Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu hesalaiset kun joudutte eristyksiin?

Vierailija
21.03.2020 |

Kannattiko elää niin ahtaasti.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja nämä maalaisten traumat, taitaa käydä aika pitkäksi siellä. Vastaus ap:n asenteelliseen kysymykseen: harmittaisi kyllä jättää väliin mökkireissut Varsinais-Suomeen, mutta muuten ei juuri haittaa. Täällä on perhe, ystävät ja koko elämänpiiri niin miksi haikailisin jotenkin erityisesti muualle Suomeen, kun ei siellä ole minulle mökkiä lukuunottamatta mitään? Saatte ihan vapaasti pitää peltonne ja hehtaaritalonne, itse en moisia kaipaa ja siksi asunkin täällä. 

Vierailija
62/67 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hähää! Sen siitä saa, kun pitää hesaantua ihan vaan siksi, että pääsee puhumaan siististi.

Hesalaisista puhuu vain juntit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Ei hesalaiset joudu eristyksiin, vaan muu Suomi. Mitä hittoa siellä kehä kolmosen ulkopuolella edes on? Mehtää ja suota?

Juuri sitä ja ihanaa onkin.

Mitä teillä on?

Betoniviidakon ja pakokaasuja. Ahtautta ja ankeutta.

Jos täällä Stadissa on noin kurjaa, niin miksi ihmeessä te junantuomat sieltä ihannemaaseudulta tänne oikein tuppaatte?

Jos on täällä kurjaa, niin pitää vaan tänne päästä - omituinen maalaislogiikka.

Vierailija
64/67 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuja nämä maalaisten traumat, taitaa käydä aika pitkäksi siellä. Vastaus ap:n asenteelliseen kysymykseen: harmittaisi kyllä jättää väliin mökkireissut Varsinais-Suomeen, mutta muuten ei juuri haittaa. Täällä on perhe, ystävät ja koko elämänpiiri niin miksi haikailisin jotenkin erityisesti muualle Suomeen, kun ei siellä ole minulle mökkiä lukuunottamatta mitään? Saatte ihan vapaasti pitää peltonne ja hehtaaritalonne, itse en moisia kaipaa ja siksi asunkin täällä. 

Huono puoli asiassa on että lappaamme täältä etelästä valtionosuuksina rahaa landelle, jolla ylläpidetään maaseutua

Vierailija
65/67 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Uusimaa eristetään muusta Suomesta, päätös koskee kulkua molempiin suuntiin. Meille ei ole mitään haittaa, kun koko perhe ja suku asuu Uudellamaalla.

Vierailija
66/67 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain näyttää olevan jokin Helsinki trauma kun jatkuvasti näitä aloituksia😁.

Ei vaan, teidän on vaikea myöntää asiaa.

Muu Suomi haluaa että Etelä-Suomi rajataan.

Emme halua teiltä virusta.

Monessa maassa jotkut kaupungit ovat eristäneet itsensä. Myös Euroopassa. Sehän paremmin kannattaisi. Itse ajattelin, että Ahvenanmaan ainakin kannattaisi eristää itsensä.

Juuri näin.

Mikäli virus leviää koko Suomeen yhtä laajasti kuin mikä tilanne on Etelä-Suomessa niin paluuta entiseen ei ole.

Miten ette voi tajuta asiaa???

Rajauksen avulla kaikki on ohi nopeammin.

Ei kun rajauksen avulla korona kestää pidempään, mutta tautihuippu on tasaisempi.

Vierailija
67/67 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole Kiina, eikä täällä voida rajoittaa kulkemista. Teen edelleen just mitä tahdon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi