Miehet! Kauniit kasvot vai kaunis vartalo, kumman valitset?
Hei kaikki miehet. Nyt rehellistä kommentointia. Jos pitää valita kauniit kasvot ja ei niin täydellinen vartalo versus epäviehättävät kasvot ja täydellinen vartalo. Nyt puhutaan vain ulkoisista seikoista, ei sydämen sivistyksestä. Kumman valitsette?
Kommentit (87)
Jos panohommia meinaat, niin täydellinen vartalo joka kerta.
No täydellinen vartalo tottakai!
M36
Vierailija kirjoitti:
Kasvot tietenkin! vartaloa voi aina parantaa kuntoilulla
No et sä kyllä mitään persjalkasta lyhytraajasta vartaloa parantele millään kuntoilulla niin että siitä tulis hyvännäkönen!
No vartalo jos ei naama ihan hirveä ole. Niin ja luonne. Jos luonne on karmea niin jää väliin
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä luulet että voit alkaa treenaamaan sun muijaa? :D se on sen mimmin valinta treenaako vai ei.
Taas näitä missä kaksi ääripäätä, onneksi oikea elämä ei ole sitä vaan väliin mahtuu vaikka kuinka.
Helppo valinta: kauniit kasvot, aina.
M31
Vartalo on ykkönen (hoikka, hyvä lantio ja rinnat)
Miesten vasista voit päätellä seuraavaa
Kasvot = parisuhdemies
Vartalo = häntäheikki
Sama mies voi haluta kertapanoksi hyväkroppaisen, vaikka parisuhteeseen ottaa kauniskasvoisen.
t. kasvomies
Entäs naiset, komeat kasvot vai komea vartalo?
Vierailija kirjoitti:
Miesten vasista voit päätellä seuraavaa
Kasvot = parisuhdemies
Vartalo = häntäheikki
Sama mies voi haluta kertapanoksi hyväkroppaisen, vaikka parisuhteeseen ottaa kauniskasvoisen.
t. kasvomies
Luitko kommenttini? Kirjoitin "kauniit kasvot, aina".
M31
Itselläni kauniit kasvot. Kroppa pullea mutta olen pitkä ja muodokas. Miehet kyllä käy kuumana. Lähes kaikki vaikka ylipainoa löytyy.
Oon aina ollut lättärintainen mutta miehet ihastunu muhun koska nätit kasvot ja pitkät vaaleat hiukset. Näin ollen voisin väittää että miehille kauniit kasvot on se ykkönen
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kauniit kasvot. Kroppa pullea mutta olen pitkä ja muodokas. Miehet kyllä käy kuumana. Lähes kaikki vaikka ylipainoa löytyy.
Ja käyn salilla joka toinen päivä eli lihaksiakin löytyy. Paits nyt ku korona. Nyt korvataan muulla urheilulla. Mut miehet käy kuumana vaikka painan 90 kg. Olen kyllä pitkä. Mut ylimääräistä on vaikka iso osa painosta lihaksista.