Mistä voi katsoa alkuperäisiä Tarzaneita?
Johnny weissmuller näyttelijänä.
Ne ekat oli parhaita. Haluaisin katsoa, mutta missä ne olisi nähtävillä?
Muistan lapsuudesta, kun tulivat telkkarista.
Olisi nostalgista.
Kommentit (22)
Ne on tuhottu. Ovat kiellettyjen elokuvien listalla. Se mustien kohtelu...
Se oli lapsena vaikuttavaa, kun tarzan kutsui aina elefantit apuun ja ne tuli suurena laumana kolistellen.
Tyttäreni historianope näytti vanhoja tarzaneita lukiossa pienen palan. Eikö sekään ollut saanut mistään koko filmiä. Sanoi kuulemma olevansa fani.
Ei mistään. Esitysoikeuksia Suomessa tuskin enää on. Esitysoikeuksista pitää maksaa.
Mikä mahtoi olla tuolla yhdellä. En saa näkyviin, kun olen kieltänyt evästeet.
Onko siinä hyvä Linkki tms?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Esitysoikeuksia Suomessa tuskin enää on. Esitysoikeuksista pitää maksaa.
Eikö noin vanhat ole jo ilmaisia?
En oikein tiedä oliko ne mulle hyväksi lapsena. Lannevaatemies, liaani, apina ja Jane. Mustavalkoinen vai värillisenä?
Kyllä noita Tarxan elkokuvia on dvd:lleilä.
Niitä voi ostaa eri tahoilta, mm.huuto.net, vai mikä sivusto se nyt onkaan. Tuolta olen olen musiikki cd:eitä
kappaleista, joita ei enää mistään muualta saa. Paitsi kirjastoista, mutta sieltä niitä ei saa omaksi.
Myös jotkut elokuva-lehdet myyvät sivustoillaan vanhoja elokuvia, kuten Tarzaneita.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se oli linkki youtubeen yhteen tarzan elokuvista
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siinä on linkki ekaan Weismüllerin Tarzan elokuvaan, löytyy kokonaisena YouTubesta. On siellä muitakin.
Näitähän näytettiin tyypillisesti kesällä. Minulla on muistikuva kun makaan kesälomalla sohvalla tylsistyneenä pää alaspäin ja TV:stä tulee Tarzan.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kiellettyjä nykyään. Isoveli, tarkoita woke kielsi.
Älä puhu paskaa. Tollo.
Noita myydään Suomessa dvd- elokuvina. Ja jos Suomesta ei saa, voi tilata elokuvat ulkomailta, mutta niissähän ei sitten ole suomenkielistä tekstitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siinä on linkki ekaan Weismüllerin Tarzan elokuvaan, löytyy kokonaisena YouTubesta. On siellä muitakin.
Voisitko laittaa linkkinä, kun mulla tosiaan ei aukea.
Ap
Kuusi Tarzan-elokuvaa, joissa Johnny Weismuller oli pääosassa, on julkaistu dvd-boxina.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kiellettyjä nykyään. Isoveli, tarkoita woke kielsi.
Siksikö että musta mies oli aina krokotiilin saaliina?
Minäkin muistan ne