Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaa Meghan-uutisia
21.03.2020 |
En ole edes mikään kuninkaallisten seuraaja, mutta tuntuisi elämä vähän normaalimmalta, jos täällä olisi pitkä ketju taas Meghanista ja Harrystä koronan sijaan.
Kai täällä joku kuninkaallisten asiantuntija on seurannut, mitä Megsu tätä nykyä puuhaa? Jotain edes?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
(Aloitin muuten tämän ketjun siksi, että luulen joka ikinen kerta "seitsemän lentoa Malagasta" -ketjua Meghan-ketjuksi, ja tulee hetkeksi sellainen fiilis, että vau, elämä on palaamassa normaaliksi.)