lähiaikoina, joka ikisessä asiassa koetellaan. Pitäis pysyä niin reippaana ja positiivisena. Työt olen aloittanut ja kaikkea muuta mutta koko ajan kun olen yhdestä asiasta jotenkin päässyt sopimukseen tai muuten järjestänyt niin taas matto vedetään jalkojen alta jostain suunnasta.
Olen niin väsynyt. Haluaisin kuolla jo, en jaksa tätä selviytymistä. Haluan pois.
Kommentit (12)
Ei nyt tällaisten asioiden, jotka ovat selvitettävissä, takia kannata itselleen mitåän tehdä. Kyllä asiat lutviutuu ajan kanssa, kunhan jaksat taistella. Oikein paljon tsemppiä sinulle.
Yritä ajatella niitä asioita jotka ovat hyvin. Nuo mainitsemasi pienet harmit ei ole maailmanloppu ja ne kaikki kyllä selviävät ja pääset niistä yli
Tiskissä ei anneta päätöksiä eikä oikeasti voida vannoa, mitä liitteitä tai tietoja tarvitaan. Harmillista, mutta nyt olet tämän verran viisaampi.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt tällaisten asioiden, jotka ovat selvitettävissä, takia kannata itselleen mitåän tehdä. Kyllä asiat lutviutuu ajan kanssa, kunhan jaksat taistella. Oikein paljon tsemppiä sinulle.
En minä nyt oikeasti mitään ole itselleni tekemässä mutta siis tunne on välillä että eikö tämä paskan tuleminen voi jo loppua. Kun sitä tulee vähän koko ajan ja yllättäen niin se alkaa raastaa hermoja ja tekee vähän vainoharhaiseksi, että mitäs seuraavaksi.
Huoh. Ap
Sama täällä, kaikki takkuaa. Eniten kyllästyttää tää keskitysleirin ruokavalio. Ei lohduta yhtään että muillakin on vaikeuksia...toivon sulle voimia ja rahaa
Vierailija kirjoitti:
🤣😂🤣😂🤣😂
Luuseri
Eliminoi ittes.
Joo pitäs kesästä nauttii vaik kaikki on perseellään, ttu kaikki vaikka miten yrität. No ruokaa mulla on, kaikilla ei ole sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, kaikki takkuaa. Eniten kyllästyttää tää keskitysleirin ruokavalio. Ei lohduta yhtään että muillakin on vaikeuksia...toivon sulle voimia ja rahaa
Sulle myös paljon voimia sekä rahaa! Ap
Tuttu tunne. Käsittämätöntä, että nykyään kaikki menee pieleen ja itse joutuu korjaamaan kaiken, mistä muille maksetaan palkkaa.
Palkat maksetaan myöhässä tai väärin. Kelan rahat unohdetaan laittaa maksuun tai venyy päivätolkulla, vaikka ongelmaa ei pitäisi olla. Kaikkia vastauksia ja kuittauksia saa odottaa loputtomiin. Aina saa kysellä perään ja muistutella. Itse pitäisi kumminkin aina olla valmiina hyppäämään heti, kun käsketään, mutta toisinpäin venytetään kyllä. Sama homma joka paikassa ja koko ajan. Miksei ihmiset enää osaa tai viitsi hoitaa omia töitään? Onko liikaa töitä yhdellä ihmisellä?
P*skalla on taipumus tulla ryöppyinä. Sama juttu laskujen kanssa.
Ja juuri silloin hajoaa myös pesukone...ja telkkari.
Ja todennäköisesti tällöin menee jalka poikki tai hammas lohkeaa.
Normipäivä. Murphyn laki.
Kysy mjustalaisilta neuvoa. He osaavat sossun ja kelan hommelit täydellisesti.