Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Kauniit kasvot vai kaunis vartalo, kumman valitset?

Nainen 45
21.03.2020 |

Hei kaikki miehet. Nyt rehellistä kommentointia. Jos pitää valita kauniit kasvot ja ei niin täydellinen vartalo versus epäviehättävät kasvot ja täydellinen vartalo. Nyt puhutaan vain ulkoisista seikoista, ei sydämen sivistyksestä. Kumman valitsette?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät muuttuu ihmisillä yleensä vähiten, kauniit silmät vie pitkälle :)

Vierailija
42/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo tietysti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalla ei ole väliä. Sen voi aina painamisen ajaksi peittää.

Vierailija
44/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä kyllä mitään persjalkasta lyhytraajasta vartaloa parantele millään kuntoilulla niin että siitä tulis hyvännäkönen!

-Väitätkö että esim britney spearsilla on huono kroppa? :'DD Se on se ns "persjalkainen".. eli siis lyhyet jalat.

lyhytjalkasuus on naisellista sitäpaitsi. :)))

Vierailija
45/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso puo ja isot utareet.

Vierailija
46/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo veikkaisin että kasvot on miehille tärkeemmät.. ja sirous. no ite oon aika siro myös yli 80 kilosena,, ja ehk ne kasvot myös vaikuttanu että myös sillon miehet on kiinnostunu ku oon ollut noin pyöreä.

veikkaan, että jos naama olis ku petolinnun perse, ei miehet yli 80 kilosena olis ollu lainkaan kiinnostuneita.

ja siis lyhyt olen joten yli 80 kiloo on todellaki paljon mulle.

Vierailija
47/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät muuttuu ihmisillä yleensä vähiten, kauniit silmät vie pitkälle :)

Harmi, että mulla on rumat silmät. Niille kun ei voi tehdä oikein mitään.

Vierailija
48/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo veikkaisin että kasvot on miehille tärkeemmät.. ja sirous. no ite oon aika siro myös yli 80 kilosena,, ja ehk ne kasvot myös vaikuttanu että myös sillon miehet on kiinnostunu ku oon ollut noin pyöreä.

veikkaan, että jos naama olis ku petolinnun perse, ei miehet yli 80 kilosena olis ollu lainkaan kiinnostuneita.

ja siis lyhyt olen joten yli 80 kiloo on todellaki paljon mulle.

Miten ihmiset oikein kuvittelee olevansa siroja 80+ kiloisina? Täysin mahdoton yhtälö.

Tämän(kään) takia en usko ketään internetissä. Ihmisillä on hyvin erilaisia käsityksiä asioista.

Vierailija
49/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset oikein kuvittelee olevansa siroja 80+ kiloisina? Täysin mahdoton yhtälö.

Tämän(kään) takia en usko ketään internetissä. Ihmisillä on hyvin erilaisia käsityksiä asioista.

-no siis oon sirorakenteinen, mua on aina sanottu pieneks myös yli 80 kilosena. :DD jos vaikka vertaa johonkin rotevaan tyyppiin joka näyttää paljon isommalta ja esim yli 80 kilosena näytin pienemmältä ku mun harteikas kaveri joka oli hoikka ja pitkä. :D siis leveydeltäki näytin pienemmältä vaikka olin paljon ylipainosempi. :D

Vierailija
50/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot, mutta kroppakin käy.

Vierailija
51/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runko, runko, runko.

Nainen täyttää silloin ainoan miehelle tärkeän funktionsa.

M41

Vierailija
52/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo ehdottomasti, tietysti olisi toivottavaa että naamassakin olisi edes joku tolkku.

Jos naisen kasvot olisivat tosi "vähän kauniit" niin se olisi sitten lähes aina lempeä doggy style tai pimeässä.

Kokonaisuus tietysti on tärkeintä, mutta ei lärvi saa olla sellainen että aina kun sen näkee niin iskee hirveä migreeni joka ei lääkkeillä poistu.

Pinnallisesta tai ei mutta niin se vaan on.

Vierailija
53/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä? Miks jollekin on tärkeää tiedustella tällaista. Mulle on ainakin ihan yks paskan hailee mitä miehet musta ajattelee, pääasia että omalle puolisolle kelpaa. Minun avioliittoni ei perustu pätkääkään sille miltä minä näytän. Jo 15 vuotta minua on rakastettu ja kunnioitettu vaikka paino ja ulkonäkö hetkittäin heilahdellut elämäntilanteista johtuen.

Vierailija
54/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sä kyllä mitään persjalkasta lyhytraajasta vartaloa parantele millään kuntoilulla niin että siitä tulis hyvännäkönen!

-Väitätkö että esim britney spearsilla on huono kroppa? :'DD Se on se ns "persjalkainen".. eli siis lyhyet jalat.

Lyhytjalkaisuus nimenomaan ei ole naisellista, miehillä on keskimäärin suhteellisesti lyhyemmät jalat kuin naisilla. :)

Vierailija
55/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitkät ja hoikat sääret on naiselliset. Ja siihen lisänä tiukka mutta muodokas perä.

Vierailija
56/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvot tietenkin! vartaloa voi aina parantaa kuntoilulla

Miksi sä luulet että voit alkaa treenaamaan sun muijaa? :D se on sen mimmin valinta treenaako vai ei.

Sulla ei oo tarpeeks mielikuvitusta. Alkaan tietenkin harrastaa yhdessä sellaisia lajeja, kuten erämaavaellus jne. 

Siinä kunto nousee kohisten. (Muijan laukkuun tietenkin pakataan aina muutama ylimääräinen kilo)

Zinc

Miehet luulee et ne on tosi sliikkejä tän kanssa. Ihan ku sun mimmi ei huomais sun yrityksiä.

Vierailija
57/87 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet perustelee, että kauniit kasvot koska kropalle voi jotain tehdä. En kuitenkaan suosittele ottamaan naista, jolle alatte heti valittaa, että löysää on tuolla ja tuolla ja salille pitäis mennä. Sellainen suhde on naiselle parhaimmillaan ajanhukkaa ja pahimmillaan pilaa koko itsetunnon.

No harvat mimmit onneks lähtee tommosten mukaan. Mä ainakin oon tyytyväinen omaan kroppaani vaikka ylipainoinen olenkin.

Vierailija
58/87 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajautunut pariin parisuhteeseen naisten kanssa, joilla oli suht tavalliset kasvot ja erinomaiset vartalot. Seksissäkin olen suosinut hyviä vartaloja, joihin kuuluu terve muodokkuus. Tosin viimeisin ihastus oli tosi kaunis/söpö kasvoista ja vartaloltaan tavallinen. Jokin tasapaino näissä on syytä olla mukana, tai jokin itseä muuten häirii.

Ulkonäön tulee lähinnä herättää jotain kiinnostusta ja loppu riippuu aivan muusta.

Vierailija
59/87 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs naiset, komeat kasvot vai komea vartalo?

Ensimmäisenä kiinnitän huomion kasvoihin joten valitsen sen. Tosiasiassa kokonaisuus ratkaisee ja molemmilla on merkitystä.

Vierailija
60/87 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen vartalo. Pienet epätäydellisyydet kasvoissa tuo vain persoonallisuutta.