Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Kauniit kasvot vai kaunis vartalo, kumman valitset?

Nainen 45
21.03.2020 |

Hei kaikki miehet. Nyt rehellistä kommentointia. Jos pitää valita kauniit kasvot ja ei niin täydellinen vartalo versus epäviehättävät kasvot ja täydellinen vartalo. Nyt puhutaan vain ulkoisista seikoista, ei sydämen sivistyksestä. Kumman valitsette?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot tietenkin. Vartalolleen voi kuntoilulla tehdä jotain.

Vierailija
22/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ollut lättärintainen mutta miehet ihastunu muhun koska nätit kasvot ja pitkät vaaleat hiukset. Näin ollen voisin väittää että miehille kauniit kasvot on se ykkönen

Samaa väittäisin. Kuka rumia kasvoja voi katsoa? Ainakaan selvinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoksi kauniskasvoinen, panokaveriksi tai kertapanoksi mieluummin täydellinen kroppa. Aina voi panna takaapäin, silmät kiinni tai kännissä jos naama ei miellytä.

Vierailija
24/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan, että miehen komeat kasvot on tärkeämmät. Etenkin silmät.

Vierailija
25/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kasvot tietenkin. Vartalolleen voi kuntoilulla tehdä jotain.

No mutta mitäs se kertoo luonteesta ettei tähänkään asti ole halunnut tehdä vartalolleen mitään? Pidettäisiinkö kuitenkin oletuksena että vartalokaan ei tule muuttumaan 😊 Muuten ap kysymys menettää merkityksensä.

Ja naisena vastaan miehestä: vartalolla enemmän merkitystä.

Vierailija
26/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ollut lättärintainen mutta miehet ihastunu muhun koska nätit kasvot ja pitkät vaaleat hiukset. Näin ollen voisin väittää että miehille kauniit kasvot on se ykkönen

"Kaunis vartalo" ei tarkoita (aina/vaan) isoja rintoja.

Vierailija
27/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja oli selkeästi osoittanut kysymyksen miehille, silti sinä koit pakottavaa tarvetta tulla työntämään oman mielipiteesi ketjuun. Miksi?

Vierailija
28/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh ;( Naiset tulee taas sotkemaan yksinkertaiset asiat.

Zinc

Asiaa voitaisiin simuloida niin, että mies valitsisi vaikka simulaattorista naiselle sellaiset piirteet mistä tykkäisi. Luuleko, että se valitsisi lättärinnat vai hyvät cannut ? ?

Zinc

Vierailija
29/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja oli selkeästi osoittanut kysymyksen miehille, silti sinä koit pakottavaa tarvetta tulla työntämään oman mielipiteesi ketjuun. Miksi?

Varmaan siksi, että joku esitti saman kysymyksen naisille.

Eri

Vierailija
30/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että kroppa on kunnossa kun aknearpinaamassa toinen silmä katsoo itään ja toinen länteen

Vierailija
31/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha. Pääasia että nainen on laiha. Lärvillä ei ole mitään väliä.

Joku Nanna Karalahti ja Riinis Palander...karseat naamat, puhumattakaan nuorista botoxatuista muovikasvoista palkkikulmakarvoilla ja tuhkahiuksilla..

Vierailija
32/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin aikanaan mieheni hiuksiin. Lasketaanko ne kasvoiksi? No koko paketti oli loppuviimeksi hallussa eli miellyttävät kasvot ja vartalo ok.

Vierailija
33/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kauniit kasvot. Kroppa pullea mutta olen pitkä ja muodokas. Miehet kyllä käy kuumana. Lähes kaikki vaikka ylipainoa löytyy.

Sama mulla, kauniit kasvot, isot rinnat ja pylly, mutta ylipainoa. Olen keskipituinen. Ja joka paikassa isketään, vaikka mulla on mies.

Vierailija
34/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot koska kroppaa voi muokata treenillä ja ruokavaliolla 🤔

M33

Vierailija
35/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt epäviehättäviä kasvoja hyväkroppaisella naisella, joten en osaa sanoa

Vierailija
36/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii, niin käytännössä todella hyvävartaloisia tai todella kauniskasvoisia on kamalan vähän, joten yleensä valikoidaan jotain sellaista jolla on ok kasvota ja naama tai että harvemmin tulee luultavasti vastaan tuollaista valintatilannetta ja sitten jos kumpi tahansa ei vain nappaa tai miellytä, niin tuskin tulee mitään koko hommasta muutenkaan. Mutta sanoisin että jos on tosi täydellinen ja haluttava vartalo, niin naamio päässä ja sitten taas jos epäviehättävässä vartalossa olisi jotain hyviä kohtia joista syttyä, niin ottakoot vaikka eka poskeen. Mutta siis mieluiten keskiverto kokonaisuus tai täys kymppi kaikin puolin, mutta sellainen mahdollisuus tuskin tulisi kohdalle.

Vierailija
37/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet perustelee, että kauniit kasvot koska kropalle voi jotain tehdä. En kuitenkaan suosittele ottamaan naista, jolle alatte heti valittaa, että löysää on tuolla ja tuolla ja salille pitäis mennä. Sellainen suhde on naiselle parhaimmillaan ajanhukkaa ja pahimmillaan pilaa koko itsetunnon.

Vierailija
38/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tavalliset kasvot mutta viimisen päälle upea vartalo. Aina olen saanut valita seurani. Jokaiselle löytyy ihailijansa.

Vierailija
39/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on kokonaisuus joka ratkaisee, mutta perse on erittäin merkittävässä roolissa.

Vierailija
40/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomasti vartalo.