Miehet! Kauniit kasvot vai kaunis vartalo, kumman valitset?
Hei kaikki miehet. Nyt rehellistä kommentointia. Jos pitää valita kauniit kasvot ja ei niin täydellinen vartalo versus epäviehättävät kasvot ja täydellinen vartalo. Nyt puhutaan vain ulkoisista seikoista, ei sydämen sivistyksestä. Kumman valitsette?
Kommentit (87)
Kyllä se rakastuminen tapahtuu syvemmällä.
Vartalo ilman muuta. Kasvoja ei ole pakko katsella, kun ollaan hommissa. Kaunis vartalo tuo iloa jokaiseen päivään, sitä voi ihailla naisen huomaamattakin.
Onneksi minulla itselläni on nämä molemmat,joten niiden avullahan kaikki muu yleensä kohdallani hoituu ja järjestyy...
Hyvä kroppa minä päivänä tahansa.
En ole kasvoiltaan niin luotaan työntävää naista nähnyt, ettenkö hänen kanssa voisi kuvitella seurustelevani, mutta lihavuus ei vain ole minun mielestäni mitenkään kiihottavaa. Hyvä kroppa kielii myös terveellisistä elämäntavoista.
M31
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vartalo ehdottomasti, tietysti olisi toivottavaa että naamassakin olisi edes joku tolkku.
Jos naisen kasvot olisivat tosi "vähän kauniit" niin se olisi sitten lähes aina lempeä doggy style tai pimeässä.
Kokonaisuus tietysti on tärkeintä, mutta ei lärvi saa olla sellainen että aina kun sen näkee niin iskee hirveä migreeni joka ei lääkkeillä poistu.
Pinnallisesta tai ei mutta niin se vaan on.
Tarkoitatko, että nainen parisuhteessakin tyytyisi katselemaan 20 v. doggystyleä pimeässä? Itse heittäisin kahden viikon päästä pihalle. Toisekseen et sinä kertahoitoakaan voi määräillä asennon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs naiset, komeat kasvot vai komea vartalo?
Sisin ratkaisee miehessä. Itselläni on kauniit kasvot ja hyvä vartalo kummatkin. Kultainen luonne.
Meillä ollaan parisuhteessamme kiihottuneita ja kiimassa kaiken aikaa .
Tämähän on, suoraan sanoen, yhtä päättymätöntä intohimoa päivästä toiseen .
Vierailija kirjoitti:
Kasvot tietenkin! vartaloa voi aina parantaa kuntoilulla
Ei voi. Jos sattuu olemaan suoravartaloista kapealanteista mallia, ei siitä millään kuntoilulla herkullista tiimalasia tehdä.
Ehdottomasti hyvä vartalo on tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ollut lättärintainen mutta miehet ihastunu muhun koska nätit kasvot ja pitkät vaaleat hiukset. Näin ollen voisin väittää että miehille kauniit kasvot on se ykkönen
Vartalossa on muutakin kuin rinnat. Itse tykkäänkin enemmän pienirintaisesta, mutta muodokas lantio saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Laiha. Pääasia että nainen on laiha. Lärvillä ei ole mitään väliä.
Joku Nanna Karalahti ja Riinis Palander...karseat naamat, puhumattakaan nuorista botoxatuista muovikasvoista palkkikulmakarvoilla ja tuhkahiuksilla..
Siis väität tosissas että Riinis on ruma! Oli tosi kaunis ennen täyteaineita ja mustaa tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vartalo ehdottomasti, tietysti olisi toivottavaa että naamassakin olisi edes joku tolkku.
Jos naisen kasvot olisivat tosi "vähän kauniit" niin se olisi sitten lähes aina lempeä doggy style tai pimeässä.
Kokonaisuus tietysti on tärkeintä, mutta ei lärvi saa olla sellainen että aina kun sen näkee niin iskee hirveä migreeni joka ei lääkkeillä poistu.
Pinnallisesta tai ei mutta niin se vaan on.
