Miltä tuntuu hesalaiset kun joudutte eristyksiin?
Kommentit (67)
Jollain näyttää olevan jokin Helsinki trauma kun jatkuvasti näitä aloituksia😁.
Ei tunnu miltään. Ei mulla ole mitään asiaa muualle, oli koronaa tai ei.
Kurko kirjoitti:
Ei hesalaiset joudu eristyksiin, vaan muu Suomi. Mitä hittoa siellä kehä kolmosen ulkopuolella edes on? Mehtää ja suota?
Nimenomaan. Eiköhän se liikehdintä ole sitä, että muilta paikkakunnilta tullaan pääkaupunkiseudulle eikä toisin päin..
Vapaus on suuri vankila. Jossain lävessä olet vain yksin isossa eristyssellissä.
Hähää! Sen siitä saa, kun pitää hesaantua ihan vaan siksi, että pääsee puhumaan siististi.
Ei haittaa. Ei ole mitään asiaa pois täältä.
Mä olen muutenkin karanteenissa joten ei liikuta mua, vaikka tulisi täysi ulkonaliikkumiskielto. Jos kauppaan pääsis. En tykkää liikkua ulkona, enkä ole sosiaalinenkaan.
Pakkaan juuri autoa ja perheen kanssa ollaan matkalla kohti mökkiä.
Puhelimet laitetaan kiinni jotta valtion vakoojat ei saa vihiä.
Helpottavalta, kun saa olla omiensa parissa.
Tauti rajoitetaan yhteen lääniin pääosin. Jippii!!!
Kaikki eivät ole yhtä etuoikeutettuja, että voisivat asustella eu-tuilla ym tekemättä paljon mitään. Pk-seutu sinutkin elättää.
Mikäs siinä, pysäytetään myös tukirahan valuminen helsingistä pohjoisen kuntiin niin eristys on loppu viimeistään seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Hähää! Sen siitä saa, kun pitää hesaantua ihan vaan siksi, että pääsee puhumaan siististi.
Sulla taitaa olla kompleksi. Meitä ei haittaa, täällä on kaikki.
Uusimaa ei taida vielä olla sama asia kuin Helsinki.
Uusimaa on huomattavan iso alue niin tuskin paljon haittaa sen sisäpuolella asuvia. Ehkä niitä junan tuomia jotka ei pääse Savoon sukuloimaan voi vähän harmittaa, en tiedä.
Parempi näin, jos joudutaan eristyksiin. Ovatpahan sitten 8-kymppiset vanhempani ja diabeetikkoveljeni paremmin suojassa Itä-Suomessa.
T. espoolainen
Vierailija kirjoitti:
Kukaan helsingissä asuva ei käytä sanaa hesa. Paitsi juntit ja idiootit.
Tuntuu tosi hyvältä kun kaikki landet pysyy poissa stadista. Pyöröovista ja liukuportaistakin pääsee kerrankin joustavasti kulkemaan kun ei turvenuijat ole niitä blokkaamassa.
Ei hesalaiset joudu eristyksiin, vaan muu Suomi. Mitä hittoa siellä kehä kolmosen ulkopuolella edes on? Mehtää ja suota?