Tarkoitatko, että nainen parisuhteessakin tyytyisi katselemaan 20 v. doggystyleä pimeässä? Itse heittäisin kahden viikon päästä pihalle. Toisekseen et sinä kertahoitoakaan voi määräillä asennon suhteen.
Voin kyllä ja niin olen myös tehnytkin.
Tässäkin on kuitenkin kysymys vain mielipiteestä, turhaa siitä on mieltään pahoittaa.
Luulen, että moni ottaa mielellään kauniskasvoisen, jonka vartalo näyttää ihan hyvältä vaatteet päällä, koska tällaisella naisella on statusarvoa. Eli pojat ihmettelee, että olet saanut sellaisen. Tottakai hyvä kroppa on toinen tällainen valttikortti ja molempi aina parempi.
Itsellä on kauniit kasvot, ollut varsinkin vähän nuorempana. Vartalo on ihan hyvän mallinen, kapeahko vyötärö jne ok, mutta vähän ylimääräistä rasvaa. Minulle on ottajia aina ollut, mutta todellisuudessa alastomana olen aika oudon näköinen eli rinnat ei ole kauniit ja pari muutakin vähän erikoista virhettä löytyy. Olen välillä miettinyt, onko tässä osasyy, että suhteet eivät kestä kauan... Olisi varmaan parempi niin päin, että alastomana olisi yllättävän hyvännäköinen, kuin että kasvoista ja vaatteet päällä näyttää oikein nätiltä mutta alasti pettää ne odotukset jonkin verran.
Miesten pettymyksen otaksun siis siitä, että harvoin olen saanut kehuja tai kommentteja kropastani sen jälkeen, kun ollaan ilman vaatteita toisemme nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot tietenkin! vartaloa voi aina parantaa kuntoilulla
Ei voi. Jos sattuu olemaan suoravartaloista kapealanteista mallia, ei siitä millään kuntoilulla herkullista tiimalasia tehdä.
Ehdottomasti hyvä vartalo on tärkeämpi.
Suora vartalo voi olla mallimainen ja viehättävä. Ei ole pakko olla tiimalasi, hyviä kroppia on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiha. Pääasia että nainen on laiha. Lärvillä ei ole mitään väliä.
Joku Nanna Karalahti ja Riinis Palander...karseat naamat, puhumattakaan nuorista botoxatuista muovikasvoista palkkikulmakarvoilla ja tuhkahiuksilla..Siis väität tosissas että Riinis on ruma! Oli tosi kaunis ennen täyteaineita ja mustaa tukkaa.
Riina on siro nainen. Nanna näyttåä mieheltå.
Naamankin voi korjata plastiikkakirurgilla. Kysehän on vain siitä kuinka rikas mies on. Ä
Isot rinnat pelastaa rumatkin kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vartalo ilman muuta. Kasvoja ei ole pakko katsella, kun ollaan hommissa. Kaunis vartalo tuo iloa jokaiseen päivään, sitä voi ihailla naisen huomaamattakin.
Ja miehen pitää olla vähintään 180 cm pitkä jotta on hyvä vartalo, ei tule hommista lyhyen miehen kanssa mitään, heillä on pienempi munakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kroppa minä päivänä tahansa.
En ole kasvoiltaan niin luotaan työntävää naista nähnyt, ettenkö hänen kanssa voisi kuvitella seurustelevani, mutta lihavuus ei vain ole minun mielestäni mitenkään kiihottavaa. Hyvä kroppa kielii myös terveellisistä elämäntavoista.
M31
Naisille taas on tärkeintä miehen komeat kasvot, valitettavasti se kuntosalilla treenattu kroppa ei sytytä, jos ei ole komeita kasvoja.
Onnekas miekkonen kirjoitti:
Onneksi minulla itselläni on nämä molemmat,joten niiden avullahan kaikki muu yleensä kohdallani hoituu ja järjestyy...
Tosin 30-vuotiaana moni rupsahtaa, 40-vuotiaana on ihan hirveää. Aika kuluu äkkiä, nauti, jos olet 20-vuotias.
Totuus on, että kauniisiin kasvoihin voi rakastua, vartaloon ei